Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00429470/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Mircze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W MIRCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950232338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kryłowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@mircze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzeaswmirczu.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b53f0354-1dc2-4015-86a1-ed60e3a1e24e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Mircze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b53f0354-1dc2-4015-86a1-ed60e3a1e24e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00427467/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Mircze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338842,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Mircze, w zakresie części 1 zamówienia: do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wiszniowie – Wiszniów 61, 22-530 Mircze oraz dodziałającego przy niej punktu przedszkolnego – w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. w dni nauki szkolnej, a także odwóz uczniów z powrotem do miejsca zamieszkania wg następującego wykazu:
1) Dowóz na godzinę 8:30 uczniów klas 0 – III do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wiszniowie i do działającego przy niej punktu przedszkolnego (dzieci w wieku 3-4 lat),
2) Dowóz na godzinę 8:00 uczniów klas IV – VIII do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wiszniowie,
3) Odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godzinie 13:20 uczniów klas 0 – III ze Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wiszniowie oraz dzieci z funkcjonującego przy szkole punktu przedszkolnego,
4) Odwóz uczniów po zakończonych zajęciach lekcyjnych ze Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wiszniowie o godzinie 13:20, 14:10 lub 15:10 (w zależności od planu lekcji – jeden lub dwa odwozy dziennie).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale nr 3 w SWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia".
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 210000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Mircze, w zakresie części 2 zamówienia: do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirczu – ul. Kryłowska 27, 22-530 Mircze – w okresie od 02.09.2024 r. do 14.02.2025 r. w dni nauki szkolnej, a takżeodwóz uczniów z powrotem do miejsca zamieszkania wg następującego wykazu:
1) Dowóz na godzinę 8:00 uczniów klas I – VIII do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Mirczu i Przedszkola w Mirczu (dzieci w wieku 3-6 lat),
2) Odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godzinie 12:40 uczniów klas I – III z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Mirczu oraz dzieci z Przedszkola w Mirczu,
3) Odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godzinie 13:40 uczniów klas I – VIII z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Mirczu oraz z Przedszkola w Mirczu,
4) Odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godzinie 14:40 lub 15:35 uczniów klas VI – VIII (jeden odwóz w zależności od planu lekcji) z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Mirczu oraz z Przedszkola w Mirczu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale nr 3 w SWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia".
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 128842,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Iwona Hunkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191638579
7.3.4) Miejscowość: Poraj 41
7.3.5) Kod pocztowy: 22-523
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Przewozowe Iwona Hunkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Przewozowe Iwona Hunkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Rafał Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191506990
7.3.4) Miejscowość: Miętkie Kolonia 27
7.3.5) Kod pocztowy: 22-530
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wójcik Rafał Usługi Transportowe
jakie przetargi wygrała firma
Wójcik Rafał Usługi Transportowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-02-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.