Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00407602/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni komunikacyjnych i parkingów wraz z rozbiórką budynku socjalno-administracyjnego przy ul. Słonecznej w Jeleniewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeleniewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Jeleniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875638551
1.5.8.) Numer faksu: 875638563
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_jeleniewo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniewo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db2dd503-579d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa nawierzchni komunikacyjnych i parkingów wraz z rozbiórką budynku socjalno-administracyjnego przy ul. Słonecznej w Jeleniewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db2dd503-579d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00525537/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa nawierzchni komunikacyjnych i parkingów wraz z rozbiórką budynku socjalno-administracyjnego przy ul. Słonecznej w Jeleniewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PFE.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 433785,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Inwestycja obejmuje przebudowę nawierzchni komunikacyjnych w sąsiedztwie rozbieranego budynku socjalno-administracyjnego (typu „Zębiec”) w Jeleniewie. Inwestycja polega na budowie drogi wewnętrznej o szer. jezdni 5,0-6,0 m z kostki betonowej z posypką kamienną wraz z podłączeniem do istniejącego zjazdu z drogi gminnej (ul. Słoneczna) oraz budowie parkingów z kostki betonowej z posypką kamienną – 9 miejsc postojowych, w tym jedno dla niepełnosprawnych równolegle do ul. Słonecznej w Jeleniewie, na działkach nr geod. 629/3 i 629/2. Powyższy zakres inwestycji pozwoli mieszkańcom miejscowości, w których funkcjonowały zlikwidowane przedsiębiorstwa gospodarki rolnej na łatwiejszy dostęp do obiektów użyteczności publicznej – szkoły, Urzędu Gminy.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji technicznej – projekt zagospodarowania terenu, szczegółowych specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 133444,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Inwestycja obejmuje rozbiórkę wyeksploatowanego budynku, wybudowanego pod koniec lat 70-tych XX w. na działce nr geod. 629/2 - obręb Jeleniewo, przy ul. Słonecznej 5. Budynek był przeznaczony jako tymczasowe zaplecze socjalno-administracyjne dla potrzeb projektowanej kopalni rudy żelaza. Budynek jest trzytraktowy, oparty na planie prostokąta o wym. 12,41 x 61,66 m, wysokości 6,8 m, konstrukcji szkieletowej - stalowej obłożonej od zewnątrz blachą trapezową z dociepleniem wełną mineralną 8 cm, a od wewnątrz płytami gipsowo-kartonowymi. Budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, bez podpiwniczenia, przykryty dachem płaskim. Rozbiórka budynku jest uzasadniona tym, iż jest on wyłączony z użytkowania ze względu na to, że wielkość budynku, jego program funkcjonalny oraz użyte do jego budowy materiały budowlane nie spełniają współczesnych standardów użytkowych i określonych przepisami wymagań technicznych stawianych takim obiektom. Remont budynku sprowadziłby się do zbyt dużych kosztów w stosunku do korzyści funkcjonalno-użytkowych. Mając powyższe na uwadze podjęto decyzję o rozbiórce. Roboty rozbiórkowe będą polegały na: demontażu wyposażenia obiektu, rozebraniu ścianek działowych; demontażu elementów poszycia ścian zewnętrznych i konstrukcji szkieletowej; rozbiórce ścian fundamentowych, rozbiórce betonowych warstw posadzkowych i zewnętrznych utwardzeń terenu, tj. schodów terenowych, chodników i dojazdu do budynku. Po zakończeniu robót materiały rozbiórkowe mają być złomowane i zutylizowane zgodnie z przepisami prawa. Teren ma zostać uporządkowany i splantowany. Dzięki rozbiórce budynku oraz przebudowie nawierzchni komunikacyjnych w sąsiedztwie zostanie przygotowany teren inwestycyjny pod budowę przedszkola i ewentualnie mieszkań komunalnych w przyszłości. Inwestycja pozytywnie wpłynie na sytuację mieszkańców miejscowości, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej, bowiem otrzymają oni szansę łatwiejszego dostępu do obiektów użyteczności publicznej oraz na możliwość budowy nowoczesnego przedszkola i mieszkań komunalnych.2) Charakterystyczne parametry obiektu:
- powierzchnia zabudowy – 765,20 m2;
- powierzchnia całkowita – 1530,40 m2;
- powierzchnia użytkowa pomieszczeń – 1423,41 m2;
- kubatura brutto – 5203,30 m3.
3) Po zakończonych robotach rozbiórkowych Wykonawca zobowiązany jest do splantowania, uzupełnienia terenu ziemią, wyrównania terenu oraz zasiania trawy na miejscu wyburzonego obiektu.
4) Po zakończonych robotach rozbiórkowych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji technicznej – projekt rozbiórki, szczegółowych specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 300340,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212891,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156972,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "HENTAR" Henryk Taraszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8440003403
7.3.3) Ulica: Majerskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156972,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349201,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP KOP Krzysztof Świtaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471524310
7.3.3) Ulica: Graniczna 3
7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349201,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JELENIEWO
więcej: przetargi JELENIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.