Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00544090/01 - Wynik z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenia komunikacyjne floty samochodowej oraz mienia i majątku PFRON wraz z OC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenia komunikacyjne floty samochodowej oraz mienia i majątku PFRON wraz z OC
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5be7665-623a-4f30-8a6c-3025bea54235
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226245/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Ubezpieczenie mienia i majątku PFRON oraz OC
1.3.9 Ubezpieczenie komunikacyjne floty samochodowej PFRON
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pfron/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pfron/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności składanie Ofert oraz wszelkich oświadczeń i dokumentów między Zamawiającym, a
Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
tj.: 1.1. platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” lub „Platformą zakupową” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pfron
(Ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia w tym SWZ i informacje dla Wykonawców, składanie Ofert, wycofanie Oferty lub
Wniosku, informacje o postępowaniu, korespondencja, zawiadomienia, informacje), lub 1.2. poczty elektronicznej:
zamowienia_publiczne@pfron.org.pl (korespondencja, zawiadomienia, informacje, wnioski oprócz Ofert i załączników do Oferty). 2.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w zakresie przesyłania odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia Ofert, itp., odbywa się za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Informacje zwrotne Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. 3. Zamawiający dopuszcza również
możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oprócz Ofert i
załączników do Oferty za pomocą poczty elektronicznej, na adres e- mail: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl. 4. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: 6.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 6.2.
komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 6.3. zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 6.4. włączona obsługa JavaScript, 6.5.
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl
odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. 6.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Więcej informacji o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduje się w Rozdziale XI
SWZ.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania Ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Działając na podstawie art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia na Zajęcia
sportowo-rekreacyjne dla pracowników Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej: Postępowanie”),
Zamawiający przekazuje poniżej informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
2. Tożsamość administratora
Administratorem danych osobowych jest Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) z siedzibą w
Warszawie (00-828), przy al. Jana Pawła II 13.
3. Dane kontaktowe administratora
Z administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail: kancelaria@pfron.org.pl, telefonicznie pod numerem +48 22 50 55
500 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
4. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@pfron.org.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
5. Cele przetwarzania
Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie Postępowania oraz archiwizacja dokumentacji zgromadzonej w jego
wyniku. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu realizacji przez administratora jego uzasadnionego interesu, w tym ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Podstawa prawna przetwarzania
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (realizacja przez administratora obowiązku
prawnego). W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu realizacji przez administratora jest prawnie uzasadnionego
interesu podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
7. Źródło danych osobowych
Administrator może pozyskiwać dane osobowe przedstawicieli Wykonawcy za jego pośrednictwem.
8. Kategorie danych osobowych
Zakres danych dotyczących przedstawicieli Wykonawcy obejmuje dane osobowe przedstawione w ofercie, w szczególności imię,
nazwisko, stanowisko, adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.
9. Okres, przez który dane będą przechowywane
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, zgodnie z przepisami o zamówieniach
publicznych oraz zasadami archiwizacji dokumentacji obowiązującymi u administratora.
10. Podmioty, którym będą udostępniane dane osobowe
Dostęp do danych osobowych mogą mieć podmioty świadczące na rzecz administratora usługę publikacji ogłoszeń o zamówieniach
publicznych, usługi doradcze, z zakresu pomocy prawnej, pocztowe, dostawy lub utrzymania systemów informatycznych. Dane
osobowe mogą być udostępniane przez administratora podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących
przepisów, np. organom publicznym. Niezależnie od powyższego odbiorcami danych osobowych mogą być wszyscy zainteresowani
przebiegiem Postępowania, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 Pzp.
Ciąg dalszy znajduje się w Rozdziale XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/10/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 625000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.1 UBEZPIECZENIE MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI
Przedmiot ubezpieczenia stanowi mienie, którego właścicielem lub użytkownikiem w okresie ubezpieczenia jest Zamawiający (bez względu na wiek, stopień umorzenia czy zużycia technicznego).
W szczególności przedmiotem ubezpieczenia są środki trwałe, nakłady adaptacyjne, wzrost wartości mienia wynikający z ulepszenia (modernizacji, remontu itp.), jak również przeszacowania, mienie nowo nabyte (w tym również mienie użytkowane na bazie umów leasingu, najmu oraz innych umów o podobnych charakterze) oraz wszelkie inwestycje. Wzrost wartości sum ubezpieczenia obejmowany zostaje ochroną na podstawie klauzuli automatycznego pokrycia.
1.1.2 UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO (NA BAZIE WSZYSTKICH RYZYK).
Przedmiot ubezpieczenia stanowi mienie, którego właścicielem lub użytkownikiem w okresie ubezpieczenia jest Ubezpieczony (bez względu na wiek, stopień umorzenia czy zużycia technicznego, jak również podmioty/osoby wykorzystujące ten sprzęt.
1.1.3 UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
Odpowiedzialność cywilna Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, jeżeli w związku ze zdarzeniem powodującym szkodę osobową, rzeczową lub czystą stratę finansową związaną z prowadzeniem działalności lub posiadanym, użytkowanym, zarządzanym lub administrowanym mieniem, w myśl przepisów prawa Ubezpieczający jest zobowiązany do naprawienia szkody. Ochroną objęta jest odpowiedzialność cywilna z tytułu czynu niedozwolonego (deliktowa) i odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (kontraktowa), a także pozostająca
w zbiegu.
Przedmiot ubezpieczenia obejmie odpowiedzialność za poniesione straty (damnum emergens)
i utracone korzyści (lucrum cessans). Ochrona dotyczy szkód wyrządzonych wskutek działania nieumyślnego, w tym rażąco niedbałego, z zastrzeżeniem postanowień klauzuli reprezentantów.
