Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427443/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00437212/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00442766/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie MALUCH + 2022-2029 – ETAP I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica
1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Żurawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zurawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cf7ef05-4d92-4e41-9916-360e099e94b61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie MALUCH + 2022-2029 – ETAP I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cf7ef05-4d92-4e41-9916-360e099e94b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053213/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 „Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie MALUCH + 2022-2029 – ETAP I”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Żurawicy do wymogów umożliwiających utworzenie żłobka dla dzieci do lat 3. Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie MALUCH + 2022-2029” W pierwszym etapie inwestycji zostaną wykonane roboty obejmujące prace w poziomie pierwszego piętra budynku wraz z wymianą instalacji wod.-kan., wymianą pionów i przyłączy wok-kan, montażem klimatyzacji.
UWAGA:
Roboty prowadzone będą w czynnej placówce oświatowej. W związku z tym należy zwrócić szczególną uwagę na względy bezpieczeństwa, zabezpieczenie terenu robót, sprzętu, itp. Prace należy prowadzić tak, aby zminimalizować trudności w funkcjonowaniu placówki. Stanowiska pracy należy zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich (szczególnie dzieci).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2844729,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3300888,95 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.