Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499551/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00507676/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00509777/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00512043/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00570737/01 - Wynik z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sytemu monitoringu IP CCTV z integracją z systemami Honeywell EBI i VMS Genetec oraz budową systemu interkomowego w wersji IP w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wronia 76/90
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_piotrkow_tryb@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sytemu monitoringu IP CCTV z integracją z systemami Honeywell EBI i VMS Genetec oraz budową systemu interkomowego w wersji IP w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fec4cdc-a860-4507-b907-89bb2974f5fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00243057/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sytemu monitoringu IP CCTV z integracją z systemami Honeywell EBI i VMS Genetec oraz budową systemu interkomowego w wersji IP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fec4cdc-a860-4507-b907-89bb2974f5fb3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zamawiający nie może udostępnić części SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania z powodu ochrony poufnego charakteru informacji zawartych w SWZ:- koncepcja i założenia techniczne modernizacji analogowego systemu CCTV do wersji IP w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim,
- obecna dokumentacja powykonawcza elektronicznych systemów zabezpieczeń Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim dot. instalacja CCTV (UWAGA: informacja niejawna, klauzula „zastrzeżone”),
- dokumentacja budowlana obiektu.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy zapoznanie się z dokumentami niezbędnymi do realizacji zamówienia dostępnymi na miejscu u zamawiającego (zapoznanie odbędzie się po pisemnym zgłoszeniu zainteresowania przez Wykonawcę i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, z zachowaniem przestrzegana przepisów prawa wewnętrznego obowiązującego w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim).
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/I-Ł.2232.9.2022.AF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I
Budowa sytemu monitoringu IP CCTV na polach spacerowych i w pozostałych lokalizacjach wraz z budową infrastruktury technicznej i integracją z systemami Honeywell EBI i VMS Genetec w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32231000-1 - Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II
Budowa systemu interkomowego w wersji IP w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32552600-3 - Domofony
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.1. Warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
- Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
4) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do należytego wykonania zamówienia.
Dla części I:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
a. skieruje do realizacji zamówienia osoby legitymujące się następującymi kwalifikacjami i doświadczeniem:
a1. co najmniej jeden kierownik projektu, powinien posiadać wykształcenie wyższe z zakresu: teleinformatyki lub informatyki lub telekomunikacji lub łączności lub elektroniki, posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, który w ciągu ostatnich 3 lat kierował projektem polegającym na budowie i uruchomieniu systemu CCTV obejmującego instalację kamer IP wraz z rejestracją obrazu, w ilości co najmniej 200 szt.
a2. co najmniej jeden specjalista, który powinien posiadać wykształcenie wyższe z zakresu: teleinformatyki lub informatyki lub telekomunikacji lub łączności lub elektroniki, posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, powinien posiadać ukończone szkolenie techniczne z zakresu zaoferowanych kamer IP, potwierdzone certyfikatami producenta, powinien posiadać kwalifikacje w zakresie instalacji, konfiguracji i obsługi serwisowej oferowanych kamer IP, związanych z przedmiotem zamówienia.
a3. co najmniej jedna osoba, która posiada następujące certyfikaty Genetec Security Center:
a. Genetec Security Center – Omnicast Technical Certification SC-OTC-001-5.11
(lub analogiczny dla wyższej wersji oprogramowania Genetec Security Center)
b. Genetec Security Center – Omnicast Enterprise Certification SC-OTC-001-5.11
(lub analogiczny dla wyższej wersji oprogramowania Genetec Security Center)
a4. co najmniej jedna osoba, która posiada ukończone szkolenia techniczne, adresowane do partnerów firmy Honeywell oraz użytkowników końcowych systemów Honeywell. z zakresu zintegrowanego system zarządzania Enterprise Buildings Integrator R430 (lub analogiczne dla wyższej wersji).
Uwaga: osoba wymieniona w podpunkcie a1 i a2 może łączyć wymagania z podpunktów a3 i a4.
b. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje zamówienie polegające na budowie i uruchomieniu systemu CCTV, obejmujące instalację kamer IP wraz z rejestracją obrazu, w ilości co najmniej 200 szt.
Dla części II:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
c. skieruje do realizacji zamówienia osoby legitymujące się następującymi kwalifikacjami i doświadczeniem:
c1. co najmniej jeden kierownik projektu, powinien posiadać wykształcenie wyższe z zakresu: teleinformatyki lub informatyki lub telekomunikacji lub łączności lub elektroniki, posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, który w ciągu ostatnich 3 lat kierował projektem polegającym na budowie i uruchomieniu systemu interkomowego w technologii IP obejmującego instalację paneli interkomowych, w ilości co najmniej 120 szt.
c2. co najmniej jeden specjalista, który powinien posiadać wykształcenie wyższe z zakresu: teleinformatyki lub informatyki lub telekomunikacji lub łączności lub elektroniki, posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, powinien posiadać ukończone szkolenie techniczne z zakresu zaoferowanych paneli interkomowych potwierdzone certyfikatami producenta, powinien posiadać kwalifikacje w zakresie instalacji, konfiguracji i obsługi serwisowej oferowanych paneli interkomowych, związanych z przedmiotem zamówienia.
