eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 58 58 124

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 58 58 273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/958686

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a602a936-6b99-4b9c-a532-60ac1f76b6a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033410/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszcz

1.3.30 Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji* oraz świadectw charakterystyki energetycznej* nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszczy * dotyczy wybranych pakietów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432286

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.44.2024.B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr I - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. 2023.344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu.
Pakiet zakłada sporządzenie 9 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr II - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. 2023.344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu.
Pakiet zakłada sporządzenie 10 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr III - wycena w celu określenia wartości nieruchomości gruntowej przed i po podziale geodezyjnym w rozumieniu art. 4 pkt 6a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. 2023.344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych wartości przed i po podziale geodezyjnym w celu ustalenia opłaty adiacenckiej
1) ul. Otorowskiej, działka nr 16 o pow. 1,6219 ha, BY1B/00011493/9,
2) ul. Kromera, działka nr 23/2 o pow. 0,4452 ha, BY1B/00184628/8,
3) ul. Kromera, działka nr 23/3 o pow. 0,3980 ha, BY1B/00184190/8,
4) ul. Byszewska, działka nr 26/24 o pow. 0,2924 ha oraz działka nr 27/3 o pow. 0,5980 ha, BY1B/00099603/4,
5) ul. Tatrzańska, działka nr 3/15 o pow. 0,2999 ha, BY1B/00241548/1,
6) ul. Bieszczadzka, działka nr 7/3 pow. 0,3700 ha, BY1B/00136409/6,
7) ul. Gdańska, działka nr 69/3 pow. 0,0638 ha, BY1B/00032700/7.
Pakiet zakłada sporządzenie 7 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 3850,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr IV – wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej, stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, położonej w Bydgoszczy przy ul. Bydgoskich Olimpijczyków 11, ozn. jako działka nr 97/2, o pow. 0,2450 ha, w obrębie 337, KW nr BY1B/00136373/4, przeznaczonej do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego – art.13 ust.1,art.28 ust.1 (Dz.U z 2023r. poz.344 ze zm.).
Na ww. nieruchomości usytuowany jest obiekt wolnostojący o powierzchni zabudowy 453 m2, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony.
Zgodnie z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Akademickie – Wschód w jednostce Fordon w Bydgoszczy, dz. nr 97/2, w obrębie 337, znajduje się w granicach ustalenia „A 10-U” – teren zabudowy usługowej o nieuciążliwym charakterze; dopuszcza się adaptację istniejącego obiektu, jego rozbudowę i nadbudowę.
Pakiet zakłada sporządzenie 1 operatu szacunkowego nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr V - oszacowanie wartości części nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa, dz./nr 1/47, pow. 0,4191 ha, obręb 426, KW BY1B/00096019/2, przeznaczonej do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego – art.13 ust.1, art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U z 2023 r. poz.344 ze zm.). Nieruchomość objęta m.p.z.p. „Zofin Niepodległości i Łoskoń - część południowa” w Bydgoszczy – ust.73U – teren zabudowy usługowej.
Pakiet zakłada sporządzenie 1 operatu szacunkowego nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VI – wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 157, działka nr 28/1 o pow. 0,4377 ha, obręb 265, KW nr BY1B/00073624/9. Na przedmiotowej nieruchomości usytuowany jest 3 – segmentowy budynek Stanicy Ratownictwa Wodnego oraz wolnostojący budynek gospodarczy. Nieruchomość przeznaczona do oddania w użytkowanie wieczyste w trybie bezprzetargowym na rzecz Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego Województwa Kujawsko – Pomorskiego (art. 37 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, Dz.U z 2023 r. poz. 344 ze zm.). Ponadto zamówienie obejmuje sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej – art. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków ( Dz. U. z 2021r. poz. 497 ze zm.).
Przedmiotowa działka położona jest w obszarze, dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Brdyujście – Toruńska” w Bydgoszczy (uchwalony w dniu 24 lutego 2016 r. uchwałą Nr XXV/479/16 Rady Miasta Bydgoszczy). Zgodnie z tym planem przedmiotowa nieruchomość położona jest w liniach rozgraniczających terenu oznaczonego symbolem „1.U./ZZ” – usługi ratownictwa wodnego w obszarze szczególnego zagrożenia powodzią.
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby operat szacunkowy zawierał fotografie wycenianej nieruchomości.
Pakiet zakłada sporządzenie 1 operatu szacunkowego nieruchomości oraz świadectwa charakterystyki energetycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VII – sporządzenie operatów szacunkowych celem ustalenia wartości nieruchomości (w tym oszacowanie wartości znajdującego się na nieruchomości składnika budowlanego - garażu) na potrzeby prowadzonych postępowań dotyczącego nabycia na rzecz Miasta działek oznaczonych nr 3/13, 3/16, obręb 170, położonych przy ulicy J. Sułkowskiego w Bydgoszczy, przeznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego „Bocianowo – Akademia Muzyczna” oraz Bocianowo – Chodkiewicza” w Bydgoszczy pod tereny dróg publicznych. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2023.344 ze zm.):
1) BY1B/00107234/6, działka nr 3/13, o pow. 0,0019 ha, obręb 170,
2) BY1B/00107283/4, działka nr 3/16, o pow. 0,0019 ha, obręb 170,
