eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaŚwiadczenia kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie ,,Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie ,,Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zduńskiej Woli Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730335959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewska 15

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpwikzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwikzdw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpwikzdw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenia kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie ,,Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4d1d2cb-32d6-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00381510/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenia kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie ,,Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382771

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024/PB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS przy ul. Kobusiewicza 20, obejmujących w szczególności obsługę ratowniczą pływalni krytej, w skład której wchodzą:
a) basen sportowy o wymiarach 25m x 16m , o powierzchni lustra wody 400,32 m2, o głębokości 1,2m – 1,8m, posiadający 6 torów pływackich,
b)basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi o głębokości 1,10-2,20 m i powierzchni lustra wody 227,50 m2,
c) brodzik wewnętrzny o powierzchni lustra wody 70,29 m2 i głębokości 0,25 -0,30m,
d) dwie wanny o powierzchni lustra wody 6,56 m2 i głębokości 1 m zlokalizowana na terenie hali,
e) wanna o powierzchni lustra wody 6,56 m2 i głębokości 1 m zlokalizowana na terenie saunarium,
f) basen schładzający zewnętrzny o powierzchni lustra wody 12,75 m2 i głębokości do 1,20 m,
g) basen schładzający wewnętrzny zlokalizowany na terenie saunarium o powierzchni lustra wody 6,30 m2 i głębokości do 1,20 m,
h) zorganizowania dwa razy w roku (w okresie zimowym i letnim ) zawodów pływackich w kategorii: młodzik, junior i senior wraz z konkurencjami rodzinnymi dla minimum 100 uczestników każde.
i) zapewnienia sprzętu do ratownictwa który zapewni Wykonawca do realizacji (szczegółowy wykaz sprzętu został opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze (projekcie) umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Obowiązujące godziny otwarcia Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS 6.00 – 22.00 poniedziałek-piątek, 8.00 – 22.00 sobota-niedziela. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS.
4. Zamawiający wymaga, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Centrum Sportu i Rekreacji RELAKS dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej:
a) dwóch ratowników od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 –10:00
b) pięciu ratowników od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 –21:00,
c) czterech ratowników w soboty, niedziele i święta w godzinach 8:00 –10:00,
d) pięciu ratowników w soboty, niedziele i święta w godzinach 10:00 – 21:00,
e) czterech ratowników od poniedziałku do niedzieli w godzinach 21.00 - 22.00
5 .Świadczenie usług ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej i saunarium będzie się odbywać w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
6. Usługi będące przedmiotem zamówienia, winny być wykonywane w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 714) wraz z aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi.
7. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych (+/-20%) w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 22 473 godz.
a) Do wyliczeń przyjęto następujące założenia:
- planowana przerwa technologiczna w pracy pływalni krytej- około 4 tygodni – od 01.07.2025 do 22.07.2025
- dni, w których pływania będzie nieczynna: 01.11.2024r., 24.12.2024–25.12.2024r., 31.12.2024, 19.04.2024-20.04.2025 r.,
- dni świąteczne, w których pływalnia będzie czynna w połowie wymiaru godzin: 26.12.2024r., 01.01.2025r. 21.04.2025r.
Przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia będą następowały według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu cenowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982070,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982070,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982070,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA D.T.SPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972330656

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982070,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.