eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerczyna"Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerczyna w 2023 roku"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerczyna w 2023 roku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świerczyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerczyna 1A

1.5.2.) Miejscowość: Świerczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-531

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 943618622

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierczyna@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecinek.lasy.gov.pl/web/swierczyna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/swierczyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Lesna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerczyna w 2023 roku"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbf4b9f2-41a2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00500460/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżąca konserwacja dróg w Nadleśnictwie Świerczyna w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364465

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 56819,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych, będących w zarządzie Nadleśnictwa Świerczyna. Planowane roboty drogowe, będą polegały na wykonaniu bieżącej konserwacji dwóch dróg leśnych, wchodzących w skład Docelowej Sieci Dróg Leśnych, znajdujących się w 2 leśnictwach Nadleśnictwa Świerczyna. Prace drogowe będą dotyczyły w szczególności uzupełnienia ubytków kruszywem naturalnym łamanym o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm w istniejących nawierzchniach drogowych, a także przeprofilowaniu niektórych odcinków dróg, przywracając im tym samym właściwe spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 11 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono 3 oferty, które podlegają odrzuceniu:
a) oferta nr 1 (Usługi Transportowo-Handlowe Paweł Pabin, z miejscem prowadzenia działalności ul. Okrzei 11a/3, 78-320 Połczyn Zdrój)- na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) PZP- w związku z niezłożeniem w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń,
b) oferta nr 2 (RRW Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, z miejscem prowadzenia działalności: ul. Pawła Wasznika 5, 78-550 Czaplinek)- na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 PZP, wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
c) oferta nr 3 (Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Ryszard Serówka, z miejscem prowadzenia działalności: Batorowo 14, 77-420 Lipka)- na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP, jako niezgodna z warunkami zamówienia,

w związku z czym w Postępowaniu nie ostała się żadna oferta.

W tej sytuacji postępowanie o udzielenie zamówienia stało się bezprzedmiotowe, ponieważ nie może zostać osiągnięty jego cel w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 PZP. Zgodnie z art. 255 pkt 2 PZP Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W związku z powyższym ziściła się przesłanka unieważnienia Postępowania,
o której mowa w art. 255 pkt 2 PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61336,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67588,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.