eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaSukcesywna dostawa produktu leczniczego -albuminy do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa produktu leczniczego -albuminy do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.4.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.4.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.4.7.) Numer telefonu: 61 285-40-31

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489056

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00479817

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktu leczniczego – albuminy 20% 200mg/ml a 100ml w maksymalnej ilości 700 sztuk w okresie obowiązywania umowy.
2. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia według bieżących potrzeb Zamawiającego, do magazynu apteki szpitalnej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00-11.00.
3. W niniejszym postępowaniu za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Zamawiający będzie składał zamówienia pocztą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy lub telefonicznie, przy czym zamówienie telefoniczne potwierdzone zostanie przez Wykonawcę w formie e-mail.
5. Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz własnym transportem. Transport leków do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi transport leków, w specjalnie wydzielonych przestrzeniach ładunkowych środka transportu, które zapewniają zabezpieczenie odpowiedniej temperatury właściwej dla danego leku, zabezpieczenie leków przed zanieczyszczeniami organicznymi oraz uszkodzeniami mechanicznymi, a także mikroorganizmami i szkodnikami; gwarantujących warunki uniemożliwiające pomieszanie i skażenie leków oraz dostęp do leków osobom nieupoważnionym.
6. Termin dostaw poszczególnych partii asortymentu ustala się do godziny 11.00 dnia następującego, po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie e-mail lub telefonicznie (w przypadku zamówień składanych telefonicznie, termin dostawy liczy się od skutecznego złożenia zamówienia w tej formie).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w sytuacjach opisanych w projekcie umowy. Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy, w ciągu 3 dni od chwili złożenia reklamacji, dostarczając towar do magazynu apteki szpitalnej, w godzinach od 8.00 do 11.00.
8. W przypadku kiedy realizacja dostawy lub wymiany reklamowanej partii przypadałaby w dzień ustawowo wolny od pracy, lub w dzień nie będący dniem roboczym (tj. soboty, niedziele lub święta), wówczas dostawę/reklamację należy zrealizować pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym od pracy.
9. Dostawy na cito realizowane będą w terminie 12 h liczonym od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie e-mail lub telefonicznie (w przypadku zamówień składanych telefonicznie, termin dostawy liczy się od skutecznego złożenia zamówienia w tej formie). W przypadku dostaw na cito Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie na dostawy w tej formule w dni robocze, do godziny 12:00. Zamawiający nie będzie korzystał z dostaw na cito w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy (zarówno zamówienia jak i ich realizacja). Dostawy na cito realizowane będą w nadzwyczajnych przypadkach, nie więcej niż do pięciu razy w trakcie trwania umowy. W przypadku dostaw na cito, dostawa asortymentu odbywać się będzie do komórki organizacyjnej szpitala wskazanej przy składaniu zamówienia.
10. W przypadku przejściowego braku asortymentu u Wykonawcy, Zamawiający ma prawo do zamówienia brakującego asortymentu u dowolnego dostawcy, a różnicą ceny, wynikającą z ceny zakupu u innego dostawcy, a ceną Wykonawcy obciążony zostanie Wykonawca (dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy cena nabycia leku u innego dostawcy będzie wyższa aniżeli oferowana przez Wykonawcę).
11. Wykonawca przedkłada fakturę VAT z tytułu realizacji dostaw w następujący sposób (warianty opcjonalne) :
- oryginał oraz kopię (papierowo),
- zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania,
- stosownie do brzmienia art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług – w postacie elektronicznej, na adres e-mail: apteka@szpitalsredzki.pl
12. Faktury muszą być wystawiane zgodnie z BLOZ.
13. Termin płatności faktury: 60 dni liczony od doręczenia faktury Zamawiającemu.
14. Oferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać warunki dopuszczenia go do obrotu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – ustawą z dnia 6 września 2001 roku – Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
15. Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży charakterystykę produktu leczniczego dla przedmiotu zamówienia.
16. Na każdym dostarczonym opakowaniu leku musi być podany numer serii i data ważności.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktu leczniczego – albuminy 20% 200mg/ml a 100ml w maksymalnej ilości 700 sztuk w okresie obowiązywania umowy.
2. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia według bieżących potrzeb Zamawiającego, do magazynu apteki szpitalnej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00-14.00.
3. W niniejszym postępowaniu za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Zamawiający będzie składał zamówienia pocztą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy lub telefonicznie, przy czym zamówienie telefoniczne potwierdzone zostanie przez Wykonawcę w formie e-mail.
5. Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz własnym transportem. Transport leków do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi transport leków, w specjalnie wydzielonych przestrzeniach ładunkowych środka transportu, które zapewniają zabezpieczenie odpowiedniej temperatury właściwej dla danego leku, zabezpieczenie leków przed zanieczyszczeniami organicznymi oraz uszkodzeniami mechanicznymi, a także mikroorganizmami i szkodnikami; gwarantujących warunki uniemożliwiające pomieszanie i skażenie leków oraz dostęp do leków osobom nieupoważnionym.
6. Termin dostaw poszczególnych partii asortymentu ustala się do godziny 11.00 dnia następującego, po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie e-mail lub telefonicznie (w przypadku zamówień składanych telefonicznie, termin dostawy liczy się od skutecznego złożenia zamówienia w tej formie).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w sytuacjach opisanych w projekcie umowy. Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy, w ciągu 3 dni od chwili złożenia reklamacji, dostarczając towar do magazynu apteki szpitalnej, w godzinach od 8.00 do 14.00.
8. W przypadku kiedy realizacja dostawy lub wymiany reklamowanej partii przypadałaby w dzień ustawowo wolny od pracy, lub w dzień nie będący dniem roboczym (tj. soboty, niedziele lub święta), wówczas dostawę/reklamację należy zrealizować pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym od pracy.
9. Dostawy na cito realizowane będą w terminie 12 h liczonym od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie e-mail lub telefonicznie (w przypadku zamówień składanych telefonicznie, termin dostawy liczy się od skutecznego złożenia zamówienia w tej formie). W przypadku dostaw na cito Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie na dostawy w tej formule w dni robocze, do godziny 12:00. Zamawiający nie będzie korzystał z dostaw na cito w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy (zarówno zamówienia jak i ich realizacja). Dostawy na cito realizowane będą w nadzwyczajnych przypadkach, nie więcej niż do pięciu razy w trakcie trwania umowy. W przypadku dostaw na cito, dostawa asortymentu odbywać się będzie do komórki organizacyjnej szpitala wskazanej przy składaniu zamówienia.
10. W przypadku przejściowego braku asortymentu u Wykonawcy, Zamawiający ma prawo do zamówienia brakującego asortymentu u dowolnego dostawcy, a różnicą ceny, wynikającą z ceny zakupu u innego dostawcy, a ceną Wykonawcy obciążony zostanie Wykonawca (dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy cena nabycia leku u innego dostawcy będzie wyższa aniżeli oferowana przez Wykonawcę).
11. Wykonawca przedkłada fakturę VAT z tytułu realizacji dostaw w następujący sposób (warianty opcjonalne) :
- oryginał oraz kopię (papierowo),
- zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania,
- stosownie do brzmienia art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług – w postacie elektronicznej, na adres e-mail: apteka@szpitalsredzki.pl
12. Faktury muszą być wystawiane zgodnie z BLOZ.
13. Termin płatności faktury: 60 dni liczony od doręczenia faktury Zamawiającemu.
14. Oferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać warunki dopuszczenia go do obrotu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – ustawą z dnia 6 września 2001 roku – Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
15. Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży charakterystykę produktu leczniczego dla przedmiotu zamówienia.
16. Na każdym dostarczonym opakowaniu leku musi być podany numer serii i data ważności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.