eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszRealizacja kursów w ramach projektu Zawodowa młodzież



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja kursów w ramach projektu Zawodowa młodzież

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KALISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biurorozwoju@powiat.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3a5340e-5071-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja kursów w ramach projektu Zawodowa młodzież

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3a5340e-5071-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039639/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Realizacja kursów/szkoleń zawodowych: obsługa programów i sterowników komputerowych w szklarniach, integrowana uprawa pod osłonami, kurs instruktorów nauki jazdy kat. T i B - „Zawodowa młodzież”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach WRPO na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.5 Kształcenie zawodowe młodzieży i dorosłych w ramach ZIT dla rozwoju AKO. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404273/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98250 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja kursu z zakresu obsługi programów i sterowników komputerowych w szklarniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty jest w załączniku nr 5 do SWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy.
2. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe.
3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
1) przeprowadzenia kursów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym do posiadania wykwalifikowanych Instruktorów,
2) sprawowania nadzoru merytorycznego nad realizacją kursów,
3) zapewnienia kadry dydaktycznej w celu realizacji programu kursu,
4) zapewnienia słuchaczom materiałów dydaktycznych w formie elektronicznej najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem kursu, którego te materiały dotyczą, z uwzględnieniem listy najważniejszych aktów prawnych i publikacji
z danego obszaru tematycznego ramowego programu kursów,
5) zebrania i prowadzenia dokumentacji słuchaczy zgodnie z obowiązującymi przepisami:
a) prowadzenia ewidencji obecności słuchaczy,
b) udzielenia Zamawiającemu, na jego prośbę, wszelkich informacji o przebiegu wykonywania przez Wykonawcę umowy i umożliwienia mu dokonywania kontroli prawidłowości wykonania umowy, m.in. poprzez wizytowanie zajęć,
c) przestrzegana przepisów o ochronie danych osobowych – Ustawy z dnia 10 maja 2019 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019, poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
4. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV:
80.53.00.00-8– usługi szkolenia zawodowego
80.21.20.00-3 - usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 40500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja kursu z zakresu integrowanej uprawy pod osłonami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty jest w załączniku nr 5 do SWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy.
2. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe.
3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
1) przeprowadzenia kursów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym do posiadania wykwalifikowanych Instruktorów,
2) sprawowania nadzoru merytorycznego nad realizacją kursów,
3) zapewnienia kadry dydaktycznej w celu realizacji programu kursu,
4) zapewnienia słuchaczom materiałów dydaktycznych w formie elektronicznej najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem kursu, którego te materiały dotyczą, z uwzględnieniem listy najważniejszych aktów prawnych i publikacji
z danego obszaru tematycznego ramowego programu kursów,
5) zebrania i prowadzenia dokumentacji słuchaczy zgodnie z obowiązującymi przepisami:
a) prowadzenia ewidencji obecności słuchaczy,
b) udzielenia Zamawiającemu, na jego prośbę, wszelkich informacji o przebiegu wykonywania przez Wykonawcę umowy i umożliwienia mu dokonywania kontroli prawidłowości wykonania umowy, m.in. poprzez wizytowanie zajęć,
c) przestrzegana przepisów o ochronie danych osobowych – Ustawy z dnia 10 maja 2019 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019, poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
4. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV:
80.53.00.00-8– usługi szkolenia zawodowego
80.21.20.00-3 - usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 33750 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja kursu dla Instruktorów nauki jazdy kategorii T i B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty jest w załączniku nr 5 do SWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy.
2. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe.
3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
1) przeprowadzenia kursów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym do posiadania wykwalifikowanych Instruktorów,
2) sprawowania nadzoru merytorycznego nad realizacją kursów,
3) zapewnienia kadry dydaktycznej w celu realizacji programu kursu,
4) zapewnienia słuchaczom materiałów dydaktycznych w formie elektronicznej najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem kursu, którego te materiały dotyczą, z uwzględnieniem listy najważniejszych aktów prawnych i publikacji
z danego obszaru tematycznego ramowego programu kursów,
5) zebrania i prowadzenia dokumentacji słuchaczy zgodnie z obowiązującymi przepisami:
a) prowadzenia ewidencji obecności słuchaczy,
b) udzielenia Zamawiającemu, na jego prośbę, wszelkich informacji o przebiegu wykonywania przez Wykonawcę umowy i umożliwienia mu dokonywania kontroli prawidłowości wykonania umowy, m.in. poprzez wizytowanie zajęć,
c) przestrzegana przepisów o ochronie danych osobowych – Ustawy z dnia 10 maja 2019 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019, poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
4. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV:
80.53.00.00-8– usługi szkolenia zawodowego
80.21.20.00-3 - usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-system Piotr Jaskuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301703987

7.3.3) Ulica: Kaliska 2

7.3.4) Miejscowość: Opatówek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-860

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-system Piotr Jaskuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301703987

7.3.3) Ulica: Kaliska 2

7.3.4) Miejscowość: Opatówek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-860

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Stanisław Paterek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250329628

7.3.3) Ulica: Krotoszyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.