eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chybie"Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska 78

1.5.2.) Miejscowość: Chybie

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-520

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 856 10 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacja@chybie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-236f5e1c-54ef-4a83-9695-03aeebfaf3f2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-236f5e1c-54ef-4a83-9695-03aeebfaf3f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048964/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420669

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPA.271.17.2024.EF/UG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 667574,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie- przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 188 (78 dni w roku 2024 i 110 dni w roku 2025), na dzień publikacji postępowania - 14 dzieci.
Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 32 km, czas ok. 56 min*

- Chybie, ul. Kolejowa 24,
- Chybie, ul. Leśna 45,
- Mnich, ul. Pileckiego 8,
- Mnich, ul. Wojska Polskiego 49,
- Zaborze, ul. Strażacka 14,
- Chybie, ul. Podgroble 40,
- Frelichów, ul. Polna 6 x2,
- Chybie, ul. Szkolna 10/4,
- Frelichów, ul. Kasztanowa 22 x2,
- Mnich, ul. Broniewskiego 19,
- Mnich, ul. Spacerowa 32,
- Chybie, ul. Akacjowa 4,
- Skoczów, ul. Mickiewicza 12.

*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.

Zwiększenie liczby uczniów o 4 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

Liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie począwszy od 2 września 2024 r. ze względu na wydanie nowych orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne i wpływ do urzędu wniosków o zorganizowanie dowozu zbiorowego, rezygnację z dowozu uczniów, zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 208888,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Ustroniu” – Przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 188 (78 dni w roku 2024 i 110 dni w roku 2025), na dzień publikacji postępowania – 5 dzieci.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 27 km, czas ok. 36 min*:
- Chybie, ul. Wiosenna 12
- Mnich, ul. Topolowa 19
- Chybie, ul. Kolejowa 24
- Mnich, ul. Słowicza 12
- Mnich, ul. Kopernika 23a
- Ustroń, ul. Wiejska 8.

*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.

Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
Zastrzega się, że przewóz do Ośrodka będzie następował nie wcześniej niż na godzinę 7:50.

Liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie począwszy od 2 września 2024 r. ze względu na wydanie nowych orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne i wpływ do urzędu wniosków o zorganizowanie dowozu zbiorowego, rezygnację z dowozu uczniów, zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 116629,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie” – przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 188 dni (78 dni w roku 2024 i 110 dni w roku 2025). Na dzień publikacji postępowania – 2 dzieci.

Na dzień publikacji postępowania przewiduje się , że dowóz będzie realizowany codziennie w dni nauki szkolnej w następujący sposób:
- w poniedziałek – dowóz na trasie z miejsca zamieszkania do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie, ul. Wojska Polskiego 3 (rano dowóz dziecka nr 1) i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki (po zajęciach przywóz dziecka nr 2) – łącznie 2 kursy przewozu z uczniami;
- od wtorku do czwartku – dowóz z powrotem wraz z zapewnieniem opieki tj. z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie do miejsca zamieszkania (po zajęciach przywóz dziecka nr 2) – 1 kurs przewozu z uczniem tj. tylko powrót;
- piątek – dowóz z powrotem wraz z zapewnieniem opieki tj. z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie do miejsca zamieszkania (po zajęciach przywóz dziecka nr 1 i nr 2) – 1 kurs przewozu z uczniami tj. tylko powrót.

Na dzień publikacji postępowania przewiduje się, że Wykonawca zobowiąże się do realizacji dowozu w następujący sposób:
- 40 dni dowozu tam i z powrotem,
- 148 dni dowozu z powrotem.

Jednocześnie zastrzega się, iż z uwagi na przerwy świąteczne, dni ustawowo wolne i ewentualne choroby dowożonych dzieci, dzień dowozu i odbioru z zespołu placówek ( 2 kursy przewozu z uczniami), może ulec zmianie, tj. może odbywać się w inny dzień tygodnia niż wcześniej wskazany poniedziałek. Zamawiający nie wyklucza, iż w trakcie roku szkolnego, z uwagi na wpływ wniosków rodziców dzieci niepełnosprawnych z Gminy Chybie, może pojawić się konieczność uruchomienia kursu porannego realizowanego od wtorku do piątku, z miejsca zamieszkania w Chybiu do placówki oświatowej w Cieszynie.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 31 km, czas ok 41 min*:
- Cieszyn, ul. Wojska Polskiego 3,
- Mnich, ul. Bielska 21/1,
- Chybie, ul. Leśna 22c.
*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.

Zwiększenie liczby uczniów o 1 osobę na przewidywanej trasie dowozu nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, za wyjątkiem § 2 ust. 6 umowy. Zwiększenie liczby uczniów i związana z tym konieczność uruchomienia porannego kursu do Cieszyna w dniach wtorek-piątek stanowi podstawę zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z § 6 ust. 3 umowy.

Liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie począwszy od 2 września 2024 r. ze względu na wydanie nowych orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne i wpływ do urzędu wniosków o zorganizowanie dowozu zbiorowego, rezygnację z dowozu uczniów, zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 109666,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. W. Broniewskiego w Jastrzębiu-Zdroju” – przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 188 (78 dni w roku 2024 i 110 dni w roku 2025), na dzień publikacji postępowania 1 dziecko.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 23 km, czas ok. 30 min*:
- Chybie, ul. Kolejowa 17
- Jastrzębie-Zdrój, ul. Mazurska 6.

*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.

Zwiększenie liczby uczniów o 1 osobę nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

Liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie począwszy od 2 września 2024 r. ze względu na wydanie nowych orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne i wpływ do urzędu wniosków o zorganizowanie dowozu zbiorowego, rezygnację z dowozu uczniów, zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 110537,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Centrum Zdrowia Psychicznego FENIKS, Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Słoneczna Kraina”, oraz Zespół Szkół Specjalnych im. K.J. Gałczyńskiego w Bielsku-Białej”– Przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 188 (78 dni w roku 2024 i 110 dni w roku 2025), na dzień publikacji postępowania - 3 dzieci.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 30 km, czas ok.47 min*
- Mnich, ul. Słowackiego 40,
- Mnich Słowackiego 35 a
- Chybie, ul. Bieniowiecka 21,
- Bielsko-Biała ul. Wapienicka 46,
- Bielsko-Biała, ul. Legionów 6,
- Bielsko-Biała, ul. Piekarska 24

*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.

Zwiększenie liczby uczniów o 1 osobę nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy

Liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie począwszy od 2 września 2024 r. ze względu na wydanie nowych orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne i wpływ do urzędu wniosków o zorganizowanie dowozu zbiorowego, rezygnację z dowozu uczniów, zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 121851,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233496,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS SP. ZO.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022

7.3.3) Ulica: Ul. Kraszewskiego 13a

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96444,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180705,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96444,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022

7.3.3) Ulica: ul. Kraszewskiego 13A

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96444,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80028,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93804,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80028,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022

7.3.3) Ulica: ul. Kraszewskiego 13a

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80028,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77155,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98880,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77155,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGLOBAL Marcin Modzelewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471932272

7.3.3) Ulica: ul. Podgórska 145

7.3.4) Miejscowość: Jaworze

7.3.5) Kod pocztowy: 43-384

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77155,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97459,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93398,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NFU SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381811140

7.3.3) Ulica: ul. Zjednoczenia 16a

7.3.4) Miejscowość: Pawłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93398,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.