Pakiet zakłada sporządzenie 2 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 1630,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VIII – oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych na potrzeby ustalenia wysokości odszkodowania za przejęte z mocy prawa – art. 98 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.) działki gruntu wydzielone pod drogi publiczne, w wyniku podziałów dokonanych na wniosek właścicieli/użytkowników wieczystych.
Przedmiot wyceny: określenie wartości gruntów wydzielonych pod drogi publiczne:
1) ul. Inowrocławska/Latawcowa (własność: Ewa Leśniowski) – dz. nr: 2/52 i 4/20 obr. 0435, o łącznej pow. 0,0444 ha, KW BY1B/00034973/5; AM
Uwaga: zamawiający wymaga zamieszczenia w operacie szacunkowym dokumentacji fotograficznej nieruchomości.
Pakiet zakłada sporządzenie 1 operatu szacunkowego nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 600,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr IX – sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla nieruchomości przy ul. Sułkowskiego 60A – art. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków ( Dz. U. z 2021r. poz. 497 ze zm.).
ul. Sułkowskiego 60A – dz. nr 9, obręb 174 o powierzchni 2,859 m², KW BY1B/00035855/9. Nieruchomość przy ul. Sułkowskiego 60A zabudowana jest dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym budynkiem użyteczności publicznej – przedszkole, wzniesionym w latach 50-tych.
Budynek podpiwniczony. W piwnicy znajdują się pomieszczenia obsługi urządzeń technicznych oraz pomieszczenia magazynowe.
Na parterze budynku znajdują się 2 sale dydaktyczne, które wyposażone są w łazienki oraz małe magazyny przeznaczone do obsługi danej sali dydaktycznej. Obok głównego wejścia do budynku po lewej stronie znajduje się gabinet dyrektora, łazienka oraz schody ewakuacyjne, mały magazyn oraz winda kuchenna. Natomiast po prawej stronie od wejścia głównego znajduje się otwarta szatnia na ubrania dzieci, sekretariat przedszkola oraz pomieszczenie zajmowane przez kadry. Znajduje się też tam kolejne wyjście ewakuacyjne z budynku.
Na I piętrze budynku znajdują się 3 sale dydaktyczne, z czego 2 wyposażone są w swoją łazienkę oraz magazyn przeznaczony do obsługi sali dydaktycznej, sala tzw. przechodnia nie ma dostępu do swojej łazienki. Na piętrze znajdują się także kuchnia, spiżarnia, zmywalnia, winda kuchenna oraz pokój socjalny.
Uwaga: Zamawiający nie posiada dokumentacji inwentaryzacyjnej budynku.
Pakiet zakłada sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla wskazanej powyżej nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr X – sporządzenie inwentaryzacji lokali mieszkalnych, będących w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszcz na potrzeby sprzedaży tych lokali - art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali (Dz.U. z 2021r., poz. 1048 ze zm.)
Przedmiot umowy: sporządzenie szkiców inwentaryzacyjnych lokali mieszkalnych na potrzeby uzyskania zaświadczenia o ich samodzielności
Pakiet zakłada sporządzenie 5 szkiców inwentaryzacyjnych w 2 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr XI - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu oraz potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego.
Pakiet zakłada sporządzenie 10 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr XII - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu oraz potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego.
Pakiet zakłada sporządzenie 10 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr XIII - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu oraz potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego.
Pakiet zakłada sporządzenie 10 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr XIV - oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego na podstawie art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.).
Przedmiot wyceny – określenie wartości rynkowej, jako przedmiotu prawa własności dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu zaktualizowania wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
Uwaga: W ramach umowy na wykonanie operatu szacunkowego przewiduje się aktualizację operatu szacunkowego w przypadku zmian w nieruchomościach (dotyczy m.in. podziałów działek, wyodrębnień do nowej KW) wchodzących w skład pakietu oraz potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego.
Pakiet zakłada sporządzenie 10 operatów szacunkowych nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr XV – sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość rynkową zabudowanej nieruchomości gruntowej (wycenie podlega grunt oraz zabudowa ), stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, położonej w Bydgoszczy przy ul. Podolskiej 23 oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 97/8 o pow. 0,0474ha i nr 97/9 o pow. 0,0349ha w obrębie 128 zapisanej w księdze wieczystej Nr BY1B/00030547/2 przeznaczonej do zbycia w drodze przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2023. poz. 344 ze zm.).
Nieruchomość zabudowana jest dwukondygnacyjnym budynkiem z poddaszem użytkowym o powierzchni zabudowy 84 m2, obiekt jest całkowicie opróżniony.
Przedmiotowe działki objęte są Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego „Śródmieście-Dworcowa-Zduny” w Bydgoszczy, zatw. Uchwałą nr XII/185/15 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 27 maja 2015 r.
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby operat szacunkowy zawierał fotografie wycenianej nieruchomości.
Pakiet zakłada sporządzenie 1 operatu szacunkowego nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 1300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6201,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7911,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6201,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MA Wartość Agnieszka Marach-Andruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542884280

