Ogłoszenie z dnia 2022-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333993/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zd1 : Modern. części dachu głównej bazy transportu i stacjonowania ambulansów WSPR w Rzeszowie”
Zd.2: Modernizacja placów dróg i pasa zieleni przy budynku WSPR w Rzeszowie al. Wyzw 4”.- post. powt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690271233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-026
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wspr@wspr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zd1 : Modern. części dachu głównej bazy transportu i stacjonowania ambulansów WSPR w Rzeszowie”Zd.2: Modernizacja placów dróg i pasa zieleni przy budynku WSPR w Rzeszowie al. Wyzw 4”.- post. powt.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40026e5d-2d09-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023846/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu i nawierzchni asfaltowych wokół bazy transportowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333993/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSPR-DT/3113/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 505158,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zadanie 1 (część 1): Modernizacja części dachu głównej bazy transportu i stacjonowania ambulansów WSPR w Rzeszowie. Modernizacja polega na montażu konstrukcji drewnianej pod przykrycie z blachy (około 2400 m2),uzupełninie brakujących lub uszkodzonych tynków na elewacji naświetla (około 40 m2), malowanie tynków (około 150 m 2 ) oraz wykonaniu nowego orynnowania połaci na części dachu na istniejącym budynku głównej bazy transportu i stacjonowania ambulansów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie na działce nr ewid. 1799/30 obr. 216 w Rzeszowie przy alei Wyzwolenia 4. Wszystkie materiały powstałe podczas rozbiórki należy zutylizować. Zakres robót obejmuje:
- wymianę pokrycia dachowego z papy na pokrycie z blachy na dachu naświetla;
- wymianę istniejącego orynnowania na nowe na dachu naświetla;
- uzupełnienie części tynków na elewacji budynku w części wyższej – naświetla;
- przerobienie instalacji odgromowej z dostosowaniem jej do zmiany pokrycia dachowego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1. Załączona do SWZ dokumentacja techniczna obejmująca: opisy techniczne, przedmiary robót budowlanych,
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz rysunki ;
2.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 182617,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 (część 2) : Modernizacja placów dróg i pasa zieleni przy budynku WSPR w Rzeszowie al. Wyzwolenia 4 .Zakres robót obejmuje:
1. Droga wokół budynku, prace modernizacyjne:
a) Roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka istniejących krawężników drogowych wraz z ławami betonowymi;
- usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji;
b) Roboty montażowe:
- ułożenie i wyregulowanie krawężników drogowych 15/30 cm na ławach betonowych z oporem z betonu C-16/20 i
obsypanie ich od strony pasa zieleni;
- wyprofilowanie podłoża pod nową nawierzchnię bitumiczną;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości 4,0 cm;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S o grubości 4,0 cm;
- regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych i krat ściekowych;
- połączenie istniejącej drogi z drogą remontową.
2. Plac manewrowy, prace modernizacyjne:
c) Roboty rozbiórkowe:
- sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na śr. grubość do 4,0 cm;
- usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji;
- odkopanie odcinka kanalizacji sanitarnej z wywozem ziemi.
d) Roboty montażowe:
- wyprofilowanie podłoża pod nową nawierzchnię bitumiczną;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11s o grubości 4,0 cm;
- regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych i krat ściekowych;
- wymiana uszkodzonego odcinka kanalizacji sanitarnej i zesypanie wykopu piaskiem z odtworzeniem warstw drogowych.
3. Pasy zieleni przy budynku, prace modernizacyjne:
e) Roboty rozbiórkowe:
- rozbiórkę płytki odbojowej;
- zebranie warstwy zieleni z darnią i wyrównanie pasa zieleni ze spadkiem od budynku;
- usunięcie materiałów z rozbiórki i wywiezienie do utylizacji.
f) Roboty montażowe:
- wykonanie koryta pod warstwy podbudowy opaski odbojowej;
- ułożenie i wyregulowanie obrzeży trawnikowych 30/8 cm na ławach betonowych i obsypanie ich od strony zieleni;
- wykonanie warstwy podbudowy z piaski na geowłókninie separacyjnej;
- wykonanie nawierzchni płytki odbojowej z kostki betonowej gr. 6,0 cm na podsypcem cem-piaskowej;
- wykonanie warstwy humusu i zasianiu trawy;
- ułożeniu cieku z elementów betonowych odprowadzającego wody opadowe z rur spustowych na drogę;
- regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych;
- plantowanie i wyrównanie skarp przy drodze.
4. Zakres obejmuje ułożenie około 440 m bieżących krawężników (15x30 cm), wykonanie około 2150 m2 warstwy z betonu
asfaltowego, ułożenie około 65 m2 płyty odbojowej z kostki brukowej oraz ułożenie około 130 m obrzeża betonowego (30x8
cm). Wszystkie materiały powstałe podczas rozbiórki należy zutylizować.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
5.1. Załączona do SWZ dokumentacja techniczna obejmująca: opisy techniczne, przedmiary robót budowlanych,
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz rysunki ;
5.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z
załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 322541,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251526,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251526,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMDACH Szymon Siedlarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7341968522
7.3.3) Ulica: Bogusza 14
7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-334
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251526,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495999,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569898,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495999,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191662287
7.3.3) Ulica: Budziwojska 36
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-317
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495999,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-08INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Usługi o charakterze doradczym - doradztwo rzecznika patentowego.
- Zakup wraz z dostawą laptopów biznesowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- Sprzedaż i dostawa ekspresów do kawy dla Wydziału Medycznego
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu współpracy z klientem
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Prace remontowo-adaptacyjne - przystosowanie Budynku Nr 4 w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie dla nowego akceleratora elektronów
- Wymiana pokrycia dachu wraz z robotami towarzyszącymi i remont elewacji Liceum Ogólnokształcącego w Krzeszowicach.
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie hydroizolacji posadzki i ścian w budynku edukacyjnym w ramach zadania inwestycyjnego p.n. : Modernizacja Służewskiego Domu Kultury przy ul. J. S. Bacha 15"
- "Przebudowa wraz z rozbudową czworaku w zespole podworskim w Partęczynach"
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.