Og³oszenie z dnia 2024-09-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00511379/01 - Wynik z dnia 2024-09-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Opracowanie planu ogólnego Gminy Szyd³owo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZYD£OWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672115511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szydlowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie planu ogólnego Gminy Szyd³owo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-467b31e4-0094-47c9-ad17-a4da94bad51c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00489369
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00056544/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Opracowanie planu ogólnego Gminy Szyd³owo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-467b31e4-0094-47c9-ad17-a4da94bad51c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest zamawiaj±cy, e-mail: urzad@szydlowo.pl; dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: inspektor@cbi24.pl;
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez zamawiaj±cego w trybie przetargu nieograniczonego;
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
d) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
e) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.45.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu ogólnego Gminy Szyd³owo.
2. Zakres zamówienia: Opracowanie planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zwanej dalej ustaw± o PiZP, a w szczególno¶ci z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e , 13f, 13 g, 13 i, 13 j, 13 k, 13m, które wesz³y w ¿ycie w dniu 24 wrze¶nia 2023 r. a tak¿e przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym:
1) dokonanie analizy materia³u wyj¶ciowego, obejmuj±cego w szczególno¶ci obowi±zuj±ce akty planowania przestrzennego, wnioski o sporz±dzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniej±ce uwarunkowania (w tym ¶rodowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.);
2) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomieñ, og³oszeñ i obwieszczeñ: o przyst±pieniu do opracowania planu, o przyst±pieniu do konsultacji spo³ecznych nad projektem planu i innych niezbêdnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotycz±cych opracowania projektu planu, zestawieñ opinii i uzgodnieñ oraz do wspó³pracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
3) przygotowanie materia³ów i pism w celu uzyskania wymaganych opinii i uzgodnieñ, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, wed³ug rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcê;
4) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikaj±cych z uzgodnieñ, powtórzenie procedury w niezbêdnym zakresie, je¶li bêdzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania tre¶ci za¿aleñ na postanowienia;
5) wspó³praca z Zamawiaj±cym w sprawie tre¶ci wymaganych og³oszeñ;
6) udzia³ fizyczny / on-line w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dy¿urach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiaj±cym) zwi±zanych z rozwi±zaniami przyjêtymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji spo³ecznych, w tym sk³adania wyja¶nieñ osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
7) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiaj±cym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, og³oszeñ, obwieszczeñ, zawiadomieñ i innych w procedurze sporz±dzenia planu ogólnego, okre¶lonej w art. 13i ust. 3 wy¿ej wymienionej ustawy o PiZP, w tym w konsultacjach spo³ecznych, o których mowa w art. 8il 8j i 8k ustawy o PiZP, z uwzglêdnieniem uchwa³y nr IX/63/15 Rady Gminy Szyd³owo z dnia 9 wrze¶nia 2015 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkañcami Gminy Szyd³owo;
8) prezentacja projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach spo³ecznych na temat rozwi±zañ przyjêtych w projekcie (udzia³ fizyczny lub on-line), podczas posiedzeñ gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udzia³ fizyczny lub on-line) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udzia³em radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udzia³ fizyczny);
9) sporz±dzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na ró¿nych etapach opracowania planu);
10) przeprowadzenie strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko, w tym sporz±dzenie prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.);
11) wykonanie opracowania ekofizjograficznego;
12) wprowadzenia do uchwa³y zatwierdzaj±cej plan ogólny, zmian wynikaj±cych z rozstrzygniêæ nadzorczych wojewody, ustosunkowania siê do tych rozstrzygniêæ (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodê);
13) ustosunkowanie siê do skarg wniesionych do wojewódzkiego s±du administracyjnego i Naczelnego S±du Administracyjnego
3. Plan bêd±cy przedmiotem zamówienia, nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi aktami prawnymi, w tym w szczególno¶ci z: - ustaw± z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zwanej dalej „ustaw±"
rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758 ze zm.);
ustaw± z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnieniu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.);
zgodnie z aktami prawa miejscowego;
z uwzglêdnieniem uwag zg³aszanych przez Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa s±dowego dotycz±cego zagospodarowania przestrzennego;
innymi przepisami wynikaj±cymi z odpowiednich aktów prawnych, maj±cych odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotycz±cymi ochrony ¶rodowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i le¶nych, dróg.
1. Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy, pos³u¿y³ siê nastêpuj±cymi kodami oraz nazwami okre¶lonymi we Wspólnym S³owniku Zamówieñ (CPV):
714100000-5 Us³ugi planowania przestrzennego
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
3. Powodem niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci s± wiêksze koszty realizacji zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Podzia³ zamówienia na czê¶ci niesie ze sob± ryzyko wyst±pienia opó¼nieñ co mo¿e zagroziæ prawid³owej realizacji zamówienia. Niedokonanie podzia³u zamówienia na czê¶ci, z uwagi na jego niewielki rozmiar, nie utrudnia konkurencji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie G³ównego Projektanta
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W odniesieniu do zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy wymaga aby wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie przynajmniej jedno zamówienie polegaj±ce na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na powierzchni co najmniej 500 ha i studium uwarunkowañ i zagospodarowania przestrzennego zakoñczonym publikacj± w dzienniku urzêdowym województwa.Przez opracowanie planu i studium Zamawiaj±cy rozumie opracowanie planu/studium z opublikowaniem uchwa³y w Dzienniku Urzêdowym Województwa i brak zaskar¿enia tej uchwa³y przez Organ Nadzoru.
2. W odniesieniu do zdolno¶ci technicznej zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca dysponowa³ jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê g³ównego projektanta opracowuj±cego plan ogólny spe³niaj±c± co najmniej jeden z warunków okre¶lonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz.1130), maj±c± do¶wiadczenie w opracowaniu przynajmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na powierzchni co najmniej 500 ha i studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, opublikowanego w dzienniku urzêdowym województwa.
Przez opracowanie planu i studium Zamawiaj±cy rozumie opracowanie planu i studium z opublikowaniem uchwa³y w Dzienniku Urzêdowym Województwa i brak zaskar¿enia tej uchwa³y przez Organ Nadzoru.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej polega, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, zamawiaj±cy okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z tych podmiotów wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dy z podmiotów, na których zdolno¶ciach zawodowych polega wykonawca.
4. W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca powy¿szych warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nast±pi postêpowaniu publikacja przedmiotowego postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego, zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokument (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wykazu osób, którego wzór przeka¿e wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy);
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wykazu osób, którego wzór przeka¿e wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawieraj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-17 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-16
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI JARACZEWO
- Budowa sieci wodoci±gowej w Tarnowie
- Budowa o¶wietlenia drogowego w Dobrzycy i Krêpsku
- Remont dróg, profilowanie i wyrównywanie dróg gruntowych
wiêcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.