Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00559864/01 - Wynik z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji przeciwpożarowej w budynku Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz modernizacja instalacji monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Rejonowego w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 104
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 075 6415 148
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jelenia-gora.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji przeciwpożarowej w budynku Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz modernizacja instalacji monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Rejonowego w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 104
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0eda024-0803-4f99-a0f6-6cc5007b8df1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232216/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana systemu telewizji dozorowej (monitoringu) w budynku Sadu Rejonowego w Zgorzelcu przy ul Armii Krajowej 104 oraz wymiana systemu detekcji pożaru w budynku Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze,
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0eda024-0803-4f99-a0f6-6cc5007b8df13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w Rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja instalacji przeciwpożarowej w budynku Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy Al. Wojska Polskiego 56
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
Lp. Kryterium Max. ilość punktów
1. Cena oferty obejmującej oferowany przedmiot zamówienia (C) 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja instalacji monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Rejonowego w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 104.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
35121700-5 - Systemy alarmowe
32231000-1 - Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
Lp. Kryterium Max. ilość punktów
1. Cena oferty obejmującej oferowany przedmiot zamówienia (C) 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
b) UWAGA. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
DLA I CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędne doświadczenie przy montażu instalacji przeciwpożarowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył co najmniej 2 zamówienia na budowę/przebudowę/rozbudowę/modernizację instalacji przeciwpożarowej, o wartości co najmniej 200 000,00 zł każde.
UWAGA. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonał (zakończył realizację) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na budowę/przebudowę/rozbudowę/modernizację instalacji przeciwpożarowej,
o wartości co najmniej 200 000,00 z zł każde.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w trakcie realizacji zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi o specjalności elektrycznej bez ograniczeń zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
DLA II CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędne doświadczenie przy montażu monitoringu wizyjnego. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył co najmniej 2 zamówienia na budowę/przebudowę/rozbudowę/modernizację instalacji monitoringu wizyjnego,
o wartości co najmniej 300 000,00 zł każde.
UWAGA. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonał (zakończył realizację) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na budowę/przebudowę/rozbudowę/modernizację instalacji monitoringu wizyjnego,
o wartości co najmniej 300 000,00 z zł każde.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w trakcie realizacji zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi o specjalności telekomunikacyjnejj bez ograniczeń zgodnie z przepisami prawa budowlanego, posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową.
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w trakcie realizacji zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi o specjalności elektrycznej bez ograniczeń zgodnie z przepisami prawa budowlanego, posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XII niniejszej specyfikacji. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
DLA I CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.
2) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na budowę/przebudowę/rozbudowę/modernizację instalacji monitoringu wizyjnego, o wartości co najmniej 300 000,00 zł każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór Wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
DLA II CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.
2) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na budowę/przebudowę/rozbudowę/modernizację instalacji monitoringu wizyjnego, o wartości co najmniej 300 000,00 zł każde, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór Wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) Zestawienie oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, wyszczególnionego w załączniku nr 10 do SWZ. W załączniku nr 10 do SWZ należy wskazać producenta oraz model oferowanych urządzeń oraz podać wskazane parametry oferowanego sprzętu.
2) karty produktu lub inne dokumenty producenta urządzenia potwierdzające wpisane w załączniku nr 10 do SWZ parametry, dla każdego wpisanego w przedmiotowym załączniku urządzenia.
2. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia lub uzupełnienia wszystkich przedmiotowych środkówSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania opisano w Rozdziale XIV SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy następować mogą na zasadach opisanych we wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-21
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Obsługa Infrastruktury Technicznej Farm Fotowoltaicznych - FPV Mysłowice i FPV Jaworzno
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Postępowanie powtórzone: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Dostawa i montaż urządzeń oświetlenia i nagłośnienia sceny wraz ze szkoleniem personelu z obsługi tych urządzeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.