eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostosowanie obiektów WSZ im.dr.R. Ostrzyckiego w Koninie do wym. ochr. przeciwpoż.-remont syst. oddym. klatek schod. (K1,K2iK3) i koryt. w bud. A wraz z wyk. dokum. proj.-obiekt przy ul.Szpitalnej45



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie obiektów WSZ im.dr.R. Ostrzyckiego w Koninie do wym. ochr. przeciwpoż.–remont syst. oddym. klatek schod. (K1,K2iK3) i koryt. w bud. A wraz z wyk. dokum. proj.-obiekt przy ul.Szpitalnej45

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wsz_konin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie obiektów WSZ im.dr.R. Ostrzyckiego w Koninie do wym. ochr. przeciwpoż.–remont syst. oddym. klatek schod. (K1,K2iK3) i koryt. w bud. A wraz z wyk. dokum. proj.-obiekt przy ul.Szpitalnej45

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-281d1f74-3480-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052288/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie obiektów Zamawiającego do wymogów ochrony przeciwpożarowej wraz z modernizacją systemu oddymiania klatek schodowych i korytarzy w budynku A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-22/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostosowanie obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie do wymogów ochrony przeciwpożarowej – remont systemu oddymiania klatek schodowych ( K1, K2 i K3 ) i korytarzy w budynku A wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej - obiekt przy ul. Szpitalnej 45 w Koninie” w ramach formuły Zaprojektuj i Wybuduj, które obejmuje:
a) opracowanie – wykonanie dokumentacji projektowej (na którą składają się wskazane w Załączniku nr 8 – Projektowane postanowienia umowy, w Załączniku nr 2.1. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2.2. do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy projekty i opracowania, zwanej dalej również „dokumentacją”, „utworem” lub „utworami”) na potrzeby wykonania wskazanych dalej robót budowlanych,
b) roboty budowlano – instalacyjne, opisane szczegółowo w Załączniku nr 8 – Projektowane postanowienia umowy, Załączniku nr 2.1. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2.2. do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy, polegające w szczególności na:
- mechanicznym przebijaniu otworów w ścianach lub stropach z cegły i betonu wraz z montażem przepustów rurowych,
- montażu listew ściennych z PCV na ścianach i sufitach, mocowanie kołków rozporowych na cegłę i beton,
- układaniu na gotowych listwach PCV kabla poziomo, pionowo i na suficie,
- wciąganiu do rur kabla,
- zarobieniu, rozszycie na łączówkach i włączenie kabli stacyjnych,
- podłączeniu przewodów kablowych pod zaciski lub bolce,
- uszczelnieniu otworów przejść rur przez kondygnację,
- dostawie i zainstalowaniu urządzeń systemu zapobiegającego zadymieniu,
- dostawie i zainstalowaniu urządzeń zabezpieczających przed zadymieniem,
- sprawdzeniu i uruchomieniu systemów,
- pomiarów różnicy ciśnień w poszczególnych klatkach schodowych i poziomych drogach ewakuacyjnych (korytarze)
- sprawdzeniu i pomiarze elektrycznego obwodu sygnalizacyjnego i obwodu elektrycznego niskiego napięcia, 1 – fazowego, 3 – fazowego
- badaniu i pomiarz instalacji uziemiającej ochronnej lub roboczej, pomiar pierwszy i następne.
W ramach prac przygotowawczych i towarzyszących zachodzi konieczność:
- zabezpieczenia liniowego w postaci otaśmowania miejsca robót,
- ustawienia oznakowania informacyjnego oraz ostrzegawczego,
- wytyczenia układania tras przebiegu instalacji systemu zapobiegania zadymieniu w obiekcie budynku „A” i „E”, które muszą przebiegać równolegle do ścian lub sufitu i zginać się pod kątem prostym obiektu w terenie,
- po zakończeniu robót uporządkowanie miejsca wykonywania robot, doprowadzenie do stanu pierwotnego.

2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2.1 do SWZ oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwany również „PFU”) – Załącznik nr 2.2 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji. Jeżeli treść SWZ różni się od treści w PFU za obowiązujące należy uznać postanowienia SWZ.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków z budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach Umowy dotacji Nr DZ-IV-A/25/2024 na zadanie pn. „Dostosowanie obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego do wymogów ochrony przeciwpożarowej – remont systemu oddymiania klatek schodowych ( K1, K2 i K3 ) i korytarzy w budynku A wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ponieważ jest to jedno zadanie w formie zaprojektuj i wybuduj - przeprowadzenie remontu systemu oddymiania klatek schodowych ( K1, K2 i K3) i korytarzy w budynku A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 14.08.2024r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Firecontrol Systemy Przeciwpożarowe Michał Kaliński.
Następnie w dniu 21.08.2024r. Zamawiający wezwał ww. Wykonawcę do złożenia dokumentów, wymaganych przed podpisaniem umowy.
W odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego Wykonawca w dniu 04.09.2024r. złożył za pośrednictwem Platformy Zakupowej oświadczenie Wykonawcy o rezygnacji z podpisania umowy wraz z uzasadnieniem swojej decyzji. Rezygnacja ta jest równoznaczna z uchyleniem się od zawarcia umowy.
W związku z powyższym, zaistniały podstawy do unieważnienia przedmiotowego postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, z uwzględnieniem art. 263.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2275050,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2275050,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.