eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyrzyceBudowa oczyszczalni ścieków w Żabowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków w Żabowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310

1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oczyszczalni ścieków w Żabowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0fd55be-23bd-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032264/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 „Budowa oczyszczalni ścieków w Żabowie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja8/2023/1362/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Pyrzyce Inwestycji: „Budowa oczyszczalni ścieków w Żabowie”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353566

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKŚiR.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oczyszczalni ścieków w Żabowie” z zastosowaniem technologii modułowych oczyszczalni ścieków ze stałym blokowym złożem biologicznym w konstrukcji zbiornika ze stali nierdzewnej w miejscowości Żabów. Zamówienie będzie prowadzone w trybie zaprojektuj i wybuduj.


1. Zamówienie obejmuje:
1) opinię geotechniczną oraz dokumentację badań podłoża gruntowego i projekt geotechniczny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U. 2012 poz. 463),
2) sporządzenie projektów architektoniczno-budowlanych i uzyskania dla nich wynikających z przepisów prawa wszelkich opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń dla całości przedmiotu zamówienia we wszystkich branżach ,
3) uzyskanie pozwoleń na budowę lub dokonanie niezbędnych zgłoszeń po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego dla całości przedmiotu zamówienia,
4) uzyskanie Operatu wodno – prawnego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia wodno – prawnego na:
a) szczególne korzystanie z wód - zrzut ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków Żabów do wód istniejącym wylotem
b) zmianę decyzji pozwolenia wodno-prawnego znak SZ.ZUZ.3.4210.14.6.2023.GR z dnia 16 października 2023r. w zakresie przyjmowania na oczyszczalni ścieków w Pyrzycach osadów ściekowych oraz skratek i piachu z oczyszczalni ścieków w Żabowie.
5) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla całości przedmiotu zamówienia, we wszystkich branżach,
6) wykonanie robót budowlanych i montażowych wraz z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu oraz z rurociągami międzyobiektowymi
7) zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji
8) przeprowadzenie niezbędnych prób, rozruchów technologicznych oraz badań wymaganych dla wykonanej kontenerowej oczyszczalni ścieków, a także przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem oczyszczalni ścieków do użytkowania,
9) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz niezbędnych instrukcji obsługi i konserwacji kontenerowej oczyszczalni ścieków wraz ze wszystkimi urządzeniami technicznymi dla całości przedmiotu zamówienia.
10) dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektów oczyszczalni ścieków.
11) przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni
12) opłaty za nadzory obce, badania itp.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie obejmuje między innymi:
1) sporządzenie map do celów projektowych,
2) sporządzenie projektów architektoniczno – budowlanych,
3) sporządzenie projektów wykonawczych,
4) sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) sporządzeniu planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
6) sporządzenie niezbędnych przedmiarów robót budowlanych wraz z kosztorysami,
7) uzyskanie akceptacji projektów w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym,
8) uzyskanie wymaganych pozwoleń, wytycznych, zezwoleń i zgód od właściwych podmiotów,
9) kompleksowe wykonanie robót montażowych, budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą materiałów na podstawie w/w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
10) przeprowadzenie rozruchu urządzeń i instalacji,
11) sporządzenie niezbędnych protokołów z pomiarów wykonanych urządzeń, instalacji i prób rozruchowych.
Wszystkie roboty powinny być zrealizowane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzgodnioną dokumentacją techniczną. Przed przystąpieniem do prac projektowych należy dokonać wizji lokalnej w terenie w celu dokonania inwentaryzacji i uwidocznienia przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
Zobowiązuje się Wykonawcę, aby pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian w zakresie PFU.
3. Wykonawca przed przystąpieniem do prac oraz przez cały okres realizacji robót zobowiązany jest na własny koszt zamontować i utrzymywać Tablicę informacyjną ( o wym. 180x120 cm), a po zakończeniu robót zaktualizować treść tablicy informacyjnej, o której mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953).Treść jaką należy umieści na tablicy zostanie dostarczona Wykonawcy w chwili podpisania umowy.
4.Szczegółowy zakres zamówienia, oraz standard wykonania, zostały określone w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5949733,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5949733,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5949733,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANBUD Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Beata Najmrodzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5970008111

7.3.3) Ulica: ul. Celna 21

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5949733,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.