Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427801/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudnik w 2024r-
dostawa kruszywa wraz z wbudowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Rudnik
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Rudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 198
1.5.2.) Miejscowość: Rudnik nad Sanem
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rudnik@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e0de646-4dc4-4711-b27e-b193b9905d0e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudnik w 2024r-dostawa kruszywa wraz z wbudowaniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e0de646-4dc4-4711-b27e-b193b9905d0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00334195/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Bieżące utrzymanie dróg leśnych - Dostawa kruszyw w Nadleśnictwie Rudnik w 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408364 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa - rozumiana jako zakup, dowóz, transport, ważenie, rozładunek i wbudowanie kruszywa drogowego łamanego we wskazane przez Zamawiającego miejsca w celu bieżącego uzupełnienia ubytków nawierzchni dróg wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Rudnik. Ubytki są różnej wielkości i szerokości. Część 1- Obręb Nisko-leśnictwa Barce, Zatyki, Maziarnia, Pogoń i Zalesie (przedmiar załącznik numer 1A- część 1 zamówienia). Wielkość zamówienia podstawowego wynosi około 1759 t (część 1 zamówienia) Zamawiający dopuszcza do stosowania jedynie kruszywo drogowe kamienne 0-31,5mm gat. I, naturalne ze skał macierzystych.4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 207000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa - rozumiana jako zakup, dowóz, transport, ważenie, rozładunek i wbudowanie kruszywa drogowego łamanego we wskazane przez Zamawiającego miejsca w celu bieżącego uzupełnienia ubytków nawierzchni dróg wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Rudnik. Ubytki są różnej wielkości i szerokości. Zamawiający dopuszcza do stosowania jedynie kruszywo drogowe kamienne 0-31,5mm gat. I, naturalne ze skał macierzystych. Część 2- Obręb Rudnik- leśnictwa Borowina, Czarny Las, Groble, Kopki i Glinianka. (przedmiar załącznik numer 1B- część 2 zamówienia) Wielkość zamówienia podstawowego wynosi około 1854 t (cześć 2 zamówienia).4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 216000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242319,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291432,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242319,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Usługi Leśne Henryk Lesiczka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651025850
7.3.3) Ulica: Nowosielec 246B
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242319,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259967,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307172,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259967,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Usługi Leśne Henryk Lesiczka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651025850
7.3.3) Ulica: Nowosielec 246B
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259967,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15INNE PRZETARGI RUDNIK NAD SANEM
więcej: przetargi RUDNIK NAD SANEM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego na drogi gminne
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
- Zakup wraz z transportem kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Kluczewsko
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.