Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu AGD i aparatury chłodniczej oraz homogenizatorów laboratoryjnych z podziałem na 9 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000316068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Józefa 53-59
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: (56) 679 40 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@wszz.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wszz_torun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu AGD i aparatury chłodniczej oraz homogenizatorów laboratoryjnych z podziałem na 9 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86f47d46-180b-45c6-8cef-5bd646688695
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027131/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa sprzętu AGD i aparatury chłodniczej
1.2.18 Dostawa homogenizatorów laboratoryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.Sz.Z: TZ-280-79/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 85680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 – dostawa chłodziarki podblatowej do żywności.Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/1 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Wymagane parametry techniczno-użytkowe, inne wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu, szkoleń określa Załącznik Nr 2/1a do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/1 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 1116,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 – dostawa chłodziarek wysokich wolnostojących do żywności.Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/2 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Wymagane parametry techniczno-użytkowe, inne wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu, szkoleń określa Załącznik Nr 2/2a do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/2 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 8664,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 3 – dostawa czajników elektrycznych bezprzewodowych.Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/3 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Wymagane parametry techniczno-użytkowe, inne wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu, szkoleń określa Załącznik Nr 2/3a do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/3 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 2040,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 4 – dostawa kuchenek mikrofalowych.Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/4 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Wymagane parametry techniczno-użytkowe, inne wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu, szkoleń określa Załącznik Nr 2/4a do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/4 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 3840,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 5 – dostawa szafy mroźniczej dwudrzwiowej do żywności.Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/5 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Wymagane parametry techniczno-użytkowe, inne wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu, szkoleń określa Załącznik Nr 2/5a do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/5 do SWZ) wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 8059,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 6 – dostawa witryny chłodniczej lakierowanej przeszklonej.Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/6 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Wymagane parametry techniczno-użytkowe, inne wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu, szkoleń określa Załącznik Nr 2/6a do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/6 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 3261,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 7 – dostawa zmywarko-wyparzarek z uzdatniaczem wody.Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/7 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Wymagane parametry techniczno-użytkowe, inne wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu, szkoleń określa Załącznik Nr 2/7a do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/7 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 13672,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 8 – dostawa chłodziarki laboratoryjnej wysokiej.Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/8 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Wymagane parametry techniczno-użytkowe, inne wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu, szkoleń określa Załącznik Nr 2/8a do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/8 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9028,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 9 – dostawa homogenizatorów laboratoryjnych.Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/9 do SWZ, który Wykonawca
zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Wymagane parametry techniczno-użytkowe, inne wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu, szkoleń określa Załącznik Nr 2/9a do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2/9 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1290,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1290,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1290,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BSM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870589447
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 82
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1290,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10145,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10145,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10145,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BSM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870589447
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 82
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10145,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część dot. Zadania Nr 3 wpłynęła oferta Wykonawcy BSM Sp. z o. o. Oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione w części dot. Zadania Nr 3 w oparciu o art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ oferta BSM Sp. z o. o. podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część dot. Zadania Nr 4 wpłynęła oferta Wykonawcy BSM Sp. z o. o. o wartości 13.610,69 zł brutto. Cena oferty BSM Sp. z o. o. znacząco przewyższa kwotę 4.723,20 zł brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. o 188 %.
Postępowanie zostaje unieważnione w części dot. Zadania Nr 4 w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena oferty BSM Sp. z o. o. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część dot. Zadania Nr 5 wpłynęła oferta Wykonawcy BSM Sp. z o. o. Oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione w części dot. Zadania Nr 5 w oparciu o art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ oferta BSM Sp. z o. o. podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3926,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8364,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3926,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BSM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870589447
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 82
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3926,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15503,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15503,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15503,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BSM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870589447
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 82
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15503,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BitBlue Frost Krzysztof i Justyna Chomiuk Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243439331
7.3.3) Ulica: Świętego Jana 33
7.3.4) Miejscowość: Suszec
7.3.5) Kod pocztowy: 43-267
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 630340260
7.3.3) Ulica: Polska 114
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wyłonienie 10 koordynatorów gminnych w ramach projektu pn. "Dwujęzyczne przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Kamiennogórskiego
- Zakup ergonomicznych klawiatur i myszek, przełączników sieciowych LAN, licencji pakietu biurowego, tabletów, oraz przedłużenie wsparcia technicznego oprogramowania Observium na potrzeby WUP w Toruniu
- Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Zławieś Wielka.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Nysa, jej jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Psychogeriatrii - 2024"
- Dostawa urządzeń do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk o Żywieniu Człowieka i Rolnictwie (...) w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Dostawa wskaźników biologicznych do procesu sterylizacji dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- ZP/31/2024 Zakup mikroskopu operacyjnego laryngologicznego
- DOSTAWY POMP DO MECHANICZNEGO WSPOMAGANIA LEWEJ KOMORY SERCA
- SUKCESYWNE DOSTAWY ASORTYMENTU MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.