eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaZakup wraz z dostawą i montażem ekranu zewnętrznego LED dla Legnickiego Centrum Kultury



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem ekranu zewnętrznego LED dla Legnickiego Centrum Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LEGNICKIE CENTRUM KULTURY IM. HENRYKA KARLIŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000808044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chojnowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lck.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lck.art.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i montażem ekranu zewnętrznego LED dla Legnickiego Centrum Kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-138f06b0-ecff-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy jest nowy, przystosowany do pracy na zewnątrz ekran w technologii LED z daszkami osłonowymi, urządzeniami sterującymi, montażem, uruchomieniem, strojeniem i szkoleniem z obsługi.
2. Parametry ekranu:
- ekran do zastosowań zewnętrznych, odporność na warunki atmosferyczne, IP65
- pixel pitch nie większy niż 3 mm
- proporcje ekranu 16:9 bądź jak najbardziej zbliżone
- orientacyjne wymiary ekranu 6m x 4m
- jasność minimalna 4500 nit
- odświeżanie minimalne 3840 Hz
- wideo kontroler LED:
- z wbudowanym skalerem obrazu
- typy wejść: HDMI, DP, SDI
- typ wyjść: HDMI, DP, SDI, RJ45
- karty odbiorcze tego samego producenta co proponowany procesor
- procesor oraz oprogramowanie do zarządzania umożliwiające podgląd live wyświetlanego obrazu
- opóźnienie źródła wideo poniżej 2 klatek
- kontrast nie mniejszy niż 5000:1
- zakres temperatury pracy: co najmniej w przedziale -20 do +50 stopni Celsjusza
- żywotność min. 100.000 godzin
- regulacja temperatury barwowej świecenia ekranu co najmniej w zakresie 3900-6500 K.
- Obudowa : front IP 65, tył IP 54. Ekrany musza być przystosowane do pracy na nieosłoniętym stanowisku w polskich warunkach atmosferycznych i gwarancja musi uwzględniać taki rodzaj pracy.
- konstrukcja paneli musi zapewniać zachowanie równych odstępów pomiędzy pixelami na całej płaszczyźnie ekranu.
- kąty patrzenia nie mniejsze niż: 140 pion, 140 poziom
- ekran LED oraz procesor obrazu powinien umożliwiać wyświetlanie obrazu w HDR10 oraz posiadać funkcję
kalibracji skali szarości.
- kompletne okablowanie
- skrzynie transportowe w zestawie
- dostawa i szkolenie (trzy osoby)
- gwarancja 24 miesiące
- posiadający Certyfikat CE

3. Informacje dodatkowe:
- Wykonawca dostarczy/przywiezie ekran na własny koszt i ryzyko;
- Wykonawca zapewni support techniczny 24h/7 przez pierwsze 6 miesięcy

4. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
- oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania) i składać się z fabrycznie nowych
podzespołów oraz odpowiadać właściwym normom obowiązującym na terytorium Polski,
- przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, specyfikacje techniczne, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej
- przedmiot zamówienia musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy: np. przyłącza, kable itp. niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194222,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194222,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194222,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDC POLSKA Sp. z o.o. ul. Warszawska 53 61-028 Poznań

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642596452

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 53

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194222,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.