Uwaga. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia osoby wymienione:
- w punkcie a1 i c1 mogą łączyć wymagania z punktów a1 i c1 (jedna osoba musi łącznie spełnić wymagania z punktu a1 i c1),
- w punkcie a2 i c2 mogą łączyć wymagania z punktów a2 i c2 (jedna osoba musi łącznie spełnić wymagania z punktu a2 i c2) .
d. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje zamówienie polegające na budowie i uruchomieniu systemu interkomowego, obejmujące instalację paneli interkomowych w technologii IP, w ilości co najmniej 120 szt.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokościCzęść I: 30 000,00 zł słownie: Trzydzieści tysięcy złotych 00/100
Część II: 25 000,00 zł słownie: Dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100
, które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień Umowy:1) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku gdy:
a) zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku od towarów i usług -Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego w zakresie wartości brutto;
b) zmianie ulegnie zakres robót objętych niniejszą umową z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego,
2) zmiany wielkości zakresu przedmiotu zamówienia z powodu niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w razie nieprzewidywanego i niezawinionego przez Zamawiającego braku środków finansowych na realizację całości lub części umowy,
3) zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu:
a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania (w tym o charakterze siły wyższej) - przedłużenie o okres niemożliwości realizacji umowy;
b) przedłużenia terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania zamówień/robót, dostaw, usług dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia;
c) wynikłych ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;
d) z powodu działań lub zaniechania Zamawiającego;
e) z powodu nie otrzymania stosownych decyzji od innych organów publicznych
f) wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji umowy,
g) wystąpienia awarii (innej przeszkody) nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności przez Wykonawcę – przedłużenie terminów realizacji umowy o czas niezbędny na usunięcie awarii (przeszkody) oraz podjęcie dalszej prawidłowej realizacji zamówienia;
h) konieczności wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót będących przedmiotem umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części – zmiana w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy wraz ze zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy (na podstawie zamiennego przedmiaru robót);
4) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia w szczególności w przypadku konieczności realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych i technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji zamówienia;
5) zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą miały charakteru naruszenia zasad konkurencji i równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia oraz zmiany nie będą istotne w rozumieniu art. 454 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu i akceptacji stron pod rygorem nieważności.
Pozostały rodzaj i zakres zmian umowy został opisany w załaczniku nr 1b do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej:- Warunkiem odbycia wizji jest uprzednie złożenie do dyrektora Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wzór wniosku o wstęp na teren jednostki w celu dokonania wizji stanowi załącznik nr 11 do SWZ. Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi wykonawca.
2) Zamawiający przewiduje obowiązek sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia:
- Warunkiem sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia jest uprzednie złożenie do dyrektora Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. Wzór wniosku o wstęp na teren jednostki w celu sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ. Koszty zapoznania się z dokumentami ponosi wykonawca.
- Wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
1. Wykonawca przy bezpośrednich czynnościach związanych z realizacją zamówienia posługiwać się będzie wyłącznie osobami świadczącymi pracę w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.). Osoby wskazane w zdaniu poprzedzającym będą pozostawały w stosunku pracy w szczególności w czasie wykonywania czynności na terenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, by przekazanie dokumentów objętych niniejszą umową odbywało się zgodnie z aktualnie obowiązującymi regułami przetwarzania danych osobowych, w szczególności uzyskać odpowiednie zgody i dokonać obowiązków informacyjnych.
2. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 1b do niniejszej Specyfikacji Warunków zamówienia.
- Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp ,
1. W związku z realizacją zamówienia, na podstawie odrębnej umowy określonej przepisami ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. kodeks karny wykonawczy (Dz.U. z 2024 r. poz. 706) Wykonawca zatrudni przy realizacji niniejszego zamówienia (na podstawie skierowania do pracy) nie mniej niż 1 (jedną) osobę pozbawioną wolności spośród osadzonych w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim.
Ww. wymóg zatrudnienia dotyczy każdej części zamówienia, minimum jedna osoba dla części I i minimum jedna osoba dla części II.
2. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osób wskazanych w punkcie 1 zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3 Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia osób wskazanych w punkcie 1 zostały zawarte we wzorze Umowy o zatrudnienie osadzonych - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Kompleksowa organizacja konferencji pn. "Doradztwo - kariera - sukces - jak to się robi w łódzkiem?" finansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Dostawa samochodu osobowego typu van, minivan, minibus dla potrzeb Pogotowia Opiekuńczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Curie-Skłodowskiej 3 w 2025 r. i 2026 r.
- Budowa utwardzenia podwórza oraz kanalizacji deszczowej przy ul. Plac Niepodległości 5 w Piotrkowie Trybunalskim
- KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ŚWIETLNYCH (ZIMOWO-ŚWIĄTECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wykonanie instalacji w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej zlokalizowanym przy ul. Krasickiego 3 w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice gmina Strzyżewice
- Remont drogi gminnej nr 011050L w miejscowości Zadębce
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.