Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00421466/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Wodynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43
1.5.2.) Miejscowość: Wodynie
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodynie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodynie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Wodynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fd68904-5ebc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068179/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomosci zamieszkałych polozonych na terenie gminy Wodynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Odbiór i zagospodarowanie całej masy odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wodynie (gromadzonych w sposób selektywny jak i zmieszany).
2) Transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wodynie do właściwej Instalacji Przetwarzania Odpadów.
3) Odpady odebrane od mieszkańców Gminy Wodynie Wykonawca ma obowiązek zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) w sposób zgodny z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz.U.2023, poz.1469) i Uchwałą Nr 3/19 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 stycznia 2019r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 wraz z załącznikami oraz Uchwałą nr 217/22 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 20 grudnia 2022 r. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 oraz Uchwała nr 93/380/23 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 16 stycznia 2023 r..
4) Odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania Wykonawca ma obowiązek przekazywać do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (IPOK).
5) Wykonawca przekaże odebrane od właścicieli nieruchomości selektywnie zebrane odpady komunalne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2023, poz.1587 ze zm.)
6) W przypadku odmowy przyjęcia odpadów przez Instalacje Przetwarzania Odpadów Komunalnych, Wykonawca ma obowiązek przekazać odpady w pierwszej kolejności do instalacji zastępczej gwarantującej zapewnienie najwyższych poziomów recyklingu i ponownego użycia, oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji kierowanych do składowania.
2.Zamówienie obejmuje również:
1) dostawę worków na odpady niesegregowane oraz dostawę stosownie do prowadzonej zbiórki worków na odpady zebrane selektywnie do wszystkich mieszkańców zadeklarowanych
i wskazanych przez Zamawiającego w odpowiedniej ilości i oznakowaniu,
2) wyposażenie i obsługę Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych znajdującego się w miejscowości Oleśnica oraz wywóz odpadów z tego Punktu stosownie do potrzeb;
3) zbiórkę w formie objazdowej i wywóz w terminie obowiązywania umowy, mebli
i odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon oraz odpadów budowlanych.
3. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1064674,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1064674,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1064674,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekolider Jarosław Wyglądała
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ekoglobe T. Wyglądała Sp K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8260012895
7.3.4) Miejscowość: Lucin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE Jarosław Wygladała
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE Jarosław Wygladała
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1064674,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Usługi transportowe przy remontach i działaniach porządkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
- ZP/06/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie
- Sukcesywny wywóz nieczystości
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.