Ogłoszenie z dnia 2023-11-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzeniu konserwacji wnętrz budynku Palace – Katownia Podhala-
filii Muzeum Tatrzańskiego w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM TATRZAŃSKIE IM.DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krupówki 10
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@muzeumtatrzanskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumtatrzanskie.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzeniu konserwacji wnętrz budynku Palace – Katownia Podhala-filii Muzeum Tatrzańskiego w Zakopanem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f3f610d-80bc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W budynku objętym projektem pod nazwą „Przebudowa, rozbudowa i remont konserwatorski wraz z infrastrukturą techniczną budynku Muzeum Palace - filii Muzeum Tatrzańskiego”, jedną z najważniejszych części są cele w poziomie piwnic. W tych pomieszczeniach, na ścianach, znajdują się napisy utworzone przez ludzi - więźniów, którzy byli przetrzymywani i katowani przez hitlerowców w czasie II wojny światowej. Zachodzi konieczność natychmiastowego zabezpieczenia historycznych cel przed rozprzestrzenieniem się grzybów pleśniowych pojawiających się na ścianach i sufitach oraz przed niszczącym wpływem krystalizujących pod wpływem wilgoci soli mineralnych.
Mając powyższe na uwadze zachodzi konieczność natychmiastowego wykonania zakresu przedmiotu zamówienia gdyż zaistniały wszystkie okoliczności wskazane w art. 214 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.263.3/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 397258,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenia historycznych cel Muzeum Palace - filii Muzeum Tatrzańskiego przed rozprzestrzenieniem się grzybów pleśniowych pojawiających się na ścianach i sufitach oraz przed niszczącym wpływem krystalizujących pod wpływem wilgoci soli mineralnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488628,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488628,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488628,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consiste s.c. A. Kosakowska, E. Zielińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452030889
7.3.3) Ulica: Piotra Kluzeka 5/48
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-222
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONSISTE S.C. AGNIESZKA KOSAKOWSKA, EWA ZIELIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
CONSISTE S.C. AGNIESZKA KOSAKOWSKA, EWA ZIELIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488628,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Usługi ochrony osób i mienia Muzeum Wojska Polskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Kompleksowa ochrona terenu i mienia Muzeum Regionalnego w Jaworze.
więcej: Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.