Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa dozoru, utrzymania czystości oraz ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Wałbrzych w okresie od 1 do 30 września 2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH Z SIEDZIBĄ W BOGUSZOWIE-GORCACH
1.3.) Oddział zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890023517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MIŁA 2
1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-372
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://walbrzych.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
GOSPODARKA LEŚNA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa dozoru, utrzymania czystości oraz ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Wałbrzych w okresie od 1 do 30 września 2024 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6349ef-7500-4fe7-aa64-458a32b61ff5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00208896/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA, DOZORU ORAZ FIZYCZNEJ OCHRONY OBIEKTÓW I MIENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH, UL. MIŁA 2, 58-372 BOGUSZÓW-GORCE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Do dnia 31.08.2024 r. Przedsiębiorstwo Usługowe „JAREXS” Sp. z o. o. z siedzibą w Legnicy, pełni w siedzibie nadleśnictwa usługi dozoru, utrzymania czystości oraz ochrony fizycznej obiektów i mienia. Jednakże z uwagi na konieczność przepro. nowego postępo. przet. na usługi ochrony i sprzątania (w okresie 2024-2026), a także w celu zapewnienia ciągłości świadczonych usług w siedzibie nadleśnictwa, konieczne jest przeprowadzenie zam.uzupełniającego, na podstawie art. 214 ust 1) pkt 7) ustawy PZP, które było przewidziane w postępo. przetar. w 2022 roku. Z uwagi na niewielką wartość zamówienia zamówienie jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem nr 2 Nadleśniczego Nadleśnictwa Wałbrzych, z dnia 11.01.2021 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Nadleśnictwie Wałbrzych.
UZASADNIENIE PRAWNE: art. 214 ust 7) ustawy PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego dozoru, sprzątania oraz fizycznej ochrony obiektów i mienia siedziby Nadleśnictwa Wałbrzych, zlokalizowanej przy ul. Miła 2, 58-372 Boguszów – Gorce. Zamówienie obejmuje łącznie świadczenie przez jednego Wykonawcę usługi dozoru, sprzątania oraz fizycznej ochrony obiektów i mienia oraz pełnienia innych czynności gospodarczych
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90910000-9 - Usługi sprzątania
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24708,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Legnicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6910204607
7.3.3) Ulica: Okólna 1A
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24708,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.