eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoDowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d1f62ba-974f-410d-baaa-4266c1f30595

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036658/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 487054,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi transportowe świadczone w dni nauki szkolnej począwszy od 2 września 2024 r. do końca zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 tj. 27.06.2025 r. (liczba dni dowozu: 188). Usługa transportowa polegać ma na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do szkół/placówek oświatowych wskazanych w zamówieniu i odwożeniu ich po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. Osoba pełniąca funkcję opiekuna musi w szczególności zapewnić bezpieczeństwo w trakcie przewozu uczniów/dzieci do i ze szkół/placówek oświatowych, zapewnić pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniom/dzieciom, nadzorować przejście dzieci/uczniów z pojazdu do i ze szkoły oraz zwracać uwagę na właściwe zachowanie uczniów/dzieci w czasie przejazdu. W przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów/dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do jego przewozu. Dowóz uczniów/dzieci niepełnosprawnych na trasie z miejsca zamieszkania tj. Legionowo do szkół i placówek oświatowych na terenie Warszawy oraz droga powrotna:
Dowóz 5 uczniów z miejsca zamieszkania i powrót wraz z zapewnieniem opieki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 115863,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi transportowe świadczone w dni nauki szkolnej począwszy od 2 września 2024 r. do końca zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 tj. 27.06.2025 r. (liczba dni dowozu: 188). Usługa transportowa polegać ma na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do szkół/placówek oświatowych wskazanych w zamówieniu i odwożeniu ich po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. Osoba pełniąca funkcję opiekuna musi w szczególności zapewnić bezpieczeństwo w trakcie przewozu uczniów/dzieci do i ze szkół/placówek oświatowych, zapewnić pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniom/dzieciom, nadzorować przejście dzieci/uczniów z pojazdu do i ze szkoły oraz zwracać uwagę na właściwe zachowanie uczniów/dzieci w czasie przejazdu. W przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów/dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do jego przewozu. Dowóz uczniów/dzieci niepełnosprawnych na trasie z miejsca zamieszkania tj. Legionowo do szkół i placówek oświatowych na terenie Legionowa oraz droga powrotna:
Dowóz 8 uczniów z miejsca zamieszkania i powrót wraz z zapewnieniem opieki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 124170,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi transportowe świadczone:
a) od 2 września 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r. usługa transportowa polegać ma na dowozie 1 dziecka niepełnosprawnego z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do przedszkola wskazanego w zamówieniu i odwiezieniu go po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki,
b) od 2 września 2024 r. do końca zajęć dydaktyczno – wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 tj. 27.06.2025 r. Usługa transportowa polegać ma na dowozie 4 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania tj. legionowa do szkół/placówek oświatowych wskazanych w zamówieniu i odwożeniu ich po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. Dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasie z miejsca zamieszkania tj. Legionowo do szkół i placówek oświatowych na terenie Legionowa, Łajsk i NDM oraz droga powrotna

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 148982,19 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi transportowe świadczone w dni nauki szkolnej począwszy od 2 września 2024 r. do końca zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 tj. 27.06.2025 r. (liczba dni dowozu: 188). Usługa transportowa polegać ma na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do szkół/placówek oświatowych wskazanych w zamówieniu i odwożeniu ich po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. Osoba pełniąca funkcję opiekuna musi w szczególności zapewnić bezpieczeństwo w trakcie przewozu uczniów/dzieci do i ze szkół/placówek oświatowych, zapewnić pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniom/dzieciom, nadzorować przejście dzieci/uczniów z pojazdu do i ze szkoły oraz zwracać uwagę na właściwe zachowanie uczniów/dzieci w czasie przejazdu. W przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów/dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do jego przewozu.
Dowóz 1 ucznia niepełnosprawnego na trasie z miejsca zamieszkania tj. Legionowo, do szkoły oraz droga powrotna

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 98038,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regularny Przewóz Osób Ryszard Grzywacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621018738

7.3.3) Ulica: ul. Młodzieżowa 8

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCAR Małgorzata Marcjanik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791473264

7.3.3) Ulica: ul. Piaskowa 11b/16

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 5 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regularny Przewóz Osób Ryszard Grzywacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791473264

7.3.3) Ulica: ul. Młodzieżowa 8

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.