eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice"Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem realizowane w ramach projektu Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem realizowane w ramach projektu Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4311 300 wew.212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem realizowane w ramach projektu Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9473f032-60fa-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016821/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem realizowane w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji, oprogramowania, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych mających na celu podniesienie poziomu cyfryzacji urzędu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części został opisany w załączniku nr 3 do SWZ, stanowiący integralną część specyfikacji.
Część I – Dostawa szafy teleinformatycznej Rack 42U z wyposażeniem oraz dodatkowymi akcesoriami – 1 szt.
Infrastruktura zostanie zainstalowana w nowej w pełni wyposażonej, profesjonalnej szafie teleinformatycznej typu Rack o wysokości 42U. Zakup szafy umożliwi zainstalowanie sprzętu w sposób profesjonalny, bezpieczny oraz zapewnieni dostęp jedynie dla osób uprawnionych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31213300-5 - Szafy kablowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dostawa serwerów (serwer typ 1 i 2, serwer backupu) wraz z oprogramowaniem z usługą wdrożenia – 3 szt.
W celu zminimalizowania przestojów i zapewnienia nieprzerwanej pracy w przypadku awarii, Zamawiający zaplanował zakup dwóch serwerów (podstawowego i zapasowego) wraz z licencjami dla serwerów fizycznych na serwerowy system operacyjny oraz wymagane licencje dostępowe, których zadaniem jest udostępnianie usług oraz zabezpieczenie ciągłości pracy poprzez pracę w trybie replikacji maszyn virtualnych. Dodatkowo w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony danych w sieci lokalnej zaplanowano zakup serwera backupu, dzięki któremu możliwe będzie wykonywanie bezpiecznych, integralnych kopii zapasowych. Backup będzie wykonywany dla danych z systemów dziedzinowych, maszyn wirtualnych oraz danych użytkowników. Uzupełnieniem funkcjonalności serwera do backupu będzie zakup licencji na oprogramowanie do backupu danych, która zautomatyzuje cały proces zapewniając jego cykliczność i logowanie wykonanych zadań.
Celem prac wdrożeniowych jest przygotowanie do eksploatacji kompletnego środowiska teleinformatycznego, na potrzeby realizacji projektu, zbudowanego w oparciu o dostarczone urządzenia sprzętowe i oprogramowanie opisane w podmiotowym dokumencie. W ramach zadania wymagane jest wykonanie usługi instalacji, konfiguracji oraz uruchomienia dostarczonych urządzeń.
Szczegółowy zakres dla II części został opisany w załączniku nr 3 do SWZ stanowiący integralną część specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 162000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostawa, konfiguracja oraz uruchomienie urządzenia UTM – 1 kpl.
Głównym elementem chroniącym dostęp do zasobów sieciowych będzie firewall sprzętowy. Zakup profesjonalnej zapory sieciowej zapewni ochronę przed cyberatakami z zewnątrz, zabezpieczy również lokalną sieć wraz z wszystkimi urządzeniami, które się w niej znajdują. Urządzenie to umożliwi filtrowanie oraz logowanie ruchu www, ochronę przed spamem, ochronę przed szkodliwym oprogramowaniem (np. malware, ransomware), a w przypadku konieczności pracy zdalnej zabezpieczy połączenie VPN, za pomocą którego realizowane będzie połączenie zdalne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SWZ, stanowiący integralną część specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

32422000-7 - Elementy składowe sieci

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Dostawa, konfiguracja, uruchomienie skanera dokumentów oraz wdrożenie oprogramowania do skanowania – 1 kpl.
Zamawiający w celu usprawnienia pracy z systemem obiegu dokumentów funkcjonującym z Urzędzie Gminy zaplanował zakup nowoczesnego skanera szczelinowego pozwalającego na skanowanie dowolnych dokumentów (dowolny format, gramatura papieru, itp.) dwustronnie w jednym przebiegu skanowania z możliwością rozpoznawania znaczników dokumentów. Pozwoli to na wydatne skrócenie wprowadzania dokumentów do systemu SOD i zwiększenie wydajności pracy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SWZ i stanowi integralną część specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

32422000-7 - Elementy składowe sieci

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, do terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITPUNKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412477789

7.3.3) Ulica: Wandy 18A

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-322

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITPUNKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412477789

7.3.3) Ulica: Wandy 18A

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-322

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, do terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.