eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RakówBudowa, przebudowa, remont dróg w miejscowościach: Drogowle, Dębno, Ociesęki, Papiernia, Głuchów



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa, remont dróg w miejscowościach: Drogowle, Dębno, Ociesęki, Papiernia, Głuchów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Raków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 35-35-018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-297930de-5850-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa, remont dróg w miejscowościach: Drogowle, Dębno, Ociesęki, Papiernia, Głuchów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-297930de-5850-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060249/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont odcinka drogi gminnej nr 369009T w miejscowości Ociesęki

1.1.4 Przebudowa drogi w Drogowlach w ramach Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Raków

1.1.5 Budowa drogi w miejscowości Dębno

1.1.7 Budowa drogi gminnej w Papierni

1.1.8 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Głuchowie ok. 450 m

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Część 1 zamówienia jest dofinansowywana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 w związku z realizacja operacji typu ,, Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPM.D.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Budowa drogi w miejscowości Drogowle o długości 0,426 km.

W ramach budowy przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szer. 3,5 m z poszerzeniem na łuku do 5,0 m oraz obustronnych poboczy z kruszywa o szer. 0,75 m. Całość prac zawiera się w istniejącym pasie drogowy.

Zakres robót obejmuje wykonanie odcinka drogi o długości 0,426 km, zakres robót obejmuj między innymi wykonanie:
• Roboty przygotowawcze w zakresie przygotowania terenu pod budowę, roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie usuwania gleby urodzajnej,
• Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg podbudowy,
• Roboty nawierzchniowe w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni i autostrad, dróg,
• Roboty wykończeniowe w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu.

Część Zamówienia jest dofinansowywana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 w związku z realizacja operacji typu ,, Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 393750,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Budowa drogi w miejscowości Dębno o długości odcinka 384 m.

W ramach budowy przewiduje się wykonanie drogi gminnej klasy technicznej D o nawierzchni z betonu cementowego o fakturowanej powierzchni na odcinku A – B o długości 384 m i szerokości jezdni 5,0 m wg. projektu zamiennego stanowiącego załącznik do SWZ.

W zakres robót budowlanych wchodzi m.in.:
• Roboty przygotowawcze w zakresie burzenia,
• Roboty ziemne w zakresie wykonywania wykopów i nasypów
• Roboty podbudowy w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Roboty nawierzchniowe w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Roboty wykończeniowe w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Roboty wykończeniowe w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
• Wykonanie elementów ulic,
• Wykonanie kanału technologicznego,
• Inwentaryzacja geodezyjna podwykonawcza,

UWAGA!
Wykonawca zobowiązany do wykonania zadania zgodnie z Decyzją nr 20/2021 z dnia 25.10.2021 Starosty Kieleckiego oraz Decyzją nr 6/2023 z dnia 05.05.2023 zmieniającą Decyzję nr 20/2021 na budowę drogi min. w szczególności na własny koszt zapewnieni nadzór archeologiczny w czasie prowadzenia robót budowlanych /pkt. V ust.1.3 Warunki wynikające z potrzeb ochrony zabytków i dóbr kultury współczesnej/ oraz zawiadomi w terminie właściwy organ o zakończeniu budowy /zgodnie z pkt. VIII pozwolenia na budowę/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1543087,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
Remont drogi gminnej nr 369009T w miejscowości Ociesęki na odcinku ok. 0,508 km.

W ramach budowy przewiduje się wykonanie remontu istniejącej nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 0,508 km o szerokości zmiennej 4,10 m – 5,50 m.
Początek osi roboczej (km 0+000), będącą równocześnie początkiem prac remontowych występuje na krawędzi działek nr ewid. 249/1 oraz nr ewid. 204, obręb Ociesęki, gmina Raków. Remont drogi gminnej nr 369009T nie dotyczy pasa drogi wojewódzkiej nr 764.
Przebieg osi prac remontowych przedstawiono na Rys.2 Projekt Zagospodarowania Terenu.
Dodatkowo w ramach remontu istniejącej drogi gminnej wykonane zostanie odbudowa istniejących poboczy z kruszywa o szerokości zmiennej od 0,50 m do 2,00 m.
Ponadto, na rozpatrywanym odcinku drogi gminnej projektuje się remont istniejących przepustów występujących pod zjazdami indywidualnymi, które w stanie istniejącym są uszkodzone. Remont przepustów nie spowoduje zmian podstawowych ich parametrów, to jest długości, średnicy oraz rzędnych wlotu i wylotu.

W zakres robót budowlanych wchodzą m.in.:
• Roboty przygotowawcze w zakresie burzenia,
• Roboty ziemne,
• Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych oraz odwonienie korpusu drogowego,
• Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Roboty podbudowy w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Roboty wykonawcze elementów ulic w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Roboty wykończeniowe w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Wykonanie oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
• Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 427531,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
Budowa drogi gminnej w Papierni o długości ok. 0,761 km

W ramach tej części zamówienia przewiduje się budowę drogi gminnej klasy technicznej D na odcinku ok. 0,761 km tj; wykonanie podbudowy z kruszywa i jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej o szerokości 5,0 m z poszerzeniem na łukach, budowę poboczy z kruszywa o szerokości 0,75 m, budowę i przebudowę zjazdów o nawierzchni z kruszywa, budowę obustronnych rowów przydrożnych, budowę kanału technologicznego.

W zakres robót budowlanych wchodzą m.in.:
• Roboty przygotowawcze w zakresie przygotowania terenu pod budowę, roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie usuwania gleby urodzajnej,
• Roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty w zakresie usuwania gleby.
• Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, przepustów, odwodnienia,
• Roboty podbudowy w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Roboty nawierzchniowe w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Roboty wykończeniowe w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• Wykonanie oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
• Wykonanie kanałów technologicznych,
• Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,


UWAGA!
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie z Decyzją nr 15/2023 z dnia 19.07.2023 Starosty Kieleckiego a także zachowania warunków wynikających z potrzeby ochrony zabytków i dóbr kultury współczesnej o których mowa w decyzji oraz zawiadomi w terminie właściwy organ o zakończeniu budowy.
Wszelkie ryzyka w tym zakresie są po stronie Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1585661,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5:
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Głuchowie ok. 450 m

W ramach tej części zamówienia przewiduje się remont drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku 450 mb tj; wykonanie podbudowy z kruszywa i jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej o szerokości 3,5 m, wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości zmiennej 0,5 - 0,75 m, wykonanie zjazdów o nawierzchni z kruszywa.

W zakres robót budowlanych wchodzą m.in.:
• Roboty przygotowawcze w zakresie przygotowania terenu, roboty w zakresie burzenie, roboty ziemne,
• Roboty podbudowy w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg – podbudowy roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
• Nawierzchni roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,,
• Roboty wykończeniowe w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 376989,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275924,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1814000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275924,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych ,,DROKAM” Tomasz Wojtas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292583274

7.3.3) Ulica: Piaseczno 44

7.3.4) Miejscowość: Łoniów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-670

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275924,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu na realizację zamówienia w zakresie dotyczącym Części 2 zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 1 068 000,00 złotych brutto. Najkorzystniejsza oferta, która wpłynęła w wysokości 1 657 753,78 złotych brutto, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1657753,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2081000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501271,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 501271,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291093378

7.3.3) Ulica: Rakowska 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 501271,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu na realizację zamówienia w zakresie dotyczącym Części 2 zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 400 000,00 złotych brutto. Najkorzystniejsza oferta, która wpłynęła w wysokości 962 200,22 złotych brutto, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1530936,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360211,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360211,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291093378

7.3.3) Ulica: Rakowska 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360211,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.