Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Brodnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 W BRODNICY
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Brodnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341319631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564982343
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.jastrzembska@sp1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1brodnica.edupage.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Brodnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a8317f-7a07-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26a8317f-7a07-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu i poczty elektronicznej Zamawiającego (złożenie oferty jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu strona: https://miniportal.uzp.gov.pl/)
Szczegółowe instrukcje użytkowania miniPortalu dostępne są na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://sp1brodnica.edupage.org/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
(art. 13 RODO — dane osobowe pozyskane od osoby, której dane dotyczą)
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Brodnicy
Stan prawny na dzień: 06.12.2022 r.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego również ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych lub RODO) informuje się, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Brodnicy, który reprezentuje Dyrektor jednostki.
Dane teleadresowe: ul. 3 Maja 4, 87-300 Brodnica, tel. (056) 49 823 43, adres e-mail: zsp1brodnica@sp1.pl.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez pocztę elektroniczną pod adresem e-mail: m.ratkowska@sp1.pl oraz korespondencyjnie na adres Administratora.
3) Administrator gromadzi i przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa w celu realizacji zadań statutowych lub udzielonych zgód. Dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora wyłącznie w przypadku posiadania przez niego podstaw prawnych wynikających z art. 6 RODO. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz zawarciem i realizacją umowy.
4) Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się na terenie jednostki oraz stronie internetowej prowadzonej przez jednostkę.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP1.341.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 690000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu nr 6 w Brodnicy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1
w Brodnicy.
2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się;
1) przygotowanie posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych
wg. jadłospisu - załącznik nr 3 do swz,
2) dostarczenie w termosach przygotowanych posiłków do oddziałów przedszkolnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowitą wartość zamówienia należy wyliczyć w oparciu o tabelę zamieszczoną w załączniku nr 5 do swz Formularzu oferty w pkt. 3 zgodnie z następującą zasadą określoną w pkt. 2 Opisu sposobu obliczenia ceny.
2. Wykonawca dla wyliczenia „całkowita wartość zamówienia” w pkt. 3 w formularzu oferty:
2.1. W kolumnie 2 pozycje (pozycje) od 1 do 2 następujące ceny jednostkowe brutto wyrażone w zł, określone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
a) Cenę jednostkową ryczałtową brutto w zł z Vat jednego osobodnia dziecka korzystającego
z dwóch posiłków, w oddziałach przedszkolnych /śniadanie + obiad/, wyrażona w zł,
b) Cenę jednostkową brutto w zł z Vat jednego osobodnia dziecka korzystającego z trzech posiłków, w oddziałach przedszkolnych /śniadanie + obiad + podwieczorek/, wyrażona w zł,
2.2. Wartość brutto w zł (z VAT) (kolumna 5) dla każdej z pozycji (od 1 do 2) stanowić będzie iloczyn odpowiedniej ceny jednostkowej brutto (zł) (kolumna 2) i maksymalnej liczby osobodni w okresie realizacji zamówienia (kolumna 4).
2.3. „Całkowita wartość zamówienia” (kolumna 5) pozycja 3 stanowi sumę pozycji od 1 do 2 kolumny 5.
3. Całkowita wartość zamówienia podana w ofercie (pozycja 3) musi być ceną brutto (razem
z podatkiem VAT) obejmując wszystkie nakłady składające się na ich realizację, zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu
o własną kalkulację z uwzględnieniem zawodowego charakteru swej działalności. Cena winna uwzględniać wszystkie koszty z realizacją zamówienia (w tym cła, podatki i inne opłaty). Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
4. Cena wykonania zamówienia winna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku.
5. Podstawą do ustalenia ceny jednostkowej brutto za 1 osobo/dzień dziecka korzystającego
z dwóch lub trzech posiłków w oddziałach przedszkolnych w szkole jest kwota za tzw. „wsad do kotła” i koszt przygotowania posiłków.
6. Przez wsad do kotła rozumieć należy koszt wszystkich artykułów spożywczych użytych do przygotowania jednej porcji posiłku.
7. Za wsad do kotła nie należy uznawać środków użytych do obróbki tj.: energii elektrycznej, cieplnej, roboczogodzin personelu oraz pozostałych nakładów niezbędnych do wyprodukowania jednej porcji posiłku.
8. Wykonawca wypełniając tabelę zamieszczoną w załączniku nr 5 do swz Formularzu oferty w pkt. 3 zobowiązany jest wskazać w kolumnie 3 (pozycje 1-2) Jednostkowa wartość brutto wsadu do kotła.
9. Brak wskazania w formularzu ofertowym (zał. nr 5 do swz) jednostkowej wartości brutto wsadu do kotła skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wprowadzenie owoców/warzyw do sniadań niezależnie od ustalonego jadłospisu w opisie zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
zdolności technicznej lub zawodowej
warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że należycie wykonał (lub wykonuje – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych)
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę polegającą na przygotowaniu posiłków (minimum obiad składający się
z zupy i drugiego dania) dla minimum 50 dzieci w kolejno następujących po sobie 12 miesiącach. Zamówienie musi być rozpoczęte i zakończone w podanym powyżej przedziale czasowym.
Przez „usługę” Zamawiający rozumie jedną umowę/zlecenie/zamówienie.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do swz).
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
2. Oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r., o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346, 568, 695, 1517
i 2320), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 2, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r., o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt 9.1) swz.
4. Dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w pkt. 9.1) swz.
5. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
7. W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
8. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej,
o którym mowa w ust. 7, dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania – odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą;
2) przedmiotowych środków dowodowych – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
3) innych dokumentów – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
9. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej,
o którym mowa w ust. 7 i ust. 12, może dokonać również notariusz.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wymagane przez nas dokumenty:a) Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 5 do swz.
2. W formularzu oferty oprócz całkowitej wartości zamówienia, należy podać warunki wykonania zamówienia, takie jak:
a) Wprowadzenie owoców do śniadań niezależnie od ustalonego jadłospisu w opisie zamówienia.
3. Do oferty wykonawca dołącza dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 8.1) swz.
4. Pozostałe informacje dotyczące przygotowania oferty:
a) Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
b) Oferta (każdy dokument składający się na ofertę) winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
c) Szczegółowe zasady składania ofert oraz dokumentów składanych z ofertą zawiera pkt 9.2) oraz 8.1) i 8.3) swz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wymaga wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, ani podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie nastąpoi poprzez uzycie mechanizmu do odszyfrowania ofert - deszyfrowanie na miniPortalu poprzez wskazanie plików do odszyfrowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-20 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga należytego wykonania umowy, zabezpieczenia.INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla termomodernizacji obiektów oświatowych w Brodnicy
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Cielęta
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowych, stacjonarnych ćwiczeń cyberbezpieczeństwa w formule Table Top Exercise (TTX)
- Wykonanie usługi cateringowej
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 15 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.