Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00410038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/137001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19ed6618-543d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.100.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87528,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw w obszarze ulic Jasna/GwarkówZamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń małej architektury oraz dostawę i montaż mat przerostowych (nawierzchnia bezpieczna) w ramach doposażenia istniejącego, ogrodzonego placu zabaw, w celu zwiększenia jego atrakcyjności dla małych dzieci. Plac zabaw zlokalizowany jest na osiedlu Gwarków, w obszarze ul. Jasna 15-23 i Gwarków 2-12. Zamówienie prowadzone jest w ramach Gliwickiej Inicjatywy Lokalnej (GIL).
Przedmiotem zamówienia są:
1. Prace wytyczeniowe
2. Prace przygotowawcze i ziemne.
3. Dostawa nowych urządzeń.
4. Demontaż starych urządzeń zabawowych: 4 szt. (huśtawka, kiwak, piaskownica oraz zestaw zabawowy).
5. Montaż dostarczonych urządzeń zabawowych:
- piaskownica,
- karuzela okrągła z siedziskami.
6. Uzupełnienie piaskownicy piaskiem.
7. Dostosowanie istniejącego zadaszenia do nowej piaskownicy.
8. Dostawa i posadzenie 2 szt. drzewek głóg, klon lub 3 szt. krzewów kwitnących.
9. Dostawa i montaż mat/geokratki lub mat przerostowych z geowłókniną z nasionami traw – 50 m2 nawierzchni bezpiecznej.
10. Dostawa nasion traw, gatunki przeznaczone na place zabaw w ilości na obsianie 250 m2. Montaż urządzeń odbędzie się zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń.
UWAGA: Następujące prace zostaną wykonane staraniem własnym oraz na koszt własny Zamawiającego:
1. Renowacja 2 szt. istniejących ławek,
2. Wysianie trawy i podlewanie w fazie wzrostu trawy i posadzonych drzewek/krzewów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535270-0 - Piaskownice do placów zabaw
37535230-8 - Karuzele do placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 51360,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Emilii PlaterZamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzenia małej architektury w ramach doposażenia istniejącego ogrodzonego placu zabaw, w celu zwiększenia jego atrakcyjności dla dzieci. Plac zabaw zlokalizowany jest w rejonie budynków mieszkalnych przy ul. Emilii Plater. Zamówienie prowadzone jest w ramach Gliwickiej Inicjatywy Lokalnej (GIL).
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzenia multifunkcyjnego – zestaw zabawowy typu TARIFA lub równoważnego.
Przedmiotem zamówienia są:
1. Prace wytyczeniowe
2. Prace przygotowawcze i ziemne.
3. Dostawa nowego urządzenia.
4. Montaż dostarczonego zestawu zabawowego.
UWAGA: Następujące prace zostaną wykonane staraniem własnym oraz na koszt własny Zamawiającego:
1. Zagospodarowanie terenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 26531,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. BiegusaCzęść III:
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń małej architektury w ramach doposażenia istniejącego placu zabaw, w celu zwiększenia jego atrakcyjności dla dzieci. Plac zabaw zlokalizowany jest na osiedlu Sikornik, przy ul. Biegusa. Zamówienie prowadzone jest w ramach Gliwickiej inicjatywy lokalnej (GIL).
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń małej architektury:
1. Zestaw zabawowy „IGA” standard lub równoważny,
2. Urządzenie edukacyjne labirynt standard lub równoważne,
3. Urządzenie do gry w kółko i krzyżyk standard lub równoważne
Przedmiotem zamówienia są:
1. Prace wytyczeniowe
2. Prace przygotowawcze i ziemne.
3. Dostawa nowych urządzeń.
4. Montaż dostarczonych urządzeń.
UWAGA: Następujące prace zostaną wykonane staraniem własnym oraz na koszt własny Zamawiającego:
1. Uporządkowanie terenu – przygotowanie pod montaż urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.5.) Wartość części: 14077,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. PogodnejZamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie pola piaskowego oraz ogrodzenia w ramach doposażenia placu zabaw przy ul. Pogodnej w Gliwicach. Plac zabaw zlokalizowany jest na działce nr 1551, obręb Sośnica w Gliwicach. Zamówienie prowadzone jest w ramach Gliwickiej inicjatywy lokalnej (GIL).
