Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432909/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00444149/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług księgowych i doradztwa podatkowego na rzecz startupów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387139360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. K. Pułaskiego, 6/10
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 364 42 41
1.5.8.) Numer faksu: 48 364 47 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@itee.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.itee.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9598741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe, prace rozwojowe, działalność wdrożeniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług księgowych i doradztwa podatkowego na rzecz startupów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-226566cf-efef-4f1d-9c36-69f432f0765c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.01 Przedsiębiorczość i Innowacje, Działanie FEPW.01.01 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Komponent I Inkubacja – rozwój nowego pomysłu biznesowego, projekt nr FEPW.01.01-IP.01-0013/23 pn.: Platforma Startowa Centralny Akcelerator Innowacji „Mazovian StartUPolis” (dalej „Projekt”).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WB/07/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487458,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług księgowych i doradztwa podatkowego na rzecz przedsiębiorstw typu startup zakwalifikowanych do programu inkubacji w ramach projektu nr FEPW.01.01-IP.01-0013/23 pn. Platforma Startowa Centralny Akcelerator Innowacji „Mazovian StartUPolis”, w części realizowanej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji.
Szczegółowy zakres i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79211000-6 - Usługi księgowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599573,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599573,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Prawnego Michał Malesa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kancelaria Księgowo – Finansowa H&P sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5321946769
7.3.3) Ulica: ul. Górna 46a
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Prawnego Michał Malesa
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Prawnego Michał Malesa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599573,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-03-31INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- ZAKUP PASKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ ILOŚCIOWYCH GLUKOZY WE KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ KOMPATYBILNYCH GLUKOMETRÓW
- Dostawę sprzętu gospodarstwa domowego dla 42.BLSz w Radomiu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej oraz technicznej dla przedsięwzięcia pn.: "Modernizacja istniejącej infrastruktury w ramach opieki onkologicznej M.Sz.S Sp. z o.o. w Radomiu"
- Dostawa serwerów w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu.
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.