Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431947/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W MIRCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950232338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kryłowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@mircze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzeaswmirczu.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a71f0ff-ef2d-4f98-89b4-5d8026dad3bf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a71f0ff-ef2d-4f98-89b4-5d8026dad3bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00427467/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247419,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dowóz uczniów niepełnosprawnych” polegającego na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie, Hrubieszów, ul. Zamojska 16, 22-500 Hrubieszów, do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Mamy Siebie”, Hrubieszów, ul. Zamojska 16 A, 22-500 Hrubieszów oraz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej w Alojzowie, Alojzów 39, 22-550 Werbkowice wraz z powrotem do miejsc zamieszkania.
Uczniowie dowożeni będą w dni zajęć szkolnych określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 ustalonym na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 poz. 1211 z późn. zm.). W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
Szacunkowa dzienna długość trasy dowozu uczniów do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie, Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Mamy Siebie” oraz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej w Alojzowie wyniesie 202 km. W dni w których nie będzie dowożone dziecko do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Alojzowie szacunkowa dzienna długość trasy wyniesie 186 km.
Przyjmuje się, że zamówienie realizowane będzie przez 187 dni. Przewidywana łączna ilość kilometrów potrzebnych do realizacji zamówienia, wynikająca z liczby dni zajęć szkolnych i przedszkolnych oraz dziennej długości tras wynosi 37774 km.
Dowóz we wszystkie dni rozpoczynał się będzie nie wcześniej niż o godzinie 6:45. Uczniowie powinni być dowiezieni na godzinę 8:00, nie wcześniej jednak niż na godzinę 7:45. Odwóz będzie się rozpoczynał o godzinie 14:30.
W celu wykonywania dowozu w odpowiednich godzinach, Wykonawca zapewni wystarczającą ilość pojazdów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale nr 3 w SWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia".
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274616,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274616,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274616,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Góra Arkadiusz AR-SPEED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191559302
7.3.3) Ulica: 28 czerwca 1956 r. nr 382, lok. 114
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-441
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274616,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.