Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380686/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00403077/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00405511/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa infrastruktury sportowej wsi Paszowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASZOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 137
1.5.2.) Miejscowość: Paszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768706097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@paszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/paszowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa infrastruktury sportowej wsi Paszowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3ef194c-3223-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029525/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa infrastruktury sportowej we wsi Paszowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380686
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.I.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3518919,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Modernizacja infrastruktury boiskowej wraz z budową budynku zaplecza sportowego na dz. nr 27/38, 27/20, 27/19, 27/37, 27/32, obr. Paszowice, gmina Paszowice”Opracowanie - na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i technologii
z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz
programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz.U. poz. 2454) wraz zagospodarowaniem terenu w
oparciu o program funkcjonalno użytkowy załącznik 6A i wizję lokalną w terenie wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia zastrzeżeń lub pozwolenia na budowę na:
- budowę budynku szatni o pow. około 230 m²,
- budowę nawodnienia i oświetlenia boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni trawiastej
- budowę boiska dla dzieci,
wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z
opracowanej dokumentacji stanowiącej część zamówienia, w tym sprawowanie nadzoru
autorskiego przy realizacji inwestycji, udział w odbiorach robót zanikających, odbiorach
częściowych i odbiorze końcowym, dokonanie skutecznego zawiadomienia Powiatowego
Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Jaworze o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych.
Po zakończeniu robót budowlanych - wykonanie dokumentacji powykonawczej (w tym
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z klauzulą przyjęcia inwentaryzacji do zasobów
Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii przy Staroście w Jaworze oraz dokonanie
skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie
Nadzoru Budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 2581579 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Paszowicach dz. nr 25/27 obr. Paszowice, gmina Paszowice ”.Opracowanie - na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego, niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane w tym wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji o ile jest to wymagane;
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę:
- budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy o wymiarach 20X40 mb
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i technologii
z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz
programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz.U. poz. 2454) wraz zagospodarowaniem terenu w
oparciu o program funkcjonalno użytkowy i wizję lokalną w terenie wraz z uzyskaniem.
zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia zastrzeżeń lub pozwolenia na budowę.
wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z
opracowanej dokumentacji stanowiącej część zamówienia, w tym sprawowanie nadzoru
autorskiego przy realizacji inwestycji, udział w odbiorach robót zanikających, odbiorach
częściowych i odbiorze końcowym, dokonanie skutecznego zawiadomienia Powiatowego
Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Jaworze o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych.
Po zakończeniu robót budowlanych - wykonanie dokumentacji powykonawczej (w tym
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z klauzulą przyjęcia inwentaryzacji do zasobów
Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii przy Staroście w Jaworze oraz dokonanie
skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie
Nadzoru Budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 863805 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniach inwestycyjnych realizowanych pn. „Budowa infrastruktury sportowej we wsi Paszowice” a w szczególności:1/zapewnienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, wymagane w trakcie realizacji zadania;
2/ reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze specyfikacją techniczną , przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3/ sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz sprawdzanie kraju ich pochodzenia;
4/ sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestnictwie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
5/ potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;
6/ udział w naradach, spotkaniach na placu budowy oraz w przeglądach gwarancyjnych. A także każdorazowe stawiennictwo się na żądanie Zleceniodawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 73535 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4070000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Kleina ZRB DRAGON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8410001546
7.3.3) Ulica: ul. Tusiąclecia 7
7.3.4) Miejscowość: Łeba
7.3.5) Kod pocztowy: 84-360
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Kleina Zakład Remontowo - Budowlany Dragon
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Kleina Zakład Remontowo - Budowlany Dragon
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1170000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Kleina ZRB DRAGON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8410001546
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 7
7.3.4) Miejscowość: Łeba
7.3.5) Kod pocztowy: 84-360
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Kleina Zakład Remontowo - Budowlany Dragon
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Kleina Zakład Remontowo - Budowlany Dragon
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane Projektowanie Jan Mielnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6950008373
7.3.3) Ulica: Przyjaciół Żołnierza 23
7.3.4) Miejscowość: Jawor
7.3.5) Kod pocztowy: 59-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZORY BUDOWLANE. PROJEKTOWANIE Jan MIELNIK
jakie przetargi wygrała firma
NADZORY BUDOWLANE. PROJEKTOWANIE Jan MIELNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
- Przebudowa drogi gminnej relacji Chojewo-Truski
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- Wykonanie dokumentacji projektowych obejmujących remonty z termomodernizacją wielorodzinnych budynków mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław" Zamówienie podzielone na 6 części.
- Modernizacja i przebudowa III piętra bud. B i III piętra bud. C na potrzeby Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.