eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłoczewUsługa prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710374461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 67/4

1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (25) 75 43 164

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kloczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1bfbc34-f096-41f1-9813-4462ed8ef1b2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1bfbc34-f096-41f1-9813-4462ed8ef1b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051219/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia – usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla
uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Kłoczewie,
Przedmiotem części nr 1 zamówienia są usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Kłoczewie, w wymiarze zaangażowania 480
godzin lekcyjnych tj. 45 minut (nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć) – 60 tygodni – 8 godz./tygodniowo – 8 grup.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 97598,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia – usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów
szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Czernicu,
Przedmiotem części nr 2 zamówienia są usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Czernicu, w wymiarze zaangażowania 300
godzin lekcyjnych tj. 45 minut (nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć) – 60 tygodnia – 5 godz./tygodniowo – 5 grup.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 60999,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 zamówienia – usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów
szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Góździe
Przedmiotem części nr 3 zamówienia są usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Góździe, w wymiarze zaangażowania 300
godzin lekcyjnych tj. 45 minut (nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć) – 60 tygodni – 5 godz./tygodniowo – 5 grup.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 60999,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 zamówienia – usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów
szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Woli Zadybskiej
Przedmiotem części nr 4 zamówienia są usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Woli Zadybskiej, w wymiarze zaangażowani 120
godzin lekcyjnych tj. 45 minut (nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć) – 60 tygodni – 2 godz./tygodniowo – 2 grupy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24399,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 1 kwotę 57 600,00 zł. W postępowaniu została złożona jedna oferta, której wartość opiewała na kwotę: 95 515,20 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 2 kwotę 36 000,00 zł. W postępowaniu została złożona jedna oferta, której wartość opiewała na kwotę odpowiednio: 59 697,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 3 kwotę 36 000,00 zł. W postępowaniu została złożona jedna oferta, której wartość opiewała na kwotę odpowiednio: 59 697,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 4 kwotę 14 400,00 zł. W postępowaniu została złożona jedna oferta, której wartość opiewała na kwotę: 23 878,80 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.