Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388706/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00413127/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie obiektów WSZ im.dr.R. Ostrzyckiego w Koninie do wym. ochr. przeciwpoż.–remont syst. oddym. klatek schod. (K1,K2iK3) i koryt. w bud. A wraz z wyk. dokum. proj.-obiekt przy ul.Szpitalnej45
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie obiektów WSZ im.dr.R. Ostrzyckiego w Koninie do wym. ochr. przeciwpoż.–remont syst. oddym. klatek schod. (K1,K2iK3) i koryt. w bud. A wraz z wyk. dokum. proj.-obiekt przy ul.Szpitalnej452.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-281d1f74-3480-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052288/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie obiektów Zamawiającego do wymogów ochrony przeciwpożarowej wraz z modernizacją systemu oddymiania klatek schodowych i korytarzy w budynku A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-22/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostosowanie obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie do wymogów ochrony przeciwpożarowej – remont systemu oddymiania klatek schodowych ( K1, K2 i K3 ) i korytarzy w budynku A wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej - obiekt przy ul. Szpitalnej 45 w Koninie” w ramach formuły Zaprojektuj i Wybuduj, które obejmuje:
a) opracowanie – wykonanie dokumentacji projektowej (na którą składają się wskazane w Załączniku nr 8 – Projektowane postanowienia umowy, w Załączniku nr 2.1. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2.2. do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy projekty i opracowania, zwanej dalej również „dokumentacją”, „utworem” lub „utworami”) na potrzeby wykonania wskazanych dalej robót budowlanych,
b) roboty budowlano – instalacyjne, opisane szczegółowo w Załączniku nr 8 – Projektowane postanowienia umowy, Załączniku nr 2.1. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2.2. do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy, polegające w szczególności na:
- mechanicznym przebijaniu otworów w ścianach lub stropach z cegły i betonu wraz z montażem przepustów rurowych,
- montażu listew ściennych z PCV na ścianach i sufitach, mocowanie kołków rozporowych na cegłę i beton,
- układaniu na gotowych listwach PCV kabla poziomo, pionowo i na suficie,
- wciąganiu do rur kabla,
- zarobieniu, rozszycie na łączówkach i włączenie kabli stacyjnych,
- podłączeniu przewodów kablowych pod zaciski lub bolce,
- uszczelnieniu otworów przejść rur przez kondygnację,
- dostawie i zainstalowaniu urządzeń systemu zapobiegającego zadymieniu,
- dostawie i zainstalowaniu urządzeń zabezpieczających przed zadymieniem,
- sprawdzeniu i uruchomieniu systemów,
- pomiarów różnicy ciśnień w poszczególnych klatkach schodowych i poziomych drogach ewakuacyjnych (korytarze)
- sprawdzeniu i pomiarze elektrycznego obwodu sygnalizacyjnego i obwodu elektrycznego niskiego napięcia, 1 – fazowego, 3 – fazowego
- badaniu i pomiarz instalacji uziemiającej ochronnej lub roboczej, pomiar pierwszy i następne.
W ramach prac przygotowawczych i towarzyszących zachodzi konieczność:
- zabezpieczenia liniowego w postaci otaśmowania miejsca robót,
- ustawienia oznakowania informacyjnego oraz ostrzegawczego,
- wytyczenia układania tras przebiegu instalacji systemu zapobiegania zadymieniu w obiekcie budynku „A” i „E”, które muszą przebiegać równolegle do ścian lub sufitu i zginać się pod kątem prostym obiektu w terenie,
- po zakończeniu robót uporządkowanie miejsca wykonywania robot, doprowadzenie do stanu pierwotnego.
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2.1 do SWZ oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwany również „PFU”) – Załącznik nr 2.2 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji. Jeżeli treść SWZ różni się od treści w PFU za obowiązujące należy uznać postanowienia SWZ.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków z budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach Umowy dotacji Nr DZ-IV-A/25/2024 na zadanie pn. „Dostosowanie obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego do wymogów ochrony przeciwpożarowej – remont systemu oddymiania klatek schodowych ( K1, K2 i K3 ) i korytarzy w budynku A wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ponieważ jest to jedno zadanie w formie zaprojektuj i wybuduj - przeprowadzenie remontu systemu oddymiania klatek schodowych ( K1, K2 i K3) i korytarzy w budynku A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 14.08.2024r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Firecontrol Systemy Przeciwpożarowe Michał Kaliński.Następnie w dniu 21.08.2024r. Zamawiający wezwał ww. Wykonawcę do złożenia dokumentów, wymaganych przed podpisaniem umowy.
W odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego Wykonawca w dniu 04.09.2024r. złożył za pośrednictwem Platformy Zakupowej oświadczenie Wykonawcy o rezygnacji z podpisania umowy wraz z uzasadnieniem swojej decyzji. Rezygnacja ta jest równoznaczna z uchyleniem się od zawarcia umowy.
W związku z powyższym, zaistniały podstawy do unieważnienia przedmiotowego postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, z uwzględnieniem art. 263.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2275050,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2275050,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.