Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00435572/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zwalczanie śliskości na dogach gminnych w sezonie 2022 -2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://gminalomza.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zwalczanie śliskości na dogach gminnych w sezonie 2022 -2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5e7a960-613c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031278/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zwalczanie śliskości na dogach gminnych w sezonie 2022 -2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435572/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.1.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REJON I - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2022/2023 w V rejonach.2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykazu dróg gminnych w zał. Nr 11 do SWZ ) na pełnej szerokości pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku
b) piasku frakcji 0-2 mm,
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania dróg gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 71280,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REJON II - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2022/2023 w V rejonach.2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykazu dróg gminnych w zał. Nr 11 do SWZ ) na pełnej szerokości pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku
b) piasku frakcji 0-2 mm,
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania dróg gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REJON III - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2022/2023 w V rejonach.2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykazu dróg gminnych w zał. Nr 11 do SWZ ) na pełnej szerokości pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku
b) piasku frakcji 0-2 mm,
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania dróg gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 112000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REJON IV - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2022/2023 w V rejonach.2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykazu dróg gminnych w zał. Nr 11 do SWZ ) na pełnej szerokości pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku
b) piasku frakcji 0-2 mm,
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania dróg gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 137000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REJON V - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2022/2023 w V rejonach.2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykazu dróg gminnych w zał. Nr 11 do SWZ ) na pełnej szerokości pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku
b) piasku frakcji 0-2 mm,
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania dróg gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "MARGO" MARIUSZ GOSK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181515880
7.3.3) Ulica: ALeja Legionów
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MARGO" Mariusz Gosk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MARGO" Mariusz Gosk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "MARGO" MARIUSZ GOSK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181515880
7.3.3) Ulica: Aleja Legionów
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MARGO" Mariusz Gosk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MARGO" Mariusz Gosk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOPARKO - SPYCHARKO, TRANSPORT CIĘŻAROWY HANDEL OBWOŹNY MAT. BUD. I ART. SPOŻ. - PRZEM. Roman Maksiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181058477
7.3.3) Ulica: Parkowa 26
7.3.4) Miejscowość: STARA ŁOMŻA PRZY SZOSIE
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOPARKO - SPYCHARKO, TRANSPORT CIĘŻAROWY HANDEL OBWOŹNY MAT. BUD. I ART. SPOŻ. - PRZEM. Roman Maksiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181058477
7.3.3) Ulica: Parkowa 26
7.3.4) Miejscowość: Stara Łomża przy SZosie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 oraz art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm), zwanej dalej w skrócie ,,Pzp", Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na: Zwalczanie śliskości na dogach gminnych w sezonie 2022 -2023 – część V – Rejon V
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1, ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
- Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
(..)
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Uzasadnienie unieważnienia faktyczne:
Dnia 18.11.2022 roku o godzinie 15:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na Część 5 zamówienia – Rejon V.
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 5 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania w ww. Części jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.