Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00545585/01 - Wynik z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa obuwia taktycznego dla pracowników Centrum Poczta Polska Ochrona
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010684960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-940
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.centrala@poczta-polska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi pocztowe
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa obuwia taktycznego dla pracowników Centrum Poczta Polska Ochrona
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d81ba29a-c6cb-468f-9b63-30f6a10a172b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie informacje znajdują się w SWZ- Rozdział X
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CZ.26.324.2024.DC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia taktycznego dla pracowników Centrum Poczta Polska Ochrona w ilości 2 011 par
4.2.6.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega, iż gwarantuje zakup 70% ilości docelowej asortymentu. Pozostałe 30% ilości docelowej może zostać zamówione w zależności od potrzeb i woli Zamawiającego (prawo opcji). Niewykupienie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ilości większej niż 70% ilości docelowych, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia oraz nie może stanowić podstawy do zmiany cen.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert o wadze 100 % jest cena.
2. Ocenie podlega cena brutto (z podatkiem od towarów i usług) oferty.
3. Ocena ofert będzie dokonywana według wzoru:
C= Cena brutto najtańszej oferty / Cena brutto badanej oferty x 100 pkt,
w którym C oznacza liczbę punktów w kryterium oceny ofert.
4. Liczba punktów zostanie obliczona z dokładnością do jednej setnej punktu.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 230 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza łączne wykazanie spełnienia ww. warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje dostawę/y obuwia taktycznego w ilości nie mniejszej niż 1000 par, z zastrzeżeniem, że łączna ilość obuwia została dostarczona w ramach maksymalnie trzech umów;
W przypadku, gdy umowa lub umowy jest/są w trakcie realizacji Wykonawca, celem potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać, że umowa lub umowy faktycznie zrealizowane do dnia, w którym upływa termin składania ofert, spełnia wymaganie określone w warunku.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z nich musi wykazać spełnienie warunku opisanego w pkt 2) powyżej, w całości.
Analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu trzeciego w celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 2) powyżej, to podmiot trzeci ma spełnić ten warunek samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
- oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
- oświadczenia, o których mowa w rozdz. IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oświadczenia sporządza się w formie elektronicznej; oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
- dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 3 pkt. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
-w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. informacji, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu.
b) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
• wykazu wykonanych dostaw, spełniających wymagania, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 pkt 4) SWZ – a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami określającymi, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
Dowodami, zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415), o których mowa powyżej są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, z tym, że w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych ww. dokumenty powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert; albo
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów wymienionych powyżej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
15 000,00 PLN6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:1) oświadczenia, o których mowa w rozdz. IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oświadczenia sporządza się w formie elektronicznej; oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
2) dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 3 pkt. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia netto Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia (waloryzacja), na podstawie pisemnego aneksu do Umowy. Przez zmianę cen materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający określa, że:1) wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji maksymalnie jeden raz w ciągu obowiązywania Umowy, począwszy od 6 pełnego miesiąca kalendarzowego od dnia zawarcia Umowy, gdy wzrost cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy przekroczy 15% w stosunku do stawek przyjętych przez Wykonawcę w ofercie,
2) waloryzacja będzie się odbywać w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem opublikowany w formie komunikatu w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej Monitor Polski przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Wykonawca będzie uprawniony do waloryzacji wynagrodzenia w sytuacji wykazania Zamawiającemu, że na dzień zaistnienia podstaw do waloryzacji, ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy są niższe aniżeli ceny towarów i usług konsumpcyjnych ustalanych na podstawie komunikatów Prezesa GUS w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzednie półrocze w stosunku do półrocza, w którym upłynęło 6 miesięcy okresu waloryzacyjnego,
3) wprowadzenie zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w niniejszym ustępie wymaga uprzedniego złożenia pisemnego wniosku, zawierającego szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładane wyliczenia kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w tym poszczególnych stawek dotyczących zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia po zmianie Umowy. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w niezbędnym zakresie analizy opartej na obiektywnych źródłach potwierdzających faktycznie poniesione koszty wraz z dowodami zawierającymi między innymi informacje od podwykonawców, dostawców o zmianach stawek. Analiza musi uwzględniać wyliczenia z wyszczególnieniem składowych nowej ceny oferowanej przez Wykonawcę,
4) Zamawiający po otrzymaniu pisemnego wniosku, w ciągu 14 dni roboczych, ustosunkuje się do niego w formie pisemnej. Jednocześnie ma on w tym terminie prawo żądać do Wykonawcy złożenia dodatkowych wyjaśnień, zakwestionować zasadność przedstawionych obliczeń i kalkulacji, żądać sprawdzenia przedstawionych dowodów,
5) wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało waloryzacji maksymalnie do 10% wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy. Postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa w poprzednim zdaniu,
6) Zmiana wysokości wynagrodzenia opisana w niniejszym ustępie następuje w przypadku udowodnienia powyższych warunków.
2. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 3 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcom.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie terminu jej realizacji. W przypadku niewykorzystania łącznej wartości określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 13 ust 1 Umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia tego terminu maksymalnie do 6 miesięcy, jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości Umowy określonej w § 2 ust. 1. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o przedłużeniu wskazanego wyżej terminu nie później niż 6 tygodni przed upływem podstawowego terminu obowiązywania Umowy. Następnie zostanie zawarty przez Strony aneks zmieniający termin realizacji Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-16 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Smart PZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 14:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa obuwia służbowego typu A na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem części
więcej: Obuwie specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.