Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421765/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00434724/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów dostosowania budynków czterech przeszkoli do obowiązujących wymogów ochrony przeciwpożarowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów dostosowania budynków czterech przeszkoli do obowiązujących wymogów ochrony przeciwpożarowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66e5be79-999e-4559-93e7-8559401c50bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 / 49 / WIK-RI / 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów dostosowania budynków czterech przeszkoli do obowiązujących wymogów ochrony przeciwpożarowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w celu dostosowania budynków przedszkoli do wymogów obowiązujących przepisów pożarowych. Dokumentacja projektowa ma na celu rozwiązać problemy budowlane, instalacyjne oraz systemowe.
1) Zakres opracowania odrębnie dla poszczególnych budynków, w szczególności:
a) branża budowlana – dostosowująca pomieszczenia, korytarze, przegrody, zamknięcia pomieszczeń.
b) branża elektryczna - zasilenie systemów przeciwpożarowych, wykonanie m. in. oświetlenia awaryjnego, instalacji elektrycznej, wyłączników i innych konicznych element.
c) branża specjalistyczna – przeciwpożarowa – zaprojektowanie systemów urządzeń zapobiegających zadymieniu lub służących do usuwania dymu – zgodnie z wymogami na klatkach schodowych (w przypadku konieczności).
d) branża sanitarna – dostosowująca sieć i instalację wodociągową wraz z hydrantami (w przypadku konieczności opracowania).
e) inne: dodatkowe wyposażenie pomieszczeń w wymagany sprzęt przeciwpożarowy (w przypadku takiej konieczności), np. gaśnice, oznaczenia.
2) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do:
a) zakupu mapy do celów projektowych (w przypadku takiej konieczności), wypisy i wyrysy działek oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia lub dokonania zgłoszenia wykonania robót,
b) uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji,
c) uwzględnienia konsultacji z Zamawiającym i Zarządcą obiektu,
d) wykonania projektu architektoniczno-budowlanego ze wszystkimi branżami uzgodnieniami i zgłoszeniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę – 5 egz.,
e) wykonania projektu technicznego kpl. branż – 5 egz.,
f) wykonania projektu zagospodarowania terenu (o ile jest konieczny) – 5 egz.,
g) inwentaryzacji obiektu – 4 egz.
i) wykonania dla budynku przedszkola w „Polne kwiatki” Gutowie Małym i „Słoneczko” we Wrześni ekspertyzy na dostosowanie budynku do wymogów p.poż. z wystąpieniem w imieniu Zamawiającego o ewentualne odstępstwa od warunków technicznych i kwalifikacją obiektu do kategorii ZL II z przeznaczeniem do użytku ludzi o ograniczonej zdolności poruszania się (oddziały przedszkolne).
j) dokumentacji projektowo-kosztorysowej (specyfikacje techniczne, przedmiary robót – 2 egz., zbiorcze zestawienie kosztów 2 egz., kosztorys inwestorski – 1 egz.), opisującej przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej, również w formie cyfrowej z zapisem PDF – 1 szt.. Kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót w wersji edytowalnej ATH.
Zamawiający składa wniosek o pozwolenie na budowę (lub zgłoszenie) do Starostwa Powiatowego po przygotowaniu i przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentacji (wniosek w imieniu Zamawiającego, zgłoszenie + materiały do zgłoszenia).
UWAGA: projektowane urządzenia, nawierzchnie oraz zaproponowane materiały muszą być certyfikowane do użytku w obiektach szkolnych oraz muszą spełniać normy bezpieczeństwa, oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników.
3) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać wskazań na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań równoważnych i jest zobowiązany do określenia w dokumentacji, w jaki sposób tę równoważność wykaże.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki A-D do SWZ oraz plany zagospodarowania terenu dla dwóch przedszkoli, gdzie zachodzi konieczność ingerencji w elementy infrastruktury zewnętrznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124399,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124399,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROROK STUDIO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5214065028
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48 lok.4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124399,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Sukcesywne dostawy chemii basenowej w I połowie 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni i jednostek organizacyjnych Gminy Września
- "Dostawa i montaż agregatu wody lodowej wraz z wymianą instalacji dla Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o. w restrukturyzacji"
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 105421E w m. Strugienice Gmina Zduny
- Budowa żłobka gminnego w Mędłowie
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy, rozbudowy i przebudowy dróg z podziałem na części"
- Remont pomieszczeń Kliniki Hematologii "A" Oddziału Chorób Układu Krwiotwórczego na IV piętrze budynku nr 1 ("A") w siedzibie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie ul. Indiry Gandhi 14
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 250041P"
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łodzi w zakresie budowy chodników i miejsc postojowych w systemie zaprojektuj i wybuduj - 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.