Przedmiotem zamówienia są:
1. Prace wytyczeniowe.
2. Prace ziemne..
3. Zakup i dostarczenie piasku.
4. Wykonanie nawierzchni z piasku.
5. Dostawa i montaż 3 urządzeń zabawowych.
6. Dostawa i montaż ogrodzenia – ok. 26 mb.
7. Demontaż i ponowny montaż istniejącego ogrodzenia – ok. 51 mb.
UWAGA: Następujące prace zostaną wykonane staraniem własnym oraz na koszt własny Zamawiającego:
• Renowacje istniejących ławek,
• Humusowanie i sianie trawy,
• Wykonanie nasadzeń i zieleni,
• Demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń zabawowych - 3 kiwaki, piaskownica,
• Demontaż i ponowny montaż ławek – 2 szt.,
• Wybrukowanie terenu przy ławkach.
• Demontaż i ponowny montaż tablic regulaminowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535230-8 - Karuzele do placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 73101,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do 10.11.2022 r. do godziny 9:00 do części 1 wpłynęły 4 oferty.
Zamawiający pismem z dnia 15.11.2022 r. wezwał wszystkich Wykonawców do złożenia przedmiotowych środków dowodowych. W odpowiedzi na wezwanie wykonawcy: Baydo Sp. z o.o. (oferta nr 1), GOCiN Sp. z o.o. (oferta nr 2) i BAUGART Sp. z o.o. (oferta nr 3) złożyli przedmiotowe środki dowodowe w wyznaczonym terminie. Wykonawca - PRO-MB Michał Bil (oferta nr 4) w wyznaczonym terminie nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w związku z tym Zamawiający na podstawie art. 226 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp odrzucił jego ofertę. Zamawiający przystąpił do czynności badania i oceny ofert, a następnie:
Zamawiający odrzucił ofertę nr 1 złożoną przez BAYDO Sp. z o.o. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) Pzp, ponieważ treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. Z treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych wynika, że oferowana piaskownica jest niezgodna z wymaganiami Zamawiającego, tj. z wymiarami i kształtem urządzenia opisanymi przez Zamawiającego (wymagania Zamawiającego: min. 240 cm x 240 cm maks. 250 cm x 250 cm, kształt: czworobok, oferowana piaskownica Wykonawcy: 270 cm x 270 cm, kształt: okrąg).
Zamawiający odrzucił ofertę nr 3 złożoną przez BAUGART Sp. z o.o. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) Pzp, ponieważ treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. Z treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych wynika, że oferowana piaskownica jest niezgodna z wymaganiami Zamawiającego, tj. z wymiarami urządzenia opisanymi przez Zamawiającego (wymagania Zamawiającego: min. 240 cm x 240 cm maks. 250 cm x 250 cm, oferowana piaskownica Wykonawcy: 205 cm x 205 cm).
Przedmiotowe środki dowodowe złożone przez Wykonawcę - GOCiN Sp. z o.o. (oferta nr 4) potwierdzają zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiającego jednak oferta Wykonawcy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Oferta wykonawcy GOCiN Sp. z o.o. - 57 452,07 zł
Kwota Zamawiającego na realizację zamówienia wynikająca z umowy GIL - 51 360,00 zł (w tym 12 000 zł wkład wnioskodawcy GIL). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28991,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48673,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28991,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU FIGLER - HENRYK FIGLER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451062851
7.3.3) Ulica: OŚWIĘCIMSKA 12
7.3.4) Miejscowość: ZBROSŁAWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 42-674
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28991,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15078,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33978,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15078,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU FIGLER - HENRYK FIGLER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451062851
7.3.3) Ulica: OŚWIĘCIMSKA
7.3.4) Miejscowość: ZBROSŁAWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 42-674
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "FIGLER" Henryk Figler
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "FIGLER" Henryk Figler
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15078,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61057,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89556,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61057,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.3) Ulica: POWSTAŃCÓW LISTOPADOWYCH 29C/14
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-606
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "FIGLER" Henryk Figler
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "FIGLER" Henryk Figler
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61057,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Podłączenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Portowej 23-25 i 27-29 w Gliwicach do sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z likwidacją szamb.
- Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników
- Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa noclegowa, usługa gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- "Chodź na Górkę" - naturalny plac zabaw na Fiołkowej (LBO) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
- Rewitalizacja placu zabaw przy Stawach Kellera w Warszawie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.