Ubezpieczenie obejmie odpowiedzialność za szkody wynikające z całej działalności, jaką może prowadzić Ubezpieczający, w tym także z działalności socjalnej, kulturalnej, oświatowej, rekreacyjnej, sportowej, charytatywnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 340000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z przedmiotu zamówienia w całości wartości zamówienia uzależniając to od faktycznych potrzeb Zamawiającego w zakresie – ubezpieczenia sprzętu elektronicznego i telefonów komórkowych. Zamówienia realizowanew ramach prawa opcji będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-04 do 2026-10-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zniesienie zasady proporcji
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podniesienie limitu dla prewencyjnej sumy ubezpieczenia z 700 000 PLN do 1 000 000 PLN
4.3.6.) Waga: 9
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszty związane z alarmem bombowym – limit 50 000 PLN
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2.1 UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE FLOTY SAMOCHODOWEJ PFRON
1.2.1.1 Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody wyrządzone ruchem tych pojazdów oraz obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym (Zielona Karta) – (dalej zwane OCppm);
1.2.1.2 Ubezpieczenie autocasco pojazdów mechanicznych od wszystkich ryzyk, w tym uszkodzenia, zniszczenia i kradzieży (dalej zwane AC/KR);
1.2.1.3 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych (dalej zwane NNW);
1.2.1.4 Ubezpieczenie assistance dla pojazdów silnikowych do 3,5t dopuszczalnej masy całkowitej (dalej zwane ASSISTANCE).
1.2.2 UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE OC, AC/KR, NNW, ASSISTANCE
1.2.2.1 OBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POSIADACZY POJAZDÓW MECHANICZNYCH ZA SZKODY WYRZĄDZONE RUCHEM TYCH POJAZDÓW (OC)
Ubezpieczenie OC obejmuje zgodne z Ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2500) szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz na zasadzie wzajemności, również zdarzenia powstałe na terytoriach państw, których biura narodowe są sygnatariuszami Porozumienia Wielostronnego między Biurami Narodowymi - Regulaminu Wewnętrznego.
Ubezpieczenie OC w ruchu zagranicznym potwierdzone certyfikatem „ZK” obejmuje szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów, o których mowa w w/w Ustawie na terytorium państw należących do Systemu Zielonej Karty.
1.2.3 UBEZPIECZENIE AUTOCASCO POJAZDÓW MECHANICZNYCH OD USZKODZEŃ, ZNISZCZEŃ I KRADZIEŻY (AC/KR)
1.2.3.1 Ochroną ubezpieczeniową zostaną objęte pojazdy należące do Zamawiającego wykazane w Załączniku nr 11 do SWZ wraz z ich wyposażeniem dodatkowym.
1.2.3.2 Wymóg sporządzenia dokumentacji zdjęciowej lub przeprowadzenia oględzin nie dotyczy pojazdów: wykazanych w załączniku nr 11 do SWZ (pod warunkiem kontynuacji ubezpieczenia autocasco bez dnia przerwy).
1.2.4 UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW KIEROWCÓW
I PASAŻERÓW POWSTAŁYCH W ZWIĄZKU Z UŻYTKOWANIEM POJAZDÓW MECHANICZNYCH (NNW)
1.2.4.1 Ubezpieczenie powinno objąć trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchem pojazdów, a w szczególności podczas wsiadania
i wysiadania z pojazdu, w czasie przebywania w pojeździe będącym w ruchu i w przypadku zatrzymania lub postoju pojazdu, podczas naprawy pojazdu, podczas załadunku i wyładunku pojazdu oraz zwrot udokumentowanych kosztów leczenia.
1.2.4.2 Górną granicę odpowiedzialności w razie śmierci ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku stanowi kwota odpowiadająca 100% sumy ubezpieczenia. W przypadku trwałego uszczerbku na zdrowiu świadczenie wypłacane będzie w wysokości 1% sumy ubezpieczenia za każdy procent trwałego uszczerbku na zdrowiu.
1.2.4.3 Do ochrony ubezpieczeniowej zostaną włączone pojazdy należące do Zamawiającego wykazane w załączniku nr 11 do SWZ.
1.2.5 UBEZPIECZENIA ASSISTANCE POJAZDÓW (ASSISTANCE)
Do ochrony ubezpieczeniowej zostaną włączone pojazdy będące w posiadaniu Zamawiającego wykazane w Załączniku nr 11 do SWZ. Zakres ubezpieczenia (na terenie RP) obejmuje, co najmniej pomoc techniczną udzielaną kierowcy i pasażerom ubezpieczonego pojazdu w związku z wypadkiem drogowym, utratą (kradzieżą pojazdu), unieruchomieniem pojazdu wskutek awarii, zderzeniami związanymi z ruchem pojazdu mechanicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 285000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-04 do 2025-10-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie klauzuli rażącego niedbalstwa
4.3.6.) Waga: 9
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie klauzuli pozostawienia pojazdu bez nadzoru
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie klauzuli rozruchów, zamieszek, demonstracji i aktów terroru
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie Klauzuli wypłaty odszkodowania w przypadku szkody spowodowanej przez osobę trzecią
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy Pzp nie podlegają wykluczeniu i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.
2. Na podstawie spełnienia ww. warunku Wykonawcy wykażą, że spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą
z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
(Dz.U. z 2024 r. poz.838, t.j.).
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu,
o których mowa w pkt 2.4, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda wskazania w zobowiązaniu do udostępnienia zasobów wystawionym przez podmiot je udostępniający:
7.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
7.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi/dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, który je udostępnił, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści Umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy.Katalog zmian określa paragraf 7 Projektowanych Postanowień Umowy (Załącznik nr 13/13A do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pfron w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Czarnocin.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WILCZĘTA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.