Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471304/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6121 510
1.5.8.) Numer faksu: 32 6121 510 wew.24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.trzebinia.naszops.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ed9c4d1-716d-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00384045/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471304/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 86390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie (dowóz) posiłków w postaci zestawów obiadowych (zupa + drugie danie) dla 18 osób podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini.
Zamówione zestawy dostarczane będą pod adres konkretnej osoby codziennie w dni robocze w przedziale godzinowym 12.00 -14.00.
W skład zestawu obiadowego dla jednej osoby wchodzą:
- zupa – 400 ml.
- porcja mięsa lub ryby o wadze nie mniejszej niż 150 gram, przygotowana w sposób różnorodny,
- pierwszy dodatek obiadowy nie mniejszy niż o wadze 200 gram (dotyczy: ziemniaki, kasza, ryż, kluski, frytki),
- drugi dodatek obiadowy nie mniejszy niż 150 gram (dotyczy: surówka, sałatka)
Posiłki przygotowywane będą według zróżnicowanego jadłospisu o charakterze prozdrowotnym. Posiłki muszą być przygotowane ze świeżych produktów, prawidłowo zbilansowane, przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków zgodnie z obowiązującą technologią i dobrej jakości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłków oraz walory smakowe. Zestawy obiadowe winny być przygotowane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia, normami żywienia oraz zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia.
Wykonawca dostarczy zestawy obiadowe wyporcjowane, zapakowane oddzielnie w pojemnikach termoizolacyjnych i gotowe do podania bez dodatkowych działań ze strony podopiecznego. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, zestawy obiadowe powinny być przewożone samochodem dostawczym dopuszczonym przez SANEPID do przewozu posiłków. Przygotowanie i dostarczanie posiłków musi odbywać się z zachowaniem zasad sanitarno – epidemiologicznych.
Przewidywana ilość zestawów obiadowych objętych zamówieniem – 4.752 sztuk zestawów w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (ilość przewidywana). Podane wartości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia zestawów obiadowych dla mniejszej lub większej ilości osób w ciągu roku. Zmiana ilości podopiecznych a co za tym idzie ilości zamawianych zestawów obiadowych będzie uzależniona od aktualnych potrzeb. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia ilość zamawianych zestawów uzależniona będzie od faktycznej liczby osób, którym zostanie przyznana pomoc w formie posiłku.
Zamówienia konkretnej liczby zestawów obiadowych będzie dokonywał pisemnie (e-mail, fax) pracownik Zamawiającego.
Zamówione zestawy Wykonawca dostarczy pod wskazany adres zamieszkania konkretnego podopiecznego.
Rejony:
Trzebinia ul. Stojałowskiego 1 osoba
Trzebinia ul. Kościuszki 2 osoby
Trzebinia ul. Słowackiego 1 osoba
Trzebinia ul. Ochronkowa 1 osoba
Trzebinia ul. Norwida 1 osoba
Trzebinia ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 5 osób
Trzebinia ul. Lipcowa 1 osoba
Trzebinia ul. Głowackiego 1 osoba
Trzebinia ul. Styczniowa 1 osoba
Trzebinia ul. Dębowa 1 osoba
Trzebinia ul. Piłsudskiego 1 osoba
Płoki ul. Kasztanowa 1 osoba
Psary ul. Lipowa 1 osoba
W przypadku przyznania pomocy w formie posiłku w czasie trwania umowy osobom zamieszkałym w innych niż w/w dzielnicach/sołectwach Trzebini, Wykonawca dokona dla tej osoby rekalkulacji kosztów dowozu posiłku pod konkretny wskazany adres. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji dokonana zostanie zmiana umowy w formie pisemnego aneksu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono w postępowaniu żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie całodziennego wyżywienia podczas turnusów grup sportowych przebywających w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Człuchowie
- Przygotowywanie oraz dostarczanie wyżywienia dla uczestników projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Świadczenie usługi żywienia dla pacjentów SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w lokalizacji Koszalin, ul. Szpitalna 2 oraz Słupsk ul. Lelewela 58.
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
więcej: Usługi dowożenia posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.