eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieniec ZąbkowickiŚwiadczenie usług przewozów uczniów do szkół i wychowanków do przedszkoli działających na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki w roku szkolnym 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozów uczniów do szkół i wychowanków do przedszkoli działających na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki w roku szkolnym 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieniec Ząbkowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka

1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 729057841

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kamienieczabkowicki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamienieczabkowicki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d2eb2ec-fd0b-40f5-a4d3-d130db755b1b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozów uczniów do szkół i wychowanków do przedszkoli działających na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki w roku szkolnym 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2eb2ec-fd0b-40f5-a4d3-d130db755b1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060611/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół i wychowanków do przedszkoli działających na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki w roku szkolnym 2024-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454981

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/RPR-2 /PN-U/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi przewozowe polegają na przewożeniu uczniów autobusami (szacowana liczba uczniów i wychowanków przedszkoli podana jest w załączniku do SWZ) z miejscowości zamieszkania do szkoły lub przedszkola (wymienionych przy każdej z tras), w której obwodzie znajduje się dana miejscowość.
Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca.
Miejsca wsiadania i wysiadania uczniów do i z autobusu są wyznaczone przez Zamawiającego i znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie szkół, a na trasie przejazdu, w szczególności na przystankach autobusowych komunikacji publicznej oraz przy przedszkolach.
1) Szczegółowe godziny dowozu i odwozu uczniów oraz wychowanków przedszkoli oraz rozkład jazdy autobusów będą zgodne z rozkładem jazdy autobusów sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Rozkład jazdy autobusów, wg którego będą świadczone usługi przewozowe, zostanie ustalony i przystosowany do potrzeb planów lekcyjnych i godzin pracy szkół i przedszkoli i nie może być zmieniany przez Wykonawcę bez uzyskanie uprzedniej zgody Zamawiającego. Każdorazowa zmiana rozkładu jazdy autobusów trwająca dłużej niż jeden dzień, w szczególności w przypadku odstępstw od podanego rozkładu jazdy, przewozów z powodu zmiany planów lekcji, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych od pracy, wymagać będzie uprzedniej zmiany rozkładu jazdy. Szczegółowe warunki zmiany rozkładu jazdy autobusów określa Umowa.
2) Zamawiający do 15 września 2024 r. przekaże imienne listy uczniów uprawnionych do przewozu na poszczególnych trasach, przygotowane przez Dyrektorów Zespołów Szkolno-Przedszkolnych Szkół.
3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo i zdrowie przewożonych uczniów oraz wychowanków przedszkoli.
4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonych usług.
5) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania wymaganej ilości autobusów dopuszczonych do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozu oznakowanie, z aktualnym ubezpieczeniem OC i NW oraz aktualnymi badaniami technicznymi.
6) Obsługa przewozów musi być wykonywana przez odpowiednie pojazdy przystosowane do przewozów uczniów oraz wychowanków przedszkoli (autobusy sprawne technicznie i posiadające wymagane aktualne badania techniczne, o odpowiedniej i wymaganej dla danej trasy ilości miejsc siedzących oznaczone zgodnie z art. 57 ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2023.1047 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać ważne na okres świadczenia usługi ubezpieczenie OC i NW na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł dla każdego autobusu. Ubezpieczenie od NW będzie obejmować odpowiedzialność z tytułu m.in. : uszkodzenie ciała, śmierć, szkody materialne, spowodowane z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
W przypadku awarii autobusu Wykonawca zapewni niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu jednej godziny, zastępczy środek transportu spełniający wymogi do transportu osób w celu prawidłowego wykonania zamówienia.
Rozpoczęcie przewozu uczniów do szkoły nie może być wcześniejsze niż 50 minut przed rozpoczęciem lekcji (dnia szkolnego) w danej szkole, przy czym Zamawiający wskazuje, że w szkołach na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki dzień szkolny rozpoczyna się o godzinie 8:00 (Zamawiający dopuszcza możliwość rozpoczynania dnia szkolnego w innych godzinach, nie wcześniej jednak niż o 7:50 i nie później niż o 8:05). Odwóz nie może kończyć się później niż godzinę po zakończeniu lekcji, zgodnie z planem zajęć w poszczególnych placówkach.
Natomiast w przypadku przewozu wychowanków przedszkoli nie może być wcześniejsze niż 50 minut przed rozpoczęciem zajęć w przedszkolu. W przypadku przewozu wychowanków przedszkoli odwóz nie może kończyć się później niż o 13:20.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338461,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338461,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338461,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Transport Ryszard Matyasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831196139

7.3.3) Ulica: Malczewskiego D III/7

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338461,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2024-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.