Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00481029/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00534745/01 - Wynik z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ LECZNICTWA OTWARTEGO W WIELICZCE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350674687
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Bolesława Szpunara 20
1.4.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.7.) Numer telefonu: 12 2796372
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spzlo@spzlo.wieliczka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488397
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00481029
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
a) zmiany konfekcjonowania produktu,
b) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany produkt powodując wycofanie dotychczasowego, produktu z rynku, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach nie gorszych od objętego umową, w cenie jednostkowej nie wyższej niż w umowie,
c) zmiany:
- urzędowej stawki podatku od towarów i usług,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.
2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu
za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne?
d) zmiany lub uzupełnienia umowy w przypadku, gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
e) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w §4 umowy w przypadku niezamówienia całości towaru określonego w załączniku nr 1do umowy, lub w przypadku obniżenia cen jednostkowych
3. W sytuacjach opisanych w ust.2 a-b Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w
cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego.
Po zmianie:
a) zmiany konfekcjonowania produktu,
b) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany produkt powodując wycofanie dotychczasowego, produktu z rynku, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach nie gorszych od objętego umową, w cenie jednostkowej nie wyższej niż w umowie,
c) zmiany:
- urzędowej stawki podatku od towarów i usług,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.
2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu
za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne?
d) zmiany lub uzupełnienia umowy w przypadku, gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
e) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w §4 umowy w przypadku niezamówienia całości towaru określonego w załączniku nr 1do umowy, lub w przypadku obniżenia cen jednostkowych
3. W sytuacjach opisanych w ust.2 a-b Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w
cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego.
4.Strony ustalają, że ceny jednostkowe w ofercie, o której mowa w § 1 umowy, obowiązywać będą przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 – 4
Strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w ust 1 Umowy w sytuacji wzrostu lub zmniejszenia ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający do zmiany wynagrodzenia ustala się na min. 15 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania oferty (klauzula waloryzacyjna): wysokość zmiany wynagrodzenia będzie ustalona w oparciu o średni wskaźnik cen towarów i usług ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za okres dwóch ostatnich kwartałów poprzedzających dzień złożenia wniosku.
5.Zmiana cen jednostkowych następuje w formie pisemnego aneksu do umowy na podstawie wniosku złożonego przez stronę umowy.
6.Wniosek, o którym mowa w ust. 4 można złożyć nie wcześniej niż̇ po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy (początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia). Możliwe jest wprowadzanie kolejnych zmian wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, że będą̨ one wprowadzane nie częściej niż̇ co 6 miesięcy. Wniosek powinien zawierać́ wyczerpujące uzasadnienie faktyczne, wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy wraz z przedstawieniem dokumentów uzasadniających wprowadzane zmiany. W przypadku wzrostu ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia wniosek składa Wykonawca, w przypadku zmniejszenia Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wzrost lub obniżenie cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
7.Łączny wzrost lub zmniejszenie wysokości poszczególnych cen jednostkowych dokonany na podstawie klauzuli waloryzacyjnej, nie może przekroczyć 20% w stosunku do poszczególnych cen jednostkowych ustalonych pierwotnie w umowie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-15 12:00
Po zmianie:
2023-11-16 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-15 12:30
Po zmianie:
2023-11-16 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-12-14
Po zmianie:
2023-12-15
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- "Dostawa kompresora do agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz".
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- "Dostawa środków czystości - część 1 - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem"
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.