Ogłoszenie z dnia 2024-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411433/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup przełączników CORE na potrzeby CPD-3 w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8512886821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Arkońska 45
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-470
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nfz-szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-szczecin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup przełączników CORE na potrzeby CPD-3 w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abbafde4-90e7-4044-aaf6-4338cbedb758
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00459512/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup przełączników CORE na potrzeby CPD-3 w Toruniu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411433
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NFZ16-16-WAG-II.251.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: zakup dwóch przełączników CORE na potrzeby CPD-3 w Toruniu.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę dwóch przełączników CORE wraz z kompletem wymaganej ilości licencji oprogramowania, które są wymagane do wdrożenia i osiągnięcia funkcjonalności przełączników CORE,
2) 36-miesięczną gwarancję oraz 36-miesięczną rękojmię za wady przedmiotu zamówienia,
3) serwis gwarancyjny producenta oraz wsparcie techniczne producenta na sprzęt i oprogramowanie w trybie 5x5xNBD (next-business-day), świadczone w docelowym miejscu instalacji przełączników,
4) przeprowadzenie szkolenia czterech pracowników Zamawiającego w zakresie zasad instalacji, eksploatacji oraz konfiguracji przełączników CORE.
2. Wspólny Słownik Zamówień: 324200000-3.
3. Miejsce dostawy przełączników: siedziba Zamawiającego (Szczecin ul. Arkońska 45).
UWAGA: przełączniki te będą docelowo umieszczone - przez Zamawiającego - w lokalizacji CPD-3 w Toruniu (Toruń, ul. Włocławska 167 - budynek Exea).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań i sposób realizacji zamówienia Zamawiającego określają:
1) opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ),
2) projektowane postanowienia umowy (zał. nr 2 do SWZ).
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. Ilekroć w specyfikacji i załącznikach do specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane, w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ i załącznikach do SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego do określonych w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanego rozwiązania. Niewskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ.
6. Zgodnie z regulacjami obowiązującymi w NFZ warunkiem finansowania zadań inwestycyjnych objętych rzeczowym planem wydatków inwestycyjnych danego roku - jest zawarcie umowy (udzielenie zamówienia) do dnia 31 grudnia tego roku oraz zrealizowanie zadania (zamówienia) do dnia 25 stycznia roku następnego. Z uwagi na finansowanie zadania objętego niniejszym zamówieniem z planu inwestycyjnego roku 2024, zawarcie umowy po dniu 31.12.2024 r. co do zasady nie jest możliwe. Pozostałe kwestie związane z realizacją oraz finansowaniem zadania inwestycyjnego, jakim jest przedmiotowe zamówienie, opisano w projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349996,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349996,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349996,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sevenet SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832202053
7.3.3) Ulica: Juliana Tuwima 25
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349996,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-12INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Ochrona Hali Widowiskowo Sportowej 2025 roku
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu "Kierunek samodzielność - wsparcie szczecińskiej młodzieży
- Usługa polegająca na ochronie fizycznej obiektów oraz pojazdów sprowadzanych na parking przy ul. Hangarowej 30-32 w Szczecinie, prowadzenie ewidencji pojazdów: przyjmowanie pojazdów .......
- Dostawa kontenera chłodni
- TP-46/24 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych do dializy nerkowej
- "Budowa infrastruktury rowerowej w ciągu ul. Bogumińskiej wraz z niezbędną budową i przebudową chodników"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń sieciowych i serwera
- Zakup sprzętu informatycznego dla Gminy Kurów, część nr 2 - Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyfrowe Lubelskie
- Zakup i dostawa urządzeń oraz licencji do wyposażenia serwerowni Zarządu Terenów Publicznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukującego, sieciowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
- Zwiększenie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Niemce
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - CZĘŚĆ I.
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.