Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351252/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00374430/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00380574/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00387540/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00392419/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dźwigów w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277840998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 10a
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wilczynska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,164584,15a55d2e4a5d4e0a0cc255d056f54701.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dźwigów w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d04422ed-135c-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578039/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja dźwigów w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.59.2024.JW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 783459,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, sprawowanie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych w ramach:modernizacji dźwigów w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu.
2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
- Część 1 - Modernizacja 1 dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym przy ulicy Bohaterów Monte Cassino 26 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 219288,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, sprawowanie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych w ramach: modernizacji dźwigów w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu.2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
- Część 2 - Modernizacja 2 dźwigów osobowych w budynku mieszkalnym przy ulicy Staropogońskiej 87 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 430287,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, sprawowanie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych w ramach:modernizacji dźwigów w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu.
2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
- Część 3 - Modernizacja 1 dźwigu osobowego w Śródmiejskim Centrum Handlowo – Usługowo - Biurowym przy ulicy Warszawskiej 3 w Sosnowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 223860,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. VIVA Katarzyna Marczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243532065
7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 39
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE VIVA KATARZYNA MARCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE VIVA KATARZYNA MARCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402252,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402252,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. VIVA Katarzyna Marczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243532065
7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 39
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE VIVA KATARZYNA MARCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE VIVA KATARZYNA MARCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402252,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj.: do dnia 08.07.2024 r. do godziny 1000 w zakresie części 3 zamówienia zostały złożone 3 oferty przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA (ul. Pawia 51/72, 01 -030 Warszawa) z całkowitą ceną brutto w wysokości: 298.890,00 zł,
2) CHMIELEWSKI S.A. (ul. Lipowa 27, 05-532 Baniocha) z całkowitą ceną brutto w wysokości: 193.110,00 zł,
3) P.W. VIVA Katarzyna Marczak (ul. 3-go Maja, 41-400 Mysłowice) z całkowitą ceną brutto w wysokości: 281.670,00 zł.
Zamawiający w dniu 08.08.2024r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie części 3 zamówienia, którą była oferta złożona przez Wykonawcę: CHMIELEWSKI S.A. Wykonawca ten w dniu 02.09.2024 r. uchylił się od zawarcia umowy w przedmiotowym zakresie.
Zamawiający na realizację niniejszego zamówienie w zakresie części 3 przeznaczył kwotę brutto w wysokości: 182.000,00 zł. W związku z tym, iż ceny pozostałych złożonych ofert istotnie przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości jej zwiększyć do wysokości kolejnej w rankingu oferty, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie CZĘŚCI 3 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w Miejskim Ośrodku Gimnastyki Korekcyjnej organizowanych przez MOSiR na terenie miasta Sosnowca
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi i odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu Gminy Sosnowiec
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.