Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00441140/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Macierzy Wizyjnej na potrzeby Monitoringu Miejskiego w Sosnowcu w ramach zadania Monitoring Miasta – etap IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.mysior@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,107388,9f8592a9266a1c59623e3ce5649f2337.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Macierzy Wizyjnej na potrzeby Monitoringu Miejskiego w Sosnowcu w ramach zadania Monitoring Miasta – etap IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c01de09e-64f2-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011576/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Monitoring Miasta - etap IV. Dostawa Macierzy Wizyjnej na potrzeby Monitoringu Miejskiego w Sosnowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441140/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.96.2022.UM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93547 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy iSCSI na potrzeby monitoringu wizyjnego miasta Sosnowca. Przedmiotowa macierz ma być włączona do istniejącego systemu monitoringu zarządzanego za pomocą serwera Bosch Video Management System 11 Professional. Do powyższego serwera podłączone są 4 subsystemy wykorzystujące urządzenia „all in one” firmy BOSCH ( 3 x DIVAR IP 7000, 1 x DIVAR IP 3000).
W ramach przedmiotu zamówienia ustala się okres gwarancji wynoszący minimum 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100368 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SECURAL TECHNOLOGIE BEZPIECZENSTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389341828
7.3.3) Ulica: Gen. K. Pułaskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-205
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURAL TECHNOLOGIE BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SECURAL TECHNOLOGIE BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Zakup koparki podsiębiernej.
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych
- Remont łazienek
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/G/26/25 "Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych"
- ZAKUP SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWAŃ W RAMACH REALIZACJI ZADANIA CYBERBEZPIECZNY POWIAT KOLSKI"
- Zakup serwera oraz macierzy wraz z oprogramowaniem w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.