Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424026/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty ogólnobudowlane i remontowe w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich w Żorach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272552119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Żory
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324356344
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zbmzory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zbmzory.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty ogólnobudowlane i remontowe w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a636c893-5b76-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025019/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Roboty ogólnobudowlane w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach – cz.1 , cz.2, cz.3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424026/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.BM.321.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1134000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty malarsko – stolarsko – posadzkarskie w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.1. Wykonanie robót malarsko – stolarsko – posadzkarskich w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.
2. Roboty będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez ZBM.
3. W przypadku nie odebrania zlecenia wykonawczego osobiście, Zamawiający może przesłać zlecenie drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy lub sms na numer telefonu Wykonawcy, co będzie równoznaczne z jego odebraniem i przyjęciem do realizacji.
4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii w ciągu 24 godzin od momentu ich zgłoszenia. W przypadku robót awaryjnych na zleceniu znajdować się będzie stosowna adnotacja.
5. W przypadku robót nie będących awariami nie wymagających wykonania kosztorysu ofertowego (szacunkowa wartość nie przekracza 2.500,00 zł netto) wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu ich zlecenia.
6. Roboty będą rozliczane protokołem odbioru na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych.
7. Rozliczenie robót następuje na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzanego w oparciu średnie ceny materiałów i sprzętu przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD za okres ich wbudowania, lub w przypadku ich braku według udokumentowanych cen rynkowych; oraz umowne składniki cenotwórcze.
8. Poszczególne roboty będą zlecane przez ZBM do czasu wykorzystania całości środków przewidzianych przez zamawiającego na realizację zamówienia lecz nie później niż do dnia obowiązywania umowy.
9. Doświadczenie w prowadzeniu robót malarsko – stolarsko – posadzkarskich.
10. Zamawiający wymaga również bieżącego usuwania odpadów z miejsca prowadzenia robót oraz ich wywozu na wysypisko zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
11. Do obowiązków wykonawcy należy uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót.
12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, między innymi, osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. W/w wymóg opisany został w punkcie 26 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45432220-2 - Tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.5.) Wartość części: 378000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty murarsko – tynkarsko – posadzkarsko – brukarsko - stolarskie w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.1. Wykonanie robót murarsko – tynkarsko – posadzkarsko - brukarsko - stolarskich w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.
2. Roboty będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez ZBM.
3. W przypadku nie odebrania zlecenia wykonawczego osobiście, Zamawiający może przesłać zlecenie drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy lub sms na numer telefonu Wykonawcy, co będzie równoznaczne z jego odebraniem i przyjęciem do realizacji.
4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii w ciągu 24 godzin od momentu ich zgłoszenia. W przypadku robót awaryjnych na zleceniu znajdować się będzie stosowna adnotacja.
5. W przypadku robót nie będących awariami nie wymagających wykonania kosztorysu ofertowego (szacunkowa wartość nie przekracza 2.500,00 zł netto) wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu ich zlecenia.
6. Roboty będą rozliczane protokołem odbioru na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych.
7. Rozliczenie robót następuje na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzanego w oparciu średnie ceny materiałów i sprzętu przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD za okres ich wbudowania, lub w przypadku ich braku według udokumentowanych cen rynkowych; oraz umowne składniki cenotwórcze.
8. Poszczególne roboty będą zlecane przez ZBM do czasu wykorzystania całości środków przewidzianych przez zamawiającego na realizację zamówienia lecz nie później niż do dnia obowiązywania umowy.
9. Doświadczenie w prowadzeniu robót murarsko – tynkarsko – posadzkarsko – brukarsko - stolarskich.
10. Zamawiający wymaga również bieżącego usuwania odpadów z miejsca prowadzenia robót oraz ich wywozu na wysypisko zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
11. Do obowiązków wykonawcy należy uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót.
12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, między innymi, osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. W/w wymóg opisany został w punkcie 26 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421132-8 - Instalowanie okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
4.5.5.) Wartość części: 432000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty ślusarsko – dekarsko - stolarskie w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.1. Wykonanie robót ślusarsko – dekarsko - stolarskich w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2023 r.
2. Roboty będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez ZBM.
3. W przypadku nie odebrania zlecenia wykonawczego osobiście, Zamawiający może przesłać zlecenie drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy lub sms na numer telefonu Wykonawcy, co będzie równoznaczne z jego odebraniem i przyjęciem do realizacji.
4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii w ciągu 24 godzin od momentu ich zgłoszenia. W przypadku robót awaryjnych na zleceniu znajdować się będzie stosowna adnotacja.
5. W przypadku robót nie będących awariami nie wymagających wykonania kosztorysu ofertowego (szacunkowa wartość nie przekracza 2.500,00 zł netto) wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu ich zlecenia.
6. Roboty będą rozliczane protokołem odbioru na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych.
7. Rozliczenie robót następuje na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzanego w oparciu średnie ceny materiałów i sprzętu przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD za okres ich wbudowania, lub w przypadku ich braku według udokumentowanych cen rynkowych; oraz umowne składniki cenotwórcze.
8. Poszczególne roboty będą zlecane przez ZBM do czasu wykorzystania całości środków przewidzianych przez zamawiającego na realizację zamówienia lecz nie później niż do dnia obowiązywania umowy.
9. Doświadczenie w prowadzeniu robót ślusarsko – dekarsko - stolarskich.
10. Zamawiający wymaga również bieżącego usuwania odpadów z miejsca prowadzenia robót oraz ich wywozu na wysypisko zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
11. Do obowiązków wykonawcy należy uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót.
12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, między innymi, osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. W/w wymóg opisany został w punkcie 26 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45261920-9 - Konserwacja dachów
98395000-8 - Usługi ślusarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.5.) Wartość części: 324000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUNIOR-BUDMAN Dawid Mańka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277898360
7.3.3) Ulica: Zalew 19a
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Specjalistycznych Roman Sozański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272165090
7.3.3) Ulica: os. 700-lecia Żor 3a/3
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG SPECJALISTYCZNYCH - ROMAN SOZAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG SPECJALISTYCZNYCH - ROMAN SOZAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sobik Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241789274
7.3.3) Ulica: Gajowa 106
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Dostawa zestawów, serwet, fartuchów i pieluchomajtek
- OCHRONA OSÓB I MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO MAJĄCEGO SIEDZIBĘ W ŻORACH PRZY AL. JANA PAWŁA II NR 15 WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM DO BUDYNKU REALIZOWANA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ
- Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Żory w 2025 roku.
- Zakup nowego samochodu wywrotka dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno-Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach.
- Wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów stałych z cmentarzy komunalnych oraz z terenu budynku ul. Jastrzębia 5-7 i ul. Sokola 5 w Żorach
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.