eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeremchaRemont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Czeremcha zniszczonych w wyniku działań związanych z ochroną granicy państwa



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Czeremcha zniszczonych w wyniku działań związanych z ochroną granicy państwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZEREMCHA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659237

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Duboisa 14

1.5.2.) Miejscowość: Czeremcha

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-240

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856850400

1.5.8.) Numer faksu: 856850400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czeremcha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czeremcha.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af7ecb6a-8def-4149-92f4-9ec81b69e809

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Czeremcha zniszczonych w wyniku działań związanych z ochroną granicy państwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af7ecb6a-8def-4149-92f4-9ec81b69e809

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054832/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Czeremcha zniszczonych w wyniku działań związanych z ochroną granicy państwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451371

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GGiOŚ.271.11.2024.ESP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5118905,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Remont dróg gminnych:
1) Remont drogi gminnej Nr 109220B Zubacze-Bobrówka od km 0+000,00 do km 1+353,00;
2) Remont drogi gminnej od ul. 1-go Maja do DK 66 od km 0+000,00 do km 0+758,50;
3) Remont drogi gminnej Nr 109218B Stawiszcze – Połowce od km 0+000,00 do km 1+911,00;
4) Remont drogi gminnej Nr 109144B Czeremcha-Wieś – Dasze od km 0+000 do km 1+556;
5) Remont drogi gminnej Nr 109226B ul. Szkolna od km 0+000,00 do km 0+917,30;
6) Remont drogi gminnej Nr 109231B ul. Duboisa od km 0+000,00 do km 1+546,40;
7) Remont drogi gminnej Nr 109251B ul. 1-go Maja od km 0+000,00 do km 0+560,80;
8) Remont drogi gminnej Nr 109227B ul. Długa od km 0+000,00 do km 0+433,60;
9) Remont drogi gminnej Nr 109228B ul. Wiśniowa od km 0+000,00 do km 0+167,50;
10) Remont drogi gminnej Nr 109219B, Nr 109216B od km 0+000,00 do km 0+870,00.
Zamówienie, w zakresie części I należy wykonać zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ, obejmującą: przedmiary robót, plany sytuacyjne i SST dot. regulacji pionowej studzienek urządzeń podziemnych, na zasadach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 2816255,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Zaprojektowanie i przebudowa dróg gminnych:
1) Przebudowa drogi gminnej Nr 109251B ul. 1-go Maja od km 0+000,00 do km 0+372,00;
2) Przebudowa drogi gminnej Nr 109221B w miejscowości Opaka Duża od km 0+000,00 do km 0+527,50;
3) Przebudowa drogi gminnej Nr 109220B w miejscowości Bobrówka od km 0+000,00 do km 0+719,30.
Zamówienie, w zakresie części II, należy zaprojektować i wykonać zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ, obejmującą: Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), Opinię geotechniczną wraz z dokumentacją badań podłoża, przedmiar robót, plany sytuacyjne, na zasadach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6b do SWZ.
Zamówienie w zakresie części II obejmuje:
1) wykonanie części projektowej:
a) materiały do zgłoszenia robót,
b) projekty techniczne,
c) projekty stałej organizacji ruchu,
d) projekty czasowej organizacji ruchu,
e) przedmiary robót,
f) kosztorysy inwestorskie,
g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
h) inne opracowania tj.: projekty, pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami, konieczne do należytego zrealizowania inwestycji (w tym uzyskanie odpowiedniej zgody wodnoprawnej, jeśli zajdzie konieczność, uzyskanie niezbędnych odstęp i uzgodnień w zakresie działek należących do PKP).
i) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych wraz z potwierdzeniem braku złożenia sprzeciwu przez właściwy organ lub uzyskanie ostatecznej decyzji na realizację inwestycji drogowej (jeżeli okaże się niezbędna),
j) przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *dwg, *doc, jak również w formacie *pdf na nośniku CD;
2) sprawowanie nadzoru autorskiego:
a) wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725),
b) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
c) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,
d) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
e) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie,
f) wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,
g) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia – e-mail, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie);
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej;
4) oddanie dróg do użytkowania wraz z uporządkowaniem terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 2302649,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postepowaniu w ramach części 1 zostały złożone 3 oferty przez Wykonawców:
1) Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, cena ofertowa: 3 423 292,72 PLN;
2) Zakład Usługowo Handlowy DOM-BUD Janusz Dworakowski, ul. Barwikowska 7, 18-100 Łapy, cena ofertowa: 4 148 000,00 PLN;
3) STRABAG Sp. z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków – cena ofertowa: 3 999 365,92 PLN.
Ceny ofertowe złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 3 213 994,71 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3423292,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4148000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postepowaniu w ramach części 2 zostały złożone 2 oferty przez Wykonawców:
1) Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, cena ofertowa: 3 273 030,00 PLN;
2) Zakład Usługowo Handlowy DOM-BUD Janusz Dworakowski, ul. Barwikowska 7, 18-100 Łapy, cena ofertowa: 3 540 323,66 PLN.
Ceny ofertowe złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 2 586 005,29 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3273030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3540323,66 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.