Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396760/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.:
„Poprawa gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Rowy
w Gminie Ustka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9508ae81-39e6-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.:„Poprawa gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Rowy
w Gminie Ustka”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9508ae81-39e6-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w ramach zadania/umowy Poprawa gminnej infrastruktury drogowej w msc. Rowy w Gminie Ustka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396760
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.29.2024.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 102695,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania/umowy pn.: „Poprawa gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Rowy w Gminie Ustka” finansowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, zwanym zamiennie przedmiotem zamówienia.
2. Zadanie inwestycyjne objęte przedmiotem umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych budowy połączenia drogowego od ul. Bałtyckiej do Traktu Pierwszych Rybaków w m. Rowy Gmina Ustka.
3. W ramach czynności określonych w ust.1, Wykonawca występuje przed uczestnikami procesu inwestycyjnego w granicach jakie są niezbędne dla należytego pełnienia funkcji nadzoru i wypełniania obowiązków Wykonawcy przewidzianych w niniejszej umowie oraz powszechnie obowiązujących przepisach prawnych.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa projekt umowy oraz opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 8A, który stanowi integralną część umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności wskazanych w pkt. 5.1, z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz innymi przepisami prawa w zakresie nadzoru budowlanego, zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki oraz etyką zawodową.
6. Do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy należy pełnienie nadzoru zgodnie z art. 25 i n. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym w szczególności:
1) kontrola zgodności wykonania robót budowlanych z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz postanowieniami umownymi;
2) kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów
i stosowanych materiałów zgodnie z aktualnymi przepisami i normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania;
3) kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania;
4) kontrola ilości i wartości wykonanych robót przed odbiorem zakończonego etapu/przedmiotu umowy;
5) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie zdarzenia mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót; kontrola prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót;
6) koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzenie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru.
7) weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy przebudowy na roboty dodatkowe, uzupełniające lub zamienne i przekazywanie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania;
8) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót;
9) w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego (inwestora) na straty, inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do dziennika budowy, wyznaczając termin ich wykonania i zawiadamia o nich na piśmie inwestora (Zamawiającego), wykonawcę i autora projektu;
10) bieżąca weryfikacja przedłożonych przez wykonawcę robót atestów, deklaracji, certyfikatów jakości, itp. (weryfikacja wniosków materiałowych) pod kątem ich zgodność z dokumentacją projektową oraz przepisami prawa;
11) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;
12) dokonanie odbioru częściowego oraz końcowego i uczestniczenie w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
13) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad;
14) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy robót oraz Zamawiającego o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót naprawczych;
15) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru;
16) sprawdzenie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót dotyczących ilości i wartości wykonanych robót (Zamawiający będzie się rozliczał z wykonawcą robót budowlanych w oparciu o metodę ryczałtową), obowiązkiem inspektora nadzoru będzie co miesięczne potwierdzanie faktycznie wykonanych prac, tej podstawie Zamawiający będzie dokonywał płatności częściowych na rzecz Wykonawcy robot budowlanych);
17) poświadczenie terminu zakończenia robót;
18) powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy oraz ich ocena merytoryczna i formalno-prawna;
19) sprawdzenie rozliczenia ostatecznej kwoty umownej należnej Wykonawcy robót;
20) przekazywanie informacji Zamawiającemu o konieczności wydania Wykonawcy robót budowlanych pisemnego polecenia dostosowania tempa robót (przyspieszenia);
21) przygotowanie dokumentów/wyjaśnień niezbędnych do przedłożenia instytucji kontrolującej – w zakresie związanym z pełnieniem obowiązków inspektora nadzoru;
22) weryfikowanie i opiniowanie wniosków składanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie:
a) zmiany terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane,
b) konieczności i wartości wykonania robót dodatkowych,
c) konieczności i wartości wykonania robót uzupełniających,
d) konieczności i wartości wykonania robót zamiennych,
e) sposobu spełnienia świadczenia przez Wykonawcę robót;
23) weryfikacja poprawności sporządzania przez Wykonawcę robót budowlanych kosztorysów robót: zamiennych/ zaniechanych/ dodatkowych/ uzupełniających;
24) wykonywanie innych obowiązków niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego;
25) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy i informowanie Zamawiającego na bieżąco o okolicznościach mogących mieć wpływ na sposób wykonania prac, termin realizacji, koniecznych zmianach mających wpływ na wartość umowy z wykonawca robót budowlanych;
26) zweryfikowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót, Wykonawca będzie odpowiadał za dopilnowanie kompletności i potwierdzał zgodność stanu określonego w dokumentacji powykonawczej z faktycznie wykonanymi robotami, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest złożyć oświadczenie w powyższym zakresie na dzień zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego;
27) realizowanie wszelkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji;
28) wsparcie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94455,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane Jakub Tyszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221923877
7.3.3) Ulica: Leśna 8F
7.3.4) Miejscowość: Bolesławice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZORY BUDOWLANE JAKUB TYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
NADZORY BUDOWLANE JAKUB TYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta Ustka z usługami opiekuńczymi oraz bez usług opiekuńczych
- Modernizacja hydroforni na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie - V postępowanie
- Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.