eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudryZmiana sposobu użytkowania budynku byłej Hydroforni na dom pogrzebowy w Budrach



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Hydroforni na dom pogrzebowy w Budrach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Budry

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-606

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874278003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipbudry.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://budry.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Hydroforni na dom pogrzebowy w Budrach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48b291bf-5520-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020564/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Hydroforni na dom pogrzebowy w Budrach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411366/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BO.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej związanej ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłej Hydroforni na dom pogrzebowy w Budrach. Zakres robót przewiduje: termomodernizację części ścian zewnętrznych, posadzek i połaci stropodachu budynku, wymianę pokrycia dachowego, stolarki okiennej i drzwiowej, wzmocnienie ścian nośnych, wykonanie nowych ścian działowych, kominów wentylacyjnych, wykonanie nawierzchni tynkarskich i posadzek, instalacji wodnych i kanalizacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych. Zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń domu pogrzebowego. Zakup i zainstalowanie instalacji i urządzeń fotowoltaicznych oraz zakup i zainstalowanie pomp ciepła i na ich bazie wykonanie nowego centralnego ogrzewania, wyniesienie instalacji wodociągowej z istniejącego budynku na zewnątrz. Zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie ogrodzenia, parkingu, oświetlenia ulicznego i ciągów komunikacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia jest zawarty w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ. Na Dokumentację projektową składa się: projekt budowlany, opis techniczny instalacji fotowoltaicznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, koncepcja aranżacji wnętrza domu pogrzebowego.
3. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

09332000-5 - Instalacje słoneczne

44622000-6 - Układy odzyskiwania ciepła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1958160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3219038,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1958160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBO KAZIMIERZ KARWOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369257730

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1958160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.