7.3.3) Ulica: ul. Poziomkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Białe Błota

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6201,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MA Wartość Agnieszka Marach-Andruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542884280

7.3.3) Ulica: ul. Poziomkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Białe Błota

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO NIERUCHOMOŚCI " L O K A T A " BARBARA KARCZMARCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531020827

7.3.3) Ulica: ul. Jana Biziela 22/54

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-163

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ,,CZERLI'' Lidia Czerwińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9530077883

7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-445

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 779,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 779,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GWTG Wyceny Tomasz Gawron, Bartłomiej Ratajczak spółka cywilna - Tomasz Gawron

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GWTG Wyceny Tomasz Gawron, Bartłomiej Ratajczak spółka cywilna - Bartłomiej Ratajczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671477917

7.3.3) Ulica: ul. Janowiecka 9

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-376

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 779,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ,,CZERLI'' Lidia Czerwińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9530077883

7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-445

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ,,CZERLI'' Lidia Czerwińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9530077883

7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-445

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ,,CZERLI'' Lidia Czerwińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9530077883

7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-445

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTOR CERTYFIKATY I AUDYTY ENERGETYCZNE BUDYNKÓW ADAM ŁOŚ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811854460

7.3.3) Ulica: ul. GRABOWSKA 21

7.3.4) Miejscowość: MAREZA

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MA Wartość Agnieszka Marach-Andruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542884280

7.3.3) Ulica: ul. Poziomkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Białe Błota

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Valoria Wyceny Siemiątkowscy s.c. Leszek Siemiątkowki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Valoria Wyceny Siemiątkowscy s.c. Kaja Siemiątkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562395066

7.3.3) Ulica: ul. Strobanda 9A/5

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Valoria Wyceny Siemiątkowscy s.c Leszek Siemiątkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Valoria Wyceny Siemiątkowscy s.c Kaja Siemiątkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562395066

7.3.3) Ulica: ul. Strobanda 9A/5

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Valoria Wyceny Siemiątkowscy s.c. Leszek Siemiątkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Valoria Wyceny Siemiątkowscy s.c Kaja Siemiątkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562395066

7.3.3) Ulica: ul. Strobanda 9A/5

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO NIERUCHOMOŚCI " L O K A T A " BARBARA KARCZMARCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531020827

7.3.3) Ulica: ul. Jana Biziela 22/54

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-163

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.