eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew"Budowa budynku warsztatowo - magazynowego" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku warsztatowo - magazynowego” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew – etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Pleszew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 28 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku warsztatowo - magazynowego” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew – etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f31ed05-2271-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035143/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew (budowa budynku warsztatowo – magazynowego)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358749

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.042.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9577098,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dotyczące realizacji zadania pn. „Budowa budynku warsztatowo - magazynowego” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew – etap II” obejmuje budowę budynku warsztatowo-magazynowego wraz z zagospodarowaniem terenu i wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz rozbiórki istniejących budynków.
Lokalizacja inwestycji: Pleszew, ul. Kaliska 153a.
a) Rozbiórki przewidziane do wykonania:
- rozbiórka w części istniejącego budynku socjalno-biurowego (nr 1) o powierzchni 250,0 m2;
- rozbiórka istniejącego budynku warsztatowego (nr 2) o powierzchni 386,00 m2;
- rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego (nr 3) o powierzchni 158,70 m2;
- rozbiórka istniejących utwardzeń terenu;
- rozbiórka instalacji zewnętrznych oraz technologicznych między obiektowych: wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, przewodu ciepłowniczego;
Rozbiórki budynków objęte zostały odrębnymi zgłoszeniami.
b) Budowa budynku warsztatowo-magazynowego obejmuje wykonanie budynku jednokondygnacyjnego niepodpiwniczonego z instalacjami, urządzeniami technicznymi i pozostałą infrastrukturą.
Dane charakterystyczne:
- powierzchnia zabudowy – 1.558,67 m2
- powierzchnia użytkowa – 1.449,33 m2
- powierzchnia całkowita – 1.558,67 m2
- kubatura brutto – 8.331,10 m3
- wysokość budynku w kalenicy – 5,58 m.
c) Wykonanie zagospodarowania terenu obejmować będzie m.in.:
- utwardzenie terenu: wykonanie dróg, miejsc parkingowych i wjazdów z betonowej kostki brukowej o pow. ok. 4.700 m2,
- wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego o wysokości 2,0 m (panel 1,8 m + podmurówka 0,2 m) i długości ok. 332 m, z bramami o szerokości 5,0 m, 9,5 m oraz 12,0 m i dwoma furtkami,
- montaż fundamentów elementów małej architektury tj. wiaty dla palaczy, wiaty na rowery i fontanny oraz pod zbiornik na paliwo.
Zakres zagospodarowania terenu określa załącznik mapowy PZ1.
Poszczególne sieci zewnętrzne należy wykonać wg następujących załączników mapowych:
- instalacje wodociągowe, c.o. z– PZT-02
- instalacje kanalizacji sanitarnej – PZT-03
- instalacje kanalizacji deszczowej – odwodnienie dachów – PZT -04
- instalacje kanalizacji deszczowej – odwodnienie dróg - PZT-05.
Zadanie nie obejmuje wykonania sieci elektroenergetycznych zewnętrznych (zakres ujęty w budowie CSW).
d) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku warsztatowo-garażowego w imieniu i na rzecz Zamawiającego z poniesieniem przez Wykonawcę wszystkich kosztów z tym związanych (między innymi: zgłoszenia i odbiory Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Straży Pożarnej, decyzje i zawiadomienia odpowiednich organów, opracowania odpowiednich instrukcji, schematów p.poż i bhp, planów dla budynku, zamontowanie elementów i oznaczeń, wyposażenia p.poż i bhp, oraz innych elementów niezbędnych, niewymienionych w dokumentach przetargowych, a wymaganych przepisami prawa w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9717613,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12047850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717613,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlano – Remontowych „REMBUD” Dariusz Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300490897

7.3.4) Miejscowość: m. Zadworna 116A, Tuliszków

7.3.5) Kod pocztowy: 62-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717613,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.