Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408975/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00409008/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00417810/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego (ON) do środków transportu Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŁUCKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093213309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 30
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpialznin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalznin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9537281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego (ON) do środków transportu Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa8da8c-4074-4433-8d9f-3e146c7c5146
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCZ/II-ZP/18/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego do środków transportu Zamawiającego Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie, w ilości około 27.000 litry w czasie określonym na 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Ze względu na liczne tankowania wynikające z obowiązku utrzymania pełnej gotowości (ambulanse ratunkowe), Zamawiający wymaga aby stacja paliw Wykonawcy znajdowała się w obrębie miasta
i gminy Żnin i pełniła obsługę całodobową.
3. Zamawiający zastrzega, że ilość oleju napędowego określona w pkt. 1 SWZ, jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zapotrzebowanie może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20 % zapotrzebowania. Wykonawcy nie przysługują roszczenia
z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona w Rozdziale III, pkt.1 SWZ.
4. Podstawą do rozliczenia za zakup paliwa w okresie obowiązywania umowy będzie cena obowiązująca na stacji paliw Wykonawcy w dniu zakupu, pomniejszona o wskaźnik obniżki ceny (rabat/upust) podany w ofercie.
5. Wykonawca zapewni tankowanie bezgotówkowe, z 2-tygodniowy terminem rozliczeniowym (od 1-szego do 15-go i od 16-tego do ostatniego dnia każdego miesiąca).Do każdej Faktury Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody WZ lub zbiorcze zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym.
6. Termin płatności – przelew na konto Wykonawcy, w terminie 30 dni, od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wykonawca musi posiadać stosowne pozwolenie na obrót paliami w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz gazu propan na potrzeby Gminy Sulmierzyce z podziałem na części
- Zakup oleju napędowego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu w latach 2025-2027
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miasta Lublin, w tym Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Ochotniczej Straży Pożarnej - Głusk z siedzibą w Lublinie na rok 2025
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby Gminy Spytkowice w latach 2025-2026
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.