Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284341/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
" Remonty wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku (PKZW)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
" Remonty wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku (PKZW)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4135c66-0f16-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.229 Remonty wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu – Nadzór Wodny w Kluczborku (PKZW)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284341/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.60.2022.EWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 274692,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku. Część nr 1 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Budkowiczanki poprzez remont jazu w km 30+701 - rz. Budkowiczanka w m. Stare Budkowice gm. Murów” Jaz zlokalizowany w obrębie działki ewidencyjnej nr 58 obręb Stare Budkowice, Gmina Murów, powiat opolski. Jaz posiada betonowe przyczółki, z widocznymi miejscowymi ubytkami oraz skorodowanymi powierzchniami betonu. Drewniane zasuwy wymagają gruntownego remontu. Urządzenie wyciągowe – śruby wyciągowe wymagają konserwacji.Parametry budowli:
- światło 1x 1,22 m+1x1,23m; - wysokość piętrzenia 1,20 m; - długość niecki wypadowej 5,30m.
Planowane prace obejmują:
- demontaż zasuw drewnianych,
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych i betonowych oraz drewnianych jazu,
- konserwacja urządzeń wyciągowych,
- wykonanie kładki drewnianej.,
- wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego i podwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
4.5.5.) Wartość części: 48597,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku. Część nr 2 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Budkowiczanki poprzez remont jazu w km 31+955 - rz. Budkowiczanka w m. Stare Budkowice gm. Murów” Jaz zlokalizowany w obrębie działki ewidencyjnej nr 1017/237 obręb Stare Budkowice, Gmina Murów, powiat opolski. Jaz posiada betonowe przyczółki, z widocznymi miejscowymi ubytkami oraz skorodowanymi powierzchniami betonu. Drewniane zasuwy wymagają gruntownego remontu. Urządzenie wyciągowe – śruby wyciągowe wymagają konserwacji. Jaz posiada pomost o szer. 1,20m.Parametry budowli:
- światło 1x 1,58 m+1x 1,54 m+1,62m; - wysokość piętrzenia 1,20 m; - dł. niecki wypadowej 5,50m.
Planowane prace obejmują:
- demontaż zasuw drewnianych,
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych i betonowych oraz drewnianych jazu,
- konserwacja urządzeń wyciągowych,
- wykonanie kładki drewnianej.,
- wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego i podwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
4.5.5.) Wartość części: 40611,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku. Część nr 3 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Młynówki Budkowiczanki poprzez remont jazu w km 4+507 - rz. Młynówka Budkowiczanka w m. Stare Budkowice gm. Murów” Jaz zlokalizowany w obrębie działki ewidencyjnej nr 186/4 obręb Stare Budkowice, Gmina Murów, powiat opolski. Jaz posiada betonowe przyczółki, z widocznymi miejscowymi ubytkami oraz skorodowanymi powierzchniami betonu. Drewniane zasuwy wymagają gruntownego remontu. Urządzenie wyciągowe – śruby wyciągowe wymagają konserwacji.Parametry budowli:
- światło 1x 1,58 m+1x1,54m+1x1,62m; - wysokość piętrzenia 1,20 m; - długość niecki wypadowej 4,50m.
Planowane prace obejmują:
- demontaż zasuw drewnianych,
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych i betonowych oraz drewnianych jazu,
- konserwacja urządzeń wyciągowych,
- wykonanie kładki drewnianej.,
- wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego i podwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
4.5.5.) Wartość części: 44568,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku. Część nr 4 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stobrawa poprzez remont jazu w km 15+565 - rz. Stobrawa w m. Kuźnica Katowska gm. Popielów” Jaz zlokalizowany w obrębie działki ewidencyjnej nr 511 obręb Kuźnica Katowska, Gmina Popielów, powiat opolski. Jaz posiada betonowe przyczółki, z widocznymi miejscowymi ubytkami oraz skorodowanymi powierzchniami betonu.Parametry budowli:
- światło 3x 3,05 m; - wysokość piętrzenia 2,00 m; - dł. niecki wypadowej 10,0 m.
Planowane prace obejmują:
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych i betonowych jazu,
- wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
4.5.5.) Wartość części: 47154,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku. Część nr 5 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stobrawa poprzez remont jazu w km 6+867 - rz. Stobrawa w m. Stare Kolnie gm. Popielów” Jaz zlokalizowany w obrębie działek ewidencyjnych nr 263/1, obręb Stare Kolnie, Gmina Popielów, powiat opolski. Jaz betonowy z pomostem roboczym metalowym, rodzaj jazu-iglicowy, z filarem betonowym.Parametry budowli:
- światło 1x 12,00 m; - wysokość piętrzenia 2,80 m; - dł. niecki wypadowej 12,0 m.
Planowane prace obejmują:
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych i betonowych jazu,
- wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 46606,26 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku.Część nr 6 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stobrawa poprzez remont jazu w km 4+458 - rz. Stobrawa w m. Stobrawa gm. Popielów”. Jaz zlokalizowany w obrębie działki ewidencyjnej nr 314/2, obręb Stobrawa, Gmina Popielów, powiat opolski. Jaz betonowy z kładką metalową, drewnianymi zasuwami, mechanizmami wyciągowymii filarem betonowym.
Parametry budowli:
- światło 4x 3,30 m; - wysokość piętrzenia 2,10 m; - dł. niecki wypadowej 5,50 m.
Planowane prace obejmują:
- remont i konserwację elementów wyciągowych,
- remont zasuw drewnianych jazu,
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- remont barierek ochronnych,
- wykonanie narzutu kamiennego podwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
4.5.5.) Wartość części: 47154,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48672,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48672,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48672,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transmoch Krzysztof Moch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 754-202-05-86
7.3.3) Ulica: Opolska 10
7.3.4) Miejscowość: Kadłub Turawski
7.3.5) Kod pocztowy: 46-046
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48672,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48268,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48268,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48268,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transmoch Krzysztof Moch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 754-202-05-86
7.3.3) Ulica: Opolska 10
7.3.4) Miejscowość: Kadłub Turrawski
7.3.5) Kod pocztowy: 46-046
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48268,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47702,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47702,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47702,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transmoch Krzysztof Moch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 754-202-05-86
7.3.3) Ulica: Opolska 10
7.3.4) Miejscowość: Kadłub Turawski
7.3.5) Kod pocztowy: 46-046
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47702,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43855,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43855,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43855,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transmoch Krzysztof Moch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 754-202-05-86
7.3.3) Ulica: Opolska 10
7.3.4) Miejscowość: Kadłub Turawski
7.3.5) Kod pocztowy: 46-046
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43855,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41436,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41436,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41436,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transmoch Krzysztof Moch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 754-202-05-86
7.3.3) Ulica: Opolska 10
7.3.4) Miejscowość: Kadłub Turawski
7.3.5) Kod pocztowy: 46-046
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41436,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57637,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57637,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57637,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transmoch Krzysztof Moch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 754-202-05-86
7.3.3) Ulica: Opolska 10
7.3.4) Miejscowość: Kadłub Turawski
7.3.5) Kod pocztowy: 46-046
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57637,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku"
- Modernizacja infrastruktury drogowej w mieście Gołdap w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa ekranu akustycznego przy drodze krajowej nr 8 w m. Osowy Grąd - projektuj i buduj
- Projekt i budowa drogi gminnej przy szkole, w miejscowości Lamkowo, w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. 885 w Strzyżewicach na odcinku 410 mb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.