eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecDostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w PSP w Lesznowoli - gmina Grójec.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w PSP w Lesznowoli – gmina Grójec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 048 664 30 91 wew. 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.kowalska@grojecmiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8660ed9-6426-487a-a236-f22a41b48bad

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w PSP w Lesznowoli – gmina Grójec.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8660ed9-6426-487a-a236-f22a41b48bad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.30.2024.KOI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż i wyposażenie sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Lesznowoli według minimalnych wymagań określonych w załączniku nr 2 do SWZ - Formularz cenowy (arkusz asortymentowo-cenowy).
Oferowane przedmioty powinny posiadać wymagane prawem certyfikaty i atesty.
Wymaga się, aby oferta obejmowała wszystkie elementy zgodne z specyfikacją określoną w OPZ.
Wykonawca poza określeniem cen jednostkowych dla poszczególnych produktów, wartości netto, podatku VAT i wartości brutto, jest zobowiązany określić producenta i model oferowanego produktu.
Przy wycenie należy zastosować zapisy art. 83 ust. 1 pkt 26 Ustawy o podatkach od towarów i usług wraz z uprzywilejowaną stawką VAT 0 % dla produktów określonych w przedmiotowej ustawie. Zamawiający informuje, że sprzęt komputerowy będzie wykorzystywany w placówce oświatowej. Przedmiotowy sprzęt zostanie przekazany placówce oświatowej - Publicznej Szkole Podstawowej w Lesznowoli w postaci umowy o nieodpłatne przekazanie sprzętu komputerowego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne zaświadczenie, że sprzęt będzie wykorzystywany w celach oświatowych.

Oferta musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym m.in koszty dostawy, montażu na miejscu, pierwszego uruchomienia, elementów montażowych itp.

UWAGA:
- Pozycje formularza cenowego dot. wyposażenia nr 10, 28 oraz 30 zawierają stawkę VAT w wysokości 8%
- Pozycje formularza cenowego dot. sprzętu komputerowego nr 1, 2 oraz 5 zawierają stawkę VAT w wysokości 0 %

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy (arkusz asortymentowo-cenowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39134000-0 - Meble komputerowe

48820000-2 - Serwery

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

W postępowaniu nr WI.271.30.2024.KOI w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu do Zamawiającego wpłynęły 4 (cztery) oferty. W toku czynności badania i oceny uznano, iż treści wszystkich złożonych ofert są niezgodne z warunkami zamówienia ze względu na ich niezgodność
z opisem przedmiotu zamówienia, ponadto oferta nr 2 jest niezgodna z przepisami ustawy oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, natomiast oferta nr 4 zawiera również błędy w obliczeniu ceny i oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4, 5 oraz 10 ustawy Pzp.

Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone w toku postępowania oferty podlegają odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.