Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00446491/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690529720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 22 18 296
1.5.8.) Numer faksu: 17 22 18 298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pukropczyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8428e474-36a3-474f-91f3-669c57aab16d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeniesienie na Zamawiającego własności i wydanie mu używanego, bezwypadkowego samochodu asenizacyjnego przeznaczonego do wywozu nieczystości płynnych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, o następujących parametrach:
1) Podwozie:
a) Podwozie nie starsze niż 2015r.
b) Skrzynia biegów automatyczna z możliwością manualnego przełączania biegów
c) Pojazd bezwypadkowy
d) Silnik diesel
e) Dopuszczalna masa całkowita min 14 max 16 ton
f) Przebieg nie większy niż 450 000 km
g) Silnik o mocy min 230 KM max 280 KM
h) Norma emisji spalin min Euro 6
i) Podwozie 2 osiowe, układ napędowy 4x2
j) Kierownica wielofunkcyjna, regulowana po lewej stronie - w wersji fabrycznej (nie dopuszcza się tzw. przekładki)
k) Zawieszenie pneumatyczno - resorowe lub pneumatyczne
l) Koła – ogumienie min 17,5’ max 19,5’
m) Ogumienie przód i tył - fabrycznie nowe , nie starsze niż z 2022 r.
n) Kabina 2 lub 3-osobowa
o) Koło zapasowe pełnowymiarowe
p) ABS
q) Elektryczne szyby
r) Immobiliser
s) Radio fabryczne
t) Klimatyzacja kabiny
u) Tempomat
v) Tachograf z legalizacją
w) Centralny zamek
z) Wyposażenie: klucz do kół, podnośnik, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica).
2) Zabudowa (beczka):
a) Fabrycznie nowa rok produkcji 2024
b) Przeznaczona do odsysania osadów
c) Zbiornik cylindryczny o pojemności 6 m³ - 8 m³ zamocowany elastycznie do ramy pośredniej zamknięty dennicami wypukłymi
d) Zbiornik wyposażony min w jeden falochron
e) Zbiornik stalowy o grubości ścianki min 6 mm
f) Tylna dennica otwierana mechanicznie do góry, regulowana po obwodzie min. sześcioma śrubami (ryglami)
g) Dennica z dolnym przyłączem
h) Zawór transportowy
i) Górny zawór pływakowy znajdujący się wewnątrz zbiornika z podwójnymi kulkami
j) Dolny zawór pływakowy znajdujący się nad kompresorem
k) Manowakuometr
l) Koryto zrzutowe szlamu pod dennicą
m) Króćce ssąco spustowe umieszczone na dennicy tylnej
n) Króciec ssąco spustowy dodatkowy umieszczony z przodu beczki po stronie prawej , sterowany
o) ręcznie, wyposażony w zawór odpowietrzający
p) Lampa ostrzegawcza „kogut” zamontowany w tylnej części zabudowy
q) Zabudowa malowana poliuretanową farbą nawierzchniowa – kolor RAL 5010
r) Kompresor z napędem hydraulicznym zamontowany za kabina kierowcy, przeznaczony do pracy
ciągłej, chłodzony powietrzem o wydajności min 10 tys. litrów/min
s) Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem
t) Odolejacz kompresora
u) Płynowskaz rurkowy z podziałką co 0,5 m³, wykonany z poliwęglanu, usytuowany na przedniej dennicy za kabiną kierowcy
v) Zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy
w) Rynny boczne aluminiowe, zamocowane po obu stronach zabudowy (beczki) na całej długości
2. Wykonawca udziela 3-miesięcznej gwarancji i rękojmi na podwozie. Wykonawca udziela 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi na zabudowę. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna bieg od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
3. W okresie gwarancji i rękojmi Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt.
4. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki nie dłuższy niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez zamawiającego w sposób określony w umowie.
5. Pojazd na dzień dostawy musi być zarejestrowany w Polsce i posiadać ważne ubezpieczenie OC oraz przegląd techniczny.
6. Pojazd należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 12, 39 – 100 Ropczyce na własny koszt i ryzyko, gdzie nastąpi odbiór końcowy.
7. Przedmiot zamówienia musi być własnością Wykonawcy, wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich, oraz nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia.
8. Wynagrodzenie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest podpisanie przez obie Strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający odstąpił od podziału zamówienia na części ponieważ jest to zamówienie niepodzielne i jego podział nie znajduje racjonalnego uzasadnienia. Ponieważ przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych podział zamówienia na części rodziłby problemy w dostosowaniu zabudowy do podwozia i zapewnieniu prawidłowego działania. Podział zamówienia na odrębne części tj. dostawę podwozia i dostawę zabudowy mógłby doprowadzić do ograniczenia zainteresowania i spowodować nadmierne trudności techniczne w realizacji zamówienia oraz wzrost kosztów jego wykonania. Dlatego oferta musi obejmować całość zamówienia. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności w postępowaniu i może być realizowane przez małe przedsiębiorstwa.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Transport Ciężarowy Ewa Nowogórska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670509897
7.3.4) Miejscowość: Przyrzecze 7
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Ewa Nowogórska Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Transport Ciężarowy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2025 roku
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
więcej: przetargi w Ropczycach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.