eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzedbórzRemont ogrodzenia frontowego posesji siedziby Nadleśnictwa Przedbórz



Ogłoszenie z dnia 2024-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia frontowego posesji siedziby Nadleśnictwa Przedbórz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przedbórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 50

1.5.2.) Miejscowość: Przedbórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-570

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446854010

1.5.8.) Numer faksu: 446854012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedborz@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedborz.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43f97a2c-d369-41b1-9167-cf9d69416723

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ogrodzenia frontowego posesji siedziby Nadleśnictwa Przedbórz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f97a2c-d369-41b1-9167-cf9d69416723

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00320032/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont ogrodzenia zewnętrznego siedziby Nadleśnictwa Przedbórz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217187,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych ogrodzenia frontowego siedziby Nadleśnictwa Przedbórz – od strony ulicy Koneckiej w Przedborzu, na długości ok. 110 m.

W ramach zadania planuje się przeprowadzenie m.in. niżej wymienionych prac:

1. Roboty demontażowe:
a) rozebranie ogrodzenia z siatki na ramach z kształtowników stalowych ze słupkami;
b) demontaż bramy przesuwnej;
c) rozebranie słupków stalowych;
d) zebranie warstwy humusu;
e) niwelacja terenu w pasie ogrodzenia;

2. Roboty budowlane i montażowe:
a) oczyszczenie murka ogrodzenia z glonów i zabrudzeń poprzez piaskowanie;
b) wykonanie dylatacji murka;
c) montaż prętów gwintowanych w murku ogrodzeniowym dla przykręcenia słupków ogrodzenia;
d) obłożenie murku ogrodzenia styropianem gr. 2 cm z ze zbrojeniem siatką z włókna szklanego i wykonanie wyprawy elewacyjnej na murku ogrodzenia;
e) montaż daszków betonowych dwuspadowych kolorowych na murku ogrodzenia;
f) montaż ogrodzenia z przęseł „kutych” ocynkowanych i malowanych proszkowo, słupki przykręcane do murka;
g) ponowny montaż bramy przesuwnej po uprzednim oczyszczeniu i malowaniu proszkowym;
h) ponowny montaż napędu bramy wraz z zaprogramowaniem zdalnego otwierania bramy;
i) mycie detergentami słupków z cegły klinkierowej;
j) uzupełnienie ubytków spoin w słupkach z cegły klinkierowej;
k) zabezpieczenie powierzchni słupków z cegły klinkierowej poprzez hydrofobizację;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

34928200-0 - Ogrodzenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233685,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233685,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233685,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Piwoński Władysław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590019206

7.3.3) Ulica: Paskrzyn 58

7.3.4) Miejscowość: Ręczno

7.3.5) Kod pocztowy: 97-510

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